Stránka 38 z 50
Napsal: úte čer 29, 2010 22:29
od zelvotron
plavec píše:
Jedno moudro praví,
Hele ty mudrci,když ho od toho odradíš, kdo nám bude vyrábět levný ojetiny?
Takže ano negativní zprávy šířit, ale jen do tý míry, aby byla cena ojetin na minimu, ale né aby si to lidi nový nekupovali...
K dotazu: desítka/priora je vcelku dobře montovatelný auto, na elektroniku to chce samozřejmě diagnostiku, nejlíp se to dá řešit vhodným palubním počítadlem.
Napsal: úte čer 29, 2010 22:50
od plavec
zelvotron píše:nejlíp se to dá řešit vhodným palubním počítadlem.
Kuličkovým
Napsal: stř čer 30, 2010 10:24
od Wolfhunt
HolderNody píše:Dobrý den chtěl bych jse tady někoho zeptat na ladu prioru .Vypadá pěkně , ale vlastnim skodu favorit nadmíru spokojen a udělám jsi dost věcí sám jenže ta nová priora jse mě také líbí .Otázka zní když bych ji časem pořídil udělám jsi opravu atd kolem auta nebo jen servis a diagnostika a nebo je to pořad jednoduche jako dřiv .Pokud je to složité a samej počítač vše na servis odkázan tak asi to bych nebral jsem ze starych skodovek udělat jsi levně atd sám co jde .Ty nové křapy bezduche co sy říkají škoda tak opravdu to ne proto ta priora.Jak jen to má priora se spotřebou ,kolik stojí nahr. dil ,a co ten počítač když se to pokazí .Pokud je to jednoduchost tak bych jí bral všema deseti ,ale pokud ne tak jezdit po servisech to asi ne a čekat na dil .Pokud ma lada ještě nějaké to zázemí.Stare ziguli byli k neutahání stejně jako 110l , 135, 120 projedou dost osobní skušenost
No po poriadku. Priora vypada ako vypada, ale kto si kupuje prioru, pre toho nie je dizajn a imidz na prvom mieste. Vychadzaj z toho, ze Priora je stavana na ine cesty, ako napr. nove skodovky. Teda mas robustny podvozok, vyssiu svetlu vysku. Je to stavane, aby sa to dalo aj na ceste opravit - teda ak mas diely a si zrucny. Ale je tam aj nejaka elektronika - asi v takom rozsahu, ako v autach pred 10-15 rokmi. V podstate zaklad: snimace v motore, palubny pocitac a pod. Rozhodne to vsak nie je tak prespikovane elektronikou ako moderne limuziny, kde sa nastavi nudzovy rezim hoci aj pre to, ze sa vypalila ziarovka. Inak povedane - vela veci si sikovny clovek spravi aj sam na tomto aute, ale niekedy sa si nevyhne ani servisu - napr. ak treba diagnostikovat riadiacu jednotku.
K servisnej sieti - nie je taka bohata a idealne je, ak si nedaleko mesta, kde maju centralu. Tam nie je problem (napr. byvam v Bratislave a tam je centrala). Nahradne diely - moze byt problem, ze musis pockat nejaky cas, ale je to skor tak 2-3 tyzdne max.
Spotreba - ja mam priemer 6,5, a to je priemer mesto, mimo mesta a dialnica. Ale to zavisi od toho, ako tazu mas nohu.
Spolahlivost - to je vzdy risk aj u inych znackach. Bud mas stastie na dobry kus, alebo nie. Auto v tejto cene je povazovane za spotrebny material, nie za vystavny kus kvality prace automobilky. Svokra ma Citroena - ma problemy, jej kolega takeho isteho z toho isteho roku - problemy nema. Je to rozne kus od kusu.
Viaceri prioru povazuju za novu verziu 110ky - mozno je, ale povedzme si takto - kazde auto je vysledkom niecoho predchadzajuceho. Snad iba take vynimocne auta ako aston martin alebo jaguar su originaly na 100%. Takze toho by som sa nebal. Lebo aj Favorit sa vyvinul z niecoho (niekto hovori ze zo Samary - podobnost nie je nahodna), Fabia tiez, takze tak to proste je.
Napsal: stř čer 30, 2010 10:25
od Wolfhunt
plavec píše:zelvotron píše:nejlíp se to dá řešit vhodným palubním počítadlem.
Kuličkovým
Plavec, uz si si opravil ten bicykel? Aby si konecne mal ako do prace jazdit...
Napsal: stř čer 30, 2010 10:40
od viktoria77
..Wolfunt skvelý opis súhlasím:)
Napsal: stř čer 30, 2010 11:20
od zelvotron
Ještě k tý elektronice, v Prioře je jedna ŘJ pro motor, jedna ŘJ pro bagy, potom asi nějaká ŘJ pro okýnka a pokud by měla ABS tak i pro to. No a taky něco pro centrál s DO. Co by tak člověka z toho mohlo zajímat je ta řj motoru a její diagnostika. S bagama asi nic moc sám nedělá, centrál třeba tak poladit když by se nějaký dveře přestaly zamykat, okýnka můžou tak zatuhnout nebo odejde motorek, nic složitýho.
To by mmch zajímalo jestli auta s abs mají pořád zadní brzdy ze samary... (min. by tam někam museli fouknout čidlo a oz. kolo)
Napsal: stř čer 30, 2010 13:51
od Wolfhunt
Napsal: stř čer 30, 2010 15:55
od HolderNody
Tak ted jste mě to zamotali a jsem kde jsem byl .Pořad na začatku .Ja tedy nevím proč do ni nejít.S tou škodovkou jak jsem psal spíše vww tu právě nechci a měl jsem zajem potom o prioru a ted nevim.Abych běhal po diagnostice to jse mě nechce s octavii neboli pasatem to je stejne, nic to nevyjede a drahy dily a ja nevím co všechno a jsou poruchové.
Napsal: stř čer 30, 2010 16:06
od HolderNody
Tak jestli jsem dobře rozuměl tak oprava jak se říka samo doma by možná šla tedy?Jsem s Prahy a někde na žižkově je cs lada.Ono když by něco odešlo tak by jse možná v normálním servise udělalo svépomocí ne?
Napsal: stř čer 30, 2010 16:15
od Hurikán
Příště prosím ne do dvou příspěvků, ale použij tlačítko UPRAVIT.
Napsal: stř čer 30, 2010 17:55
od zelvotron
No ovšem ať dnes koupíš jakýkoliv nový auto, tak elektronický řízení motoru bude mít vždycky. Opravovat jde svépomocí poměrně dost a bez speciálního nářadí. Na Lady je velká nabídka palubních počítáčů, který diagnostiku umějí. Mimochodem na Žižkově je prodejna, takže tam diagnostiku opravdu nedělají. Ze servisů v Praze jedině snad na Zbraslav. Ale základní diagnostiku, tedy aspoň vyčtení závad by dnes už měl udělat kde kdo, Lada od roku 2002 používá standard EOBD, tedy stačí nějakej uni kabel a free soft z netu.
Napsal: stř čer 30, 2010 18:15
od HolderNody
Rad dal .Rád si poslechnu rady atd .Takže bych do ni mohl jit tedy časem nebudu litovat?Mám rád jednoduchost a aby to auto něco vyjelo.Pěknej je uaz ,prý je jednoduchej ,ale na tem mit nikdy nebudu je dost drahý auto ,ale pěkne .Ten duster nevím co říct jak uněj to je .
Napsal: stř čer 30, 2010 18:36
od viktoria77
Napsal: stř čer 30, 2010 18:42
od HolderNody
Wolfhunt jasne že naše priory sú najlepšie autá na svete.. veď prečo ináč by sme si ich kupovali . Ale vážne, myslím že kúpiť Prioru nie je vôbec zlá investícia, ja tiež trošku váhala keď vyberala auto ale teraz som spokojná. Neľutujem nič... Aspoň som zaujímavá na cestách, nikdy sa toľko ľudí po mne nekukalo .Možná i bez priory by jse na tebe koukalo hodně lidí
Napsal: stř čer 30, 2010 20:59
od plavec
HolderNody píše:Jsem s Prahy a někde na žižkově je cs lada.
Ano jeď např. tramvají č. 1 na zastávku Chmelnice a jsi před CS Lada auto. Směrem na Spojovací tak je po levé ruce.(tudíž musíte po přechodu panáčku
)Adresa: Koněvova 211.
viktoria77 píše:Aspoň som zaujímavá na cestách, nikdy sa toľko ľudí po mne nekukalo
Za pěknou ženskou se otočí kdekdo
Wolfhunt píše:Plavec, uz si si opravil ten bicykel? Aby si konecne mal ako do prace jazdit...
Na bicyklu není čo opravovat, ten slouží bez poruchy. A jinak nemám čas chodit do práce, na baráku je tolik práce, že nevím kam dřív skočit. Smydlený gripy nepovažuji za závadu, ale za prosté opotřebení úměrné mému hrubiánskému zacházení, jednou odejít musí všechny, snad krom těch co jsou na Libertě a n kotouči