Stránka 38 z 294

Napsal: pát led 07, 2011 13:28
od MartasBrno
gumičky jsou za pár korun. A demontáž (i montáž) není nijak složitá. Jen ty měděné podložky které z toho vyndáš to chce koupit nové a vyžíhat nad sporákem. Nebo aspoň vyžíhat ty staré.

Napsal: pát led 07, 2011 15:11
od Křečík Barbuška
Puhi píše: nový nieje vždy zárukou kvality. Jedine že by si mal po ruke válec od MS, prípadne inej dobrej značky.

Mno, na kombálu jsem měl právě Master Sporta, který tekl, až to hezké nebylo :lol: . Po repasi šel do sedmy, bude tomu již skoro rok a zatím v pohodě.

Napsal: pát led 07, 2011 15:55
od Petr HC
MartasBrno píše:gumičky jsou za pár korun. A demontáž (i montáž) není nijak složitá. Jen ty měděné podložky které z toho vyndáš to chce koupit nové a vyžíhat nad sporákem. Nebo aspoň vyžíhat ty staré.
Těsnící Cu podložky se nejlépe"vyžíhají" (funguje to obráceně něž u oceli) tak, že je navlékneš např, na svářecí drát, ohřeješ rychle PB hořákem a jak začínají červenat - rychle s nimi do vody. Nesmí to trvat dlouho, aby se nevytvořily okuje. A plamen by měl mít spíše přebytek plynu (redukční - trochu do žluta).

Napsal: pát led 07, 2011 16:42
od Hurikán
Když jsme u toho žíhání, tak mě to nedá, abych nereagoval. Namontoval jsem x desítek spojů s těsnícími podložkami, nikdy jsem žádnou podložku nežíhal a nikdy nic neteklo. A to dokonce ani tehdy, když jsem asi dvakrát v nouzi namontoval zpět podložky již použité. Tímto nenabádám k tomu, že je žíhání k ničemu. Jenom sděluji svoji vlastní zkušenost.

Napsal: pát led 07, 2011 16:46
od dvk
Věřím, taky jsem nikdy nežíhal a vždy bylo ok. Jenže pro utažení nevyžíhané podložky tak aby netekla je potřeba větší síla, díky čemuž může průtočný šroub snadno uletět jak řepa. Takže od jisté doby už žíhám 8)

Napsal: pát led 07, 2011 18:45
od Křečík Barbuška
Mě jednou k slzám dohnaly měděné podložky při výměně brzdových hadic, stále to teklo. Od té doby u běžně nedostupných rozměrů bez žíhání ani rana. Žíhám na plynovém sporáku do ruda, pak nechám v klidu zchládnout a do lesku čistím ponořením do odrezovače.

Ono také záleží jaké podložky člověk sežene, pokud je na nich málo masa tak bývá problém. Onehdá se mnou vypekly nové, leč "odtučněné". Narychlo jsem pak kuchal staré brzdiče a z nich recykloval letité originály.

Napsal: pát led 07, 2011 18:53
od Saša
dvk píše:nevyžíhané podložky tak aby netekla je potřeba větší síla, díky čemuž může průtočný šroub snadno uletět jak řepa. Takže od jisté doby už žíhám
A o tom to je :wink:

Napsal: pát led 07, 2011 22:36
od Puhi
Koko Loko píše:Mno, na kombálu jsem měl právě Master Sporta, který tekl, až to hezké nebylo :lol:
ale nevieš čo už mal za sebou :) ja mám tiež ms a zatiaľ je dobre

Napsal: pát led 07, 2011 23:30
od Marek89
Chcel by som postupne povymienať niektoré hadice pod kapotou. Od nádobky s brzdovkou do HBV a do spojkového valca dať aku hadicu ? Chcel by som dať niečo s vonkajšim opletením. Od posilovača k motoru dať hadicu určenú na podtlak ?

Niekto tu z fora to uz menil, ale neviem kto.

Napsal: sob led 08, 2011 19:26
od Kewint
Mám problém , auto stálo asi 10 dní od té doby co Luďek udělal gufera na ventilech a od oka seřízení .. jezdilo jak víno,ale teď prostě nechytá.Stojí v garáži a točí,točí,ale nechytá.Benzín jde, jiskru hází .

Napsal: sob led 08, 2011 19:44
od Křečík Barbuška
Tak to musí být pro studenta druhého ročníku oboru automechanik mucha, ne? :P

Napsal: sob led 08, 2011 20:12
od Jelen
Teď jsem řešil podobnou věc. Jestli je v garáži trochu vlhko, tak může být problém ve víčku rozdělovače. Zkus ho vyměnit za jiné, nebo ho dát na chvíli na topení, aby pořádně vyschlo.

Napsal: sob led 08, 2011 20:21
od Křečík Barbuška
A od té výměny těch gufer se s tím jezdilo se studenými starty nebo ne? Třeba jste nezapojili táhlo sytiče ... ale to už by bylo hodně divoké, to by to aspoň "slíbilo".

Napsal: sob led 08, 2011 22:27
od Sid
Marek89 píše:Chcel by som postupne povymienať niektoré hadice pod kapotou. Od nádobky s brzdovkou do HBV a do spojkového valca dať aku hadicu ? Chcel by som dať niečo s vonkajšim opletením. Od posilovača k motoru dať hadicu určenú na podtlak ?

Niekto tu z fora to uz menil, ale neviem kto.
Od posilovača k motoru sa dá- aspoň u nás kúpiť nová originál šedá opletaná hadica.
Od nádržky k HBV je najlepšia oranžová opletaná hadica, ktorú tam montovali vo fabrike a ktorá sa už asi 20 rokov nevyrába, čo je problém.

Napsal: sob led 08, 2011 22:35
od Marek89
Skôr myslím niečo čo má opletenie ako flexi hadica na vodu.