Prievidzska Mŕtvola (Mrkvicka)

Moderátor: Moderátoři

Zamčeno
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

ger007 píše:Majo neber to zle ale som rad ze nie som jediny ktoremu sa nedari
preto Ti to sem pisem, tiez ma "potesilo" ze nie som jediny s depkou :lol:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

ger007, každému se někdy nedaří, je důležité snažit se nezdar překonat.
Mám takovou pomůcku, jaká tu už zazněla. Věc úplně odložím, jdu dělat něco zcela odlišného a pak se znovu vrátím s hlavou vyčištěnou od emocí v ní usazených. Ne nadarmo se říká "ráno moudřejší večera". Začnu úplně znova a hlavně jinak, jako by původní emoční prožitek nebyl, to mi pomáhá i ve zdánlivě neřešitelné situaci znovu se na ní podívat a řešit. Každý překonaný problém posouvá člověka dále.
Můj otec říkával "lidé, neumírejte předem".
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
Příspěvky: 1502
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Ondrůch »

Ger ozvi se, proberem to na rohu na zahrádce u škopku.
VAZ 1117
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10520
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

vintera píše:... "ráno moudřejší večera"...
Já k tomu dodám podobné přísloví: "nic se nejí tak horký, jak se to uvaří" .
Na nějakou chvíli "jdi vod toho", mám nějaké zprávy, že by se mohl "najít" nějaký slušný 2103 motor v základu. Což by pro Tebe mohlo být opětným "startovacím impulsem". L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

ehm... mne trvalo rok nez som mal nervy pustit sa do opravy kombika :-D
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

dnes som pisal s majom a zamyslel sa

Z motoru po nastartocani chvilku nic a potom zrazu z vyfuku modry dym (+ smrad oleja) a po bloku s pod miesta hlavneho mazacieho kanala tiekol olej. TJ neni mozne to aby bol krivy blok ??? vysvetlovalo by to neustale zly tlak oleja nie ? Hlavu som utahoval len na moment menovity tj 115 Nm nemal som to utiahnut viac ? ked je ta palica tak ubnizena ?
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
Příspěvky: 1502
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Ondrůch »

Že bys konečně přišel na důvod proč to zlobí? Vem pravítko nebo vodováhu, polož ji na blok a podívej se jestli někde neprosvítá světlo. To samé udělej s hlavou. Pokud je něco z toho křivé, tak by to vysvětlovalo i propalování těsnění. Hlavu víc neutahuj, mohl bys ji zlikvidovat. Spíš bych věřil tomu, že je křivá hlava, ale ani blok se nedá vyloučit.
VAZ 1117
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

hmm to mi teraz bude silno vrtat hlavou, ked sa naserem dam tam tu povodnu s napicu vzabrusenymi ventilmi a mam na salame, medzicasom neaku hlavu snad zgeneralkujem, potrebujem sa vozit.

pokial to bude krivy blok zase tu mame raritku :-D:-D, to by ovsem znamenalo zase moc a moc roboty
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11033
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

ger007 píše: ... ked sa naserem dam tam tu povodnu s napicu vzabrusenymi ventilmi a mam na salame, medzicasom neaku hlavu snad zgeneralkujem, potrebujem sa vozit.
A jak dlouho se budeš vozit? Myslíš, že bude provoz s velice odlišnými tlaky na válcích motoru svědčit? Zapastuj ventily, dej nová gufera, to zas není takové trauma, koneckonců pohledová kontrola těch ventilů je nutná tak jako tak.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Po výměně hlavy u modré jsem si po dvou dnech ježdění všiml bublinek mezi hlavou a blokem . Jaké bylo překvápko když jsem chtěl znovu přetáhnout hlavu . Utáhl jsem jí při výměně předepsaným momentem a kousíček přidal cca 120 Nm . S autem se ujelo cca 200 km než jsem si všim bublinek . Všechny šrouby šly skoro dotáhnout prsty :shock: Největší moment byl cca 70 Nm a některé šly skoro o otáčku přitáhnout než dosáhly opět správného momentu . Těsnění si tedy řádně sedlo , bylo to to staré bez gumového (červeného) ohraničení těsnících ploch .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

nikdy som GO hlavy nerobil, neviem ani ako na to nikdy som to ani nevidel, potreboval by som par dobre mienenych rad
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Určitě si děláš srandu .
GO hlavy obyčejně spočívá ve výměně gufer ventilú , očištění spalovacího prostoru a ventilů od napečeného karbonu , jejich zabroušení do sedel a srovnání hlavy (buď na frézce nebo ručně na orovnávací desce) . Práce tak max půlden i s pivkem a svačinou . Není v tom žádná záludnost .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
mayo456
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Příspěvek od mayo456 »

sasa: ale ked to niekto pred tym nerobil a nema s tym skusenosti môze aj nemusi to spravit dobre. Idealne je nieco take robit pod dozorom skusenejsieho ktory s tym ma prax.
Inak Ger007 drzim ti palce ako len viem. neni mozne aby si mal tolko smoly nevzdavaj sa bojuj a vysledok sa skôr ci neskôr dostavi. Zivych na nedostanu :)
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11033
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Na tom opravdu nic není ... i já jsem kupodivu udělat hlavu již párkrát zvládnul :o , trpělivost, pečlivost a kýžený výsledek se jistě dostaví. Jen mi to trvá tak 5x déle než Sašovi :) .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

Máš to ale riadne patálie. Predsa to nemôžeš vzdať :cry: A keby si to chcel naozaj vzdať, tak kasňu nepredaj židovi, ale odlož...
Zamčeno

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“