zelvotron píše:Nevěděli by jste někdo nějakej tip na klasický ČS čelisťový brzdě (favorit/eska/velamos atd) seřídit aby oba špalíky dosedaly cca současně, resp. měly stejnou vůli vůči ráfku a ne aby na jedný straně škrtal a na druhý byl půl cm daleko?
Já to řeším tak, že celá brzda je k rámu chycená sice "natvrdo", ale mechanika brzdy musí chodit volně, klouzat v ose. Takže se to centruje samo. Ale mám neoriginál brzdy, je to něco mezi těmi dvěma. Kupoval jsem je kdysi u Bradáče v Tachově cca 1995, od té doby měním jen špalky a sem tam přetržené lanko ... a občas seřídím na nový ráfek.
Jinak letos jsem ještě ani jednou nejel, co myslíte, stihnu to do konce roku? Jediné, co jsem letos s kolem udělal, bylo, že jsem pořídil přehazovačku, která by měla zvládnout nové zadní sedmikolečko (vpředu stále dvoutác). Předloni jsem byl poprvé v životě na závodech, rovnou závody do vrchu v Pomezí u Poličky, splnil jsem cíl nebýt poslední (byl jsem předposlední), což na to, že jsem trénoval obden jen měsíc předtím a nakonec jsem zadřel zadní ložisko (a s tím jel závod), nebyl špatnej výkon. Škoda, že se to nepřepočítávalo na vyvezená kila, těch mých 105 kg by mohlo přinést lepší výsledek
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).