Stránka 37 z 70
Napsal: pát zář 25, 2009 12:30
od Teepee
Saša píše:Dnes mají nová auta jedno společné (ať nafta či benzín) vymámit z lidí peníze . Vše je děláno na cca 6 let krom kastle a samotného motoru . Ono to je záměr-hlavně pro lidi kteří si říkají nechám to spravit vždyť to vypadá dobře a motoru nic není . A z toho výroba aut dnes žije .
A kdo nevěří tak honem se starým do šrotu a hurá do autosalůnu pro spolehlivé , moderní , levné fáro , peníze jsou přeci oběživo tak mají obíhat
No ale je tu zvyšující se úroveň bezpečnosti novějších aut. To že se novější auta přehlcují běžným rozumem nepojmutelnou elektronikou je velké mínus. Ale jezdit ve 20let starém autě, které je jednoduché, pohodlné, jenže potřebuje vyvařit karoserii a k tomu další opravy (investovat cca 50 tisíc) a i potom zůstane starým nepříliš nárazuvzdorným autem se mi zdá taky nerozum.
K dieselovým motorům:
http://auto2.lidovky.cz/clanek_lidovky. ... lanek=4252
Napsal: pát zář 25, 2009 14:27
od Saša
Teepee píše:Ale jezdit ve 20let starém autě, které je jednoduché, pohodlné, jenže potřebuje vyvařit karoserii a k tomu další opravy (investovat cca 50 tisíc) a i potom zůstane starým nepříliš nárazuvzdorným autem se mi zdá taky nerozum
Samozřejmost , proti tomu není co dodat , ale je to jako s létáním (sorry za příměru) Létání není nebezpečné , nebezpečné je padání a podle toho se chovejme i na cestách .
A těch 5 hvězdiček ? Ono záleží jak se do toho praští . Kdybych mněl ale dnes uvažovat o bezpečnosti na silnicích tak musím jezdit vyprošťovacím tankem .
Ale uznávám vozit deně rodinu v 20 let staré Ladě není zrovna ono .
Napsal: pát zář 25, 2009 17:03
od Štěpán
Dam vám hádanku!
Co je toto?
Napsal: pát zář 25, 2009 18:32
od Kopr
kolečka co byly přiložený na výfucku
Napsal: pát zář 25, 2009 18:42
od Ivo
Výřez zmutovaného slunéčka sedmitečného
Napsal: pát zář 25, 2009 18:53
od Štěpán
Jsou to filtry, které se používaj k zachycování pevných částic při měření emisí v laboratoři.
Hádejte který patří dieslu a který benzínu,
Napsal: pát zář 25, 2009 19:46
od Kopr
Logika velí že ty vpravo jsou diesel ale spíš ty vlevo
Napsal: pát zář 25, 2009 20:01
od Štěpán
Na levo jsou filtry z dnešního měření 1,6 TDi CR. Na pravo jsou filtry z nějakýho benziňáku. Obě motorizace splňujou normu Euro 5
Napsal: pát zář 25, 2009 20:08
od Kopr
su proste dobrej
Napsal: pát zář 25, 2009 20:19
od Štěpán
A ted jsem zvědavej, jak mi vysvětlej naší ekologove to, že benzínové motory ( ne ) jsou ekologičtější, než naftové...
Napsal: pát zář 25, 2009 20:24
od Nemo
Nu, a když se tu v tom všem tak pitváme, dovolím si podotknout, že podle mého názoru, nemá smysl porovnávat diesel s benzínem, protože jak v jednom tak v druhém, jsou zahrnuty agregáty velmi kvalitní, slušné i zcela zoufalé, navíc každý s jistým výčtem nesporných výhod a nevýhod. Benzíny s menšími rozdíly, nafta s obrovskými.
p.s. To by mě zajímalo, jestli ta 1.6 TDi CR má už opravdu kulatý chod.
Když jsem měl možnost srovnat OII. 1.9TDi s Peugeotem 1.9TD tak to pro mě bylo Traktor versus koťátko, i když Okta je dobře odhlučněná.
Napsal: pát zář 25, 2009 20:30
od Kopr
Schválně kdo z nás má doma nafťáka ???????
a když už tak i s fotem tož začnu
Napsal: pát zář 25, 2009 20:38
od Štěpán
Viz můj podpis.
Napsal: pát zář 25, 2009 20:38
od Jelen
Dobrá:
dva dehtožrouti:
Napsal: pát zář 25, 2009 20:40
od Kopr
Fanouši si zodpovědný
ostaní zas budou mít plno keců akorát