Napsal: sob lis 20, 2010 13:29
Vy jste ale fakt experti.
já tam najel už spíš z donucení jel sem dost dlouho a byl už unavenej a hlavně byla už unavená moje těhotná přítelkyně takže sem se rozhodl to risknout s tím že si aspon koupim tu známku a dostanu céres jen za pneu, až na tu příhodu s palivem už to bylo pak okJmJ píše:Ja moc nechapu jak si mohl pred brnem najet na D1, kdyz temer celou cestu mezi prahou a brnem je prave povinna zimni vybava. To sem nejak nepochytil, ale i tak to bylo napinave
Nojo, to máš tak když palivoměr lpg nemám a benzín neřešímHurikán píše: Vy jste ale fakt experti.
Nevystačí na nic . V okamžiku kdy se u mého kombajnu rožne natrvalo kontrolka dochází k jízdě bez motoru . Naštěstí jsem k tomuto poznání dospěl 200m od čerpací stanice .MartasBrno píše:Mimochodem, na kolik vystačí rezerva u kombíka?
no ja sem mel na prvni i na druhem zkusenost tu, ze kdyz vice mene trvale sviti, tak porad jeste nejaky kus ujedu. na doraz sem nejel nikdy, ale kdyz uz siviti, tak se do nadrze vejde pres 39 litru.Koko Loko píše:Nevystačí na nic . V okamžiku kdy se u mého kombajnu rožne natrvalo kontrolka dochází k jízdě bez motoru . Naštěstí jsem k tomuto poznání dospěl 200m od čerpací stanice .MartasBrno píše:Mimochodem, na kolik vystačí rezerva u kombíka?
Tomu odpovídá velikost rezervy asi 5 litrů, takže není radno pokoušet víc jak 50km... Dík, čekal jsem tak 100km.JmJ píše:no ja sem mel na prvni i na druhem zkusenost tu, ze kdyz vice mene trvale sviti, tak porad jeste nejaky kus ujedu. na doraz sem nejel nikdy, ale kdyz uz siviti, tak se do nadrze vejde pres 39 litru.Koko Loko píše:Nevystačí na nic . V okamžiku kdy se u mého kombajnu rožne natrvalo kontrolka dochází k jízdě bez motoru . Naštěstí jsem k tomuto poznání dospěl 200m od čerpací stanice .MartasBrno píše:Mimochodem, na kolik vystačí rezerva u kombíka?
V zásadě asi tak. Jen ještě dodám osobní zkušenost, že při jízdě s nuladvojkou mě začala někde kousek za Jihlavou blikat kontrolka paliva a dojel jsem až do Brna bez dotankování. Je ale fakt, že posledních 20-30km jsem byl už docela nervózní.MartasBrno píše:Tomu odpovídá velikost rezervy asi 5 litrů ...
Líbí se mi tvuj optimismus, že zrovna ty budeš mít průměrMartasBrno píše:Mimochodem, na kolik vystačí rezerva u kombíka? Prosím o maximum odpovědí, udělám si průměr.
Jasně, přece si nebudu říkat že mne trefí zrovna nějakej extrém, to by byla depka jak prase.Laďuša píše:Líbí se mi tvuj optimismus, že zrovna ty budeš mít průměrMartasBrno píše:Mimochodem, na kolik vystačí rezerva u kombíka? Prosím o maximum odpovědí, udělám si průměr.
...na lane sa nepytali .ger007 píše:ja u kombika prejdem na rezervu 100km minimalne
Jo, toto jsem praktikoval u sedana s poměrně přesným úspěchem. Ale tam se ten hajzlík v nádrži choval poněkud kulturněji, asi to souvisí s tvarem nádrže. U kombi mi to určení blikání a svícení přišlo mnohem nepřesnější, ale stejně to tak udělám zase. Zatím mi to bliklo několikrát po městě po nějaké prasečině. Dál si s tím poradím. Každopádně díky za metodu, aspoň vím že to nedělám blbě.gogo píše:...na lane sa nepytali .ger007 píše:ja u kombika prejdem na rezervu 100km minimalne
....co to som na kombajnoch najazdil a tych "100 km minimalne" mi pride ako silny vyrok...pokial je u teba pravdivy tak mas bud posahany ukazovatel stavu paliva alebo masinu so super spotrebou. . celkovo u auta kde sa da na nadrz spravit 500-600 km mi pride 100 km ako dost zavadzajuce a nepresne.
...este jedna rada ako zistit vysku rezervy bez tankovania do plna:
- do kanistra nabrat 10 l.
- v momente ked prvy krat blikne, poznacit si km, rovnako tak aj v dobe ked zacne svietit trvalo.
- ist az na doraz (rizika s tym suvisiace si domyslite, nemusi sa to stat na prave idealnom mieste, rovnako riziko upchatia pripadnym bordelom z dna nadrze a pod...)
- doliat tam tych 10 litrov a dalej pozorovat a zaznamenat, co robia kontrolky a kilometre, vsetko okolo je matematika....a trocha fyziky.