Stránka 37 z 342

Napsal: pát srp 15, 2008 20:29
od Raduz
paves píše:musel tam litat litat jako vitr v bedne :shock:
Asi se trochu praštil, ale v té strojovně moc místa není, je tam pouze úzká ulička, co vím fíra vlítne do strojovny a musí si lehnout a zapřít se nohama. Pak už je to jen na štěstí jestli se něco neurve a neslítne to naň.

Napsal: pát srp 15, 2008 23:43
od Křečík Barbuška
Hm, já se též narodil v roce 1978 :mrgreen: . V této mašině jsem nikdy nebyl, ale imponuje mi 263, tam by se s nadsázkou vlezl pinpongový stůl. Jinak má oblíbená 230 mě se.e, neb při své vyžranosti budu mít za chvilku problém projít uličkou strojovny, už teď montérkama "zachytávám" :mrgreen: .

Napsal: sob srp 16, 2008 08:27
od Pisty
No ale trafo by si urcite nechcel opravovat :-) . Alebo pristrojovy ram od zadu :axe:
Tam som mal co robit ked som mal o 20Kg menej. (Myslene v rusni 263)

Napsal: sob srp 16, 2008 12:02
od Laďuša
Raduz píše:Asi se trochu praštil, ale v té strojovně moc místa není, je tam pouze úzká ulička, co vím fíra vlítne do strojovny a musí si lehnout a zapřít se nohama
Nu prej bl zavalenej větrákem, no, takže se to asi trošku pohnulo tam... Navíc lehat na zem bych si ani moc nechtěl, je to uzoučký a všude trčí kdejaký bazmeky :|

Napsal: sob srp 16, 2008 12:15
od Malda
Laďuša píše:všude trčí kdejaký bazmeky :|
Treba volantova tyc :D

Napsal: sob srp 16, 2008 12:26
od Laďuša
Malda píše:Treba volantova tyc
Ale tak 1978, to už mělo bezpečnostní :mrgreen:

Napsal: sob srp 16, 2008 13:07
od Teepee
Škoda neŠkoda, je to hrdinka, když nezabila svého strojvůdce.
Odkud jsou ty fotky? Studénka nádraží?

Napsal: sob srp 16, 2008 20:41
od Raduz
Teepee píše:Odkud jsou ty fotky? Studénka nádraží?
Ano, jestli si vyděl tu leteckou foto na jedné z vedlejších kolejí byly ty žlutý výsypáky. Zřejmě to tam dali jeřábama, rovnou na ty nouzáky.

Napsal: ned srp 17, 2008 21:02
od Laďuša
Raduz píše:Zřejmě to tam dali jeřábama, rovnou na ty nouzáky.
Tak copa taky jinýho s tim... Škoda pěkný a dobrý mašiny. :(

Napsal: pon srp 18, 2008 02:50
od Honza 21061
Ve srovnání s lokomotivou by se mi spíše chtělo litovat cestujících, ale protože z práce vím, že je to jedna a ta samá banda a protože piety už bylo dost a jinde, tak v tématu o vlacích zůstaneme spíše u litování strojové části neštěstí že...?

Lokomotiva má ve středu velmi pevný rám, takže je tam jistota, že se čela zdeformují, ale střed zůstane nejdéle celý a v pořádku, takže když se fírovi podaří utéct, má šanci. Důkazem toho je, že se o lokomotivu rozbily a rozjely do stran vagony.
Tuším, že u střídavých lokomotiv (to nebyl tento případ) jsou dveře do strojovny blokované do stažení sběrače a sběrač by měl spadnout po použití nouzového vypínače. Snad to tak je...
Stejně se musí vždy stáhnout, nechtěl bych vidět ty ohňostroje po nárazu a rozbití kontroléru, utržení kabelů apod... :roll:

Zase je o jeden poměrně vzácný stroj méně no... Ani nevím, co by mě mrzelo víc, jestli Eso, nebo tohle. Asi všechno. Buďme rádi, že do toho nenarazilo Pendolino- bylo by tam mrtvých 10x tolik, ta skořápka by se roztříštila a harmonikově pozasunovala do sebe, nezbylo by nic. Ta fušerská firma, který by už nikdy neměla dostat jedinou zakázku, může být v podstatě ráda, že dráhy nemají podobných hliníkových "vymožeností" více a nenasazují je na EC.

Napsal: pon srp 18, 2008 09:56
od zdenda
no, jak se veme pevný rám. Rám je +- silný stejně, ale uprostřed má lokomotiva hlavně trafo, které je dobré deformační prvek. Např Š. 1000/100 měla jako deformační prvek reservu!!!!
Pokud bych mluvil za sebe, když zrušit lokomotivu, tak ESO 363/362-bleeeee odporná mašina.

Jsou blokované, ale ve pokud budeš uvnitř a někdo nahodí hlavní vypínač a sběrač, tak si je zevnitř otevřeš, ale mám dojem, že porušíš plombu a pokud budeš chtít jít dovnitř při nahozeném HV a sběrači, tak při jejich otevření vše sletí a samozřejmě je to na jízdu do depa kvůli zaplombování. U 363 jsem byl svědkem násilného otevření strojovny.

Na 150 jsem nebyl, ale pokud si vzpomínám, tak jediná mašina, u které se do strojovny při nahozené "střeše" dalo vejít byly 371 jinak vše ostatní by mělo být v blokaci.

A k pendolinu myslím bylo slov více než dost...

Napsal: pon srp 18, 2008 12:27
od Laďuša
Honza 21061 píše: sběrač by měl spadnout po použití nouzového vypínače.
No nevim, jestli má nebo nemá spadnout, ale když zmáčknu STOPku, tak prostě vypne vypínač a v tu chvíli je mi úplnej šumák, jestli je pantograf nahoře a nebo padne.
zdenda píše: Rám je +- silný stejně, ale uprostřed má lokomotiva hlavně trafo, které je dobré deformační prvek
Tak trafíčko tam je, ale maximálně tak na řadach 2xx a 3xx. Zrovna tuta Gorilka jaksi trafo ee :mrgreen:
zdenda píše:Jsou blokované, ale ve pokud budeš uvnitř a někdo nahodí hlavní vypínač a sběrač, tak
Tak si nadělam do textilu.... :?

Napsal: pon srp 18, 2008 16:31
od Honza 21061
Laďuša: Chudák ta Čeština, dostává od Tebe pořádně naloženo. :P
Tak se prostě napíše, že Gorila, jakožto stroj pouze stejnosměrný, trafem nedisponuje. :)
Beztak je trafo tuším jen zavěšené, není napevno, aby netrpělo na rázy. Po srážce se pokaždé stejně utrhne a letí mimo- což může být i bezpečnostní důvod, aby se nenahrnulo někam, kam nemá... :roll:

Zdenda: Jak se Ti může nelíbit "ESO"? :shock: To jsou nejlepší lokomotivy a když už ne nejhezčí (ale mně se moc líbí), tak technicky naprosto nemají na dobu svého vzniku konkurenci! Navíc narozdíl od Goril mají alespoň pulsní regulaci a tím daleko úspornější provoz. Skvělé stroje!

P.S. Nemáte někdo fotku, jak vypadal u Goril/Potkanů, již demontovaný zvláštní tlačítkový kontrolér?

Napsal: pon srp 18, 2008 17:46
od Laďuša
Honza 21061 píše: mají alespoň pulsní regulaci a tím daleko úspornější provoz
Už se začínam těšit, až se tu zase Zdenda objeví.
Honza 21061 píše:Laďuša: Chudák ta Čeština, dostává od Tebe pořádně naloženo.
Od jisté chvíle a po určitém rozhovoru s jednou nejmenovanou osobou jsem snahy o kulturu jazyka no tomto fóru do určité míry vypustil a sám se tady (ostatně už delší čas a většinou) vyjadřuji převážně v klatovštině. Ostatně vlastně ani nevím, jak to konkrétně myslíš, neboť to není až tak hrozné.

Napsal: pon srp 18, 2008 21:43
od Michal Pokorný
Honza 21061 píše:Zdenda: Jak se Ti může nelíbit "ESO"? To jsou nejlepší lokomotivy a když už ne nejhezčí (ale mně se moc líbí),
No, jo co taky čekat od někoho kdo by upřednostnil Karosu před Ikarusem :P :lol: :wink: