Stránka 37 z 342
Napsal: pát srp 15, 2008 20:29
od Raduz
paves píše:musel tam litat litat jako vitr v bedne
Asi se trochu praštil, ale v té strojovně moc místa není, je tam pouze úzká ulička, co vím fíra vlítne do strojovny a musí si lehnout a zapřít se nohama. Pak už je to jen na štěstí jestli se něco neurve a neslítne to naň.
Napsal: pát srp 15, 2008 23:43
od Křečík Barbuška
Hm, já se též narodil v roce 1978
. V této mašině jsem nikdy nebyl, ale imponuje mi 263, tam by se s nadsázkou vlezl pinpongový stůl. Jinak má oblíbená 230 mě se.e, neb při své vyžranosti budu mít za chvilku problém projít uličkou strojovny, už teď montérkama "zachytávám"
.
Napsal: sob srp 16, 2008 08:27
od Pisty
No ale trafo by si urcite nechcel opravovat
. Alebo pristrojovy ram od zadu
Tam som mal co robit ked som mal o 20Kg menej. (Myslene v rusni 263)
Napsal: sob srp 16, 2008 12:02
od Laďuša
Raduz píše:Asi se trochu praštil, ale v té strojovně moc místa není, je tam pouze úzká ulička, co vím fíra vlítne do strojovny a musí si lehnout a zapřít se nohama
Nu prej bl zavalenej větrákem, no, takže se to asi trošku pohnulo tam... Navíc lehat na zem bych si ani moc nechtěl, je to uzoučký a všude trčí kdejaký bazmeky
Napsal: sob srp 16, 2008 12:15
od Malda
Laďuša píše:všude trčí kdejaký bazmeky
Treba volantova tyc
Napsal: sob srp 16, 2008 12:26
od Laďuša
Malda píše:Treba volantova tyc
Ale tak 1978, to už mělo bezpečnostní
Napsal: sob srp 16, 2008 13:07
od Teepee
Škoda neŠkoda, je to hrdinka, když nezabila svého strojvůdce.
Odkud jsou ty fotky? Studénka nádraží?
Napsal: sob srp 16, 2008 20:41
od Raduz
Teepee píše:Odkud jsou ty fotky? Studénka nádraží?
Ano, jestli si vyděl tu leteckou foto na jedné z vedlejších kolejí byly ty žlutý výsypáky. Zřejmě to tam dali jeřábama, rovnou na ty nouzáky.
Napsal: ned srp 17, 2008 21:02
od Laďuša
Raduz píše:Zřejmě to tam dali jeřábama, rovnou na ty nouzáky.
Tak copa taky jinýho s tim... Škoda pěkný a dobrý mašiny.
Napsal: pon srp 18, 2008 02:50
od Honza 21061
Ve srovnání s lokomotivou by se mi spíše chtělo litovat cestujících, ale protože z práce vím, že je to jedna a ta samá banda a protože piety už bylo dost a jinde, tak v tématu o vlacích zůstaneme spíše u litování strojové části neštěstí že...?
Lokomotiva má ve středu velmi pevný rám, takže je tam jistota, že se čela zdeformují, ale střed zůstane nejdéle celý a v pořádku, takže když se fírovi podaří utéct, má šanci. Důkazem toho je, že se o lokomotivu rozbily a rozjely do stran vagony.
Tuším, že u střídavých lokomotiv (to nebyl tento případ) jsou dveře do strojovny blokované do stažení sběrače a sběrač by měl spadnout po použití nouzového vypínače. Snad to tak je...
Stejně se musí vždy stáhnout, nechtěl bych vidět ty ohňostroje po nárazu a rozbití kontroléru, utržení kabelů apod...
Zase je o jeden poměrně vzácný stroj méně no... Ani nevím, co by mě mrzelo víc, jestli Eso, nebo tohle. Asi všechno. Buďme rádi, že do toho nenarazilo Pendolino- bylo by tam mrtvých 10x tolik, ta skořápka by se roztříštila a harmonikově pozasunovala do sebe, nezbylo by nic. Ta fušerská firma, který by už nikdy neměla dostat jedinou zakázku, může být v podstatě ráda, že dráhy nemají podobných hliníkových "vymožeností" více a nenasazují je na EC.
Napsal: pon srp 18, 2008 09:56
od zdenda
no, jak se veme pevný rám. Rám je +- silný stejně, ale uprostřed má lokomotiva hlavně trafo, které je dobré deformační prvek. Např Š. 1000/100 měla jako deformační prvek reservu!!!!
Pokud bych mluvil za sebe, když zrušit lokomotivu, tak ESO 363/362-bleeeee odporná mašina.
Jsou blokované, ale ve pokud budeš uvnitř a někdo nahodí hlavní vypínač a sběrač, tak si je zevnitř otevřeš, ale mám dojem, že porušíš plombu a pokud budeš chtít jít dovnitř při nahozeném HV a sběrači, tak při jejich otevření vše sletí a samozřejmě je to na jízdu do depa kvůli zaplombování. U 363 jsem byl svědkem násilného otevření strojovny.
Na 150 jsem nebyl, ale pokud si vzpomínám, tak jediná mašina, u které se do strojovny při nahozené "střeše" dalo vejít byly 371 jinak vše ostatní by mělo být v blokaci.
A k pendolinu myslím bylo slov více než dost...
Napsal: pon srp 18, 2008 12:27
od Laďuša
Honza 21061 píše: sběrač by měl spadnout po použití nouzového vypínače.
No nevim, jestli má nebo nemá spadnout, ale když zmáčknu STOPku, tak prostě vypne vypínač a v tu chvíli je mi úplnej šumák, jestli je pantograf nahoře a nebo padne.
zdenda píše: Rám je +- silný stejně, ale uprostřed má lokomotiva hlavně trafo, které je dobré deformační prvek
Tak trafíčko tam je, ale maximálně tak na řadach 2xx a 3xx. Zrovna tuta Gorilka jaksi trafo ee
zdenda píše:Jsou blokované, ale ve pokud budeš uvnitř a někdo nahodí hlavní vypínač a sběrač, tak
Tak si nadělam do textilu....
Napsal: pon srp 18, 2008 16:31
od Honza 21061
Laďuša: Chudák ta Čeština, dostává od Tebe pořádně naloženo.
Tak se prostě napíše, že Gorila, jakožto stroj pouze stejnosměrný, trafem nedisponuje.
Beztak je trafo tuším jen zavěšené, není napevno, aby netrpělo na rázy. Po srážce se pokaždé stejně utrhne a letí mimo- což může být i bezpečnostní důvod, aby se nenahrnulo někam, kam nemá...
Zdenda: Jak se Ti může nelíbit "ESO"?
To jsou nejlepší lokomotivy a když už ne nejhezčí (ale mně se moc líbí), tak technicky naprosto nemají na dobu svého vzniku konkurenci! Navíc narozdíl od Goril mají alespoň pulsní regulaci a tím daleko úspornější provoz. Skvělé stroje!
P.S. Nemáte někdo fotku, jak vypadal u Goril/Potkanů, již demontovaný zvláštní tlačítkový kontrolér?
Napsal: pon srp 18, 2008 17:46
od Laďuša
Honza 21061 píše: mají alespoň pulsní regulaci a tím daleko úspornější provoz
Už se začínam těšit, až se tu zase Zdenda objeví.
Honza 21061 píše:Laďuša: Chudák ta Čeština, dostává od Tebe pořádně naloženo.
Od jisté chvíle a po určitém rozhovoru s jednou nejmenovanou osobou jsem snahy o kulturu jazyka no tomto fóru do určité míry vypustil a sám se tady (ostatně už delší čas a většinou) vyjadřuji převážně v klatovštině. Ostatně vlastně ani nevím, jak to konkrétně myslíš, neboť to není až tak hrozné.
Napsal: pon srp 18, 2008 21:43
od Michal Pokorný
Honza 21061 píše:Zdenda: Jak se Ti může nelíbit "ESO"? To jsou nejlepší lokomotivy a když už ne nejhezčí (ale mně se moc líbí),
No, jo co taky čekat od někoho kdo by upřednostnil Karosu před Ikarusem