Stránka 37 z 72

Re: Terrano II. SLX -- od strany 35 LR Discovery I. 200TDi

Napsal: pát úno 21, 2014 11:46
od Tommel
vik2 píše:A nebo proto, že pokud bys koupil Fronteru, budeš mět nejrychlejší off :lol: :lol: :lol:
No to je taky pravda :mrgreen:

Re: Terrano II. SLX -- od strany 35 LR Discovery I. 200TDi

Napsal: pát úno 21, 2014 12:03
od vik2
To jsem dopadl.
Majo se mě bude smát, že nikde nevyjedu....
Tomel se mě bude smát, že mam pomalou sračku...
Masner mě veme do klubu ultraLOWcars...

:lol: :lol: :lol:

Re: Terrano II. -- od str. 35 LR Discovery I. 200TDi "Škopek

Napsal: pát úno 21, 2014 12:30
od Luděk Musil
No vidíš to ... takže jsi vlastně ve správným klubu :weedman: . L.

Re: Terrano II. SLX -- od strany 35 LR Discovery I. 200TDi

Napsal: pát úno 21, 2014 12:39
od Majo
Raduz píše:...loni jsem tě tedy nezaregistroval, ale myslím, že tě nikdo neukousne :-)
Lebo bol so mnou, bruchoplazom, svojho tatosa nechal schovaneho :lol:
Uz vtedy sa za auto hanbil, tak co teraz??? :lol:

Re: Terrano II. -- od str. 35 LR Discovery I. 200TDi "Škopek

Napsal: pát úno 21, 2014 12:51
od Raduz
...tím se to vysvětluje :-D

Re: Terrano II. -- od str. 35 LR Discovery I. 200TDi "Škopek

Napsal: pát úno 21, 2014 21:41
od vik2
foto

Re: Terrano II. -- od str. 35 LR Discovery I. 200TDi "Škopek

Napsal: pát úno 21, 2014 22:11
od Křečík Barbuška
Ten predesly ingot mi tedy pripadal hezci, ale akusticka pohoda je zaklad. Pripada mi to takove spartanske, tak at slouzi :-) .

Re: Terrano II. -- od str. 35 LR Discovery I. 200TDi "Škopek

Napsal: sob úno 22, 2014 07:15
od Raduz
Tak to mne presne naopak co se Offu aut tyce tak vede Land Rover a co se brichoplazu tyce tak Subaru.
Do Lady jsem se zamiloval jeste za komancu kdyz tady nic lpsiho nebylo to je proste srdecni zalezitost.

Viku je moc moc moc peknej, vezmu si na sraz prezuvky a poprosim o svezeni.

Re: Terrano II. -- od str. 35 LR Discovery I. 200TDi "Škopek

Napsal: sob úno 22, 2014 07:50
od Marek
U tohoto motoru pozor na rozvody!!! Mají výměnný interval pouhých 50.000 km / 2,5 roku (při používání v terénu nebo lese - těžký provoz). Pokud jezdí 100% na silnici, lze interval prodloužit max. na dvojnásobek.
Výměna rozvodů navíc není nic jednoduchého. Ač je to lehké OHV a řemen poměrně krátký, trvá výměna rozvodů minimálně 4-5 hodin. Je k tomu divný přístup. A je třeba znát a především dodržet pracovní postup (mám tím na mysli napínání řemenu), jinak to prakticky nelze úspěšně udělat.

Jinak je to odlehčený a poměrně robustní motor, takže jeho kilometry by tomu měly odpovídat.

Re: Terrano II. -- od str. 35 LR Discovery I. 200TDi "Škopek

Napsal: sob úno 22, 2014 07:53
od vik2
Pripada mi to takove spartanske
vyjmenuju výbavu navíc, kterou nemělo Terrko....
- má to vyhřívané sedačky (řidičové nutno zapojit, byla tam jiná z Audi)
- sedačky jsou oproti Terrku anatomické
- webasto teplovodní/naftové
- 2x střešní okno
- 2x tuhá náprava
- větší kufr
- vzadu 100% automat špéra
- zatmavená zadní skla

Co se terénních schopností týká, zatím nevím. Malinko se bojím, že budou horší...
Viku je moc moc moc peknej, vezmu si na sraz prezuvky a poprosim o svezeni.
žádnej problém, si to tam na place projedeš. Jen se připomeň

Re: Terrano II. -- od str. 35 LR Discovery I. 200TDi "Škopek

Napsal: sob úno 22, 2014 08:01
od vik2
U tohoto motoru pozor na rozvody!!!
OK. zjistím podrobnější informace. Ono je totiš plno kamarádů, kteří mají LR a jezděj off. Daleko víc než s Terranama.
Jinak motor je 200TDi označení - 12L.

Auto bylo někdy před 2ma roky dotažené z německa s lehlým motorem (nevím proč).
Někde v Liberci údajně dělali GO. Nové turbo a atk...
Od té doby ujelo 40tis. km
-----tolik informace předchozího majitele----- nevím nakolik je to pravda.

Jinak tam lil 15W-40 (málem mě trefilo, copak je to buldozér? No nic, budu pokračovat s 15W-40)

Plní EURO3 - hadanka, jak je to možné???? (Vím , jen čekám esly někdo na to přijde)

Re: Terrano II. -- od str. 35 LR Discovery I. 200TDi "Škopek

Napsal: sob úno 22, 2014 09:45
od Marek
Že tam lil olej 15W/40, nemusí znamenat vůbec nic špatného. Já ho do svého motoru můžu dávat taky (pokud plní VW 505.00). Minerální oleje nejsou o nic horší, než oleje jiné - jen někteří lidé to nevědí :-).

Škoda, že to není motor 19L - ten má vyšší výkon (o trošku). Nicméně jsou to přímovstřikové motory, takže i ten chod je dobrý a starty by neměly být problém (nad nulou úplně v pohodě, pod nulou je třeba mít funkční svíčky a taky nebude problém).

Euro3 v Německu znamená domontovaný koksák (rozuměj DPF).

Re: Terrano II. -- od str. 35 LR Discovery I. 200TDi "Škopek

Napsal: sob úno 22, 2014 11:02
od Majo
som smutny. Niekto nemenovany mi tu tvrdil, ze Disco I ma dif na stejnej strane ako Niva. A uz vidim, ze tomu tak nie je :mrgreen:

A ten 15W/40 je pohoda, pouzivam to do Fiata a to dokonca benzinoveho, neviem preco sa toho bojis, kvalitu oleja predsa neudava jeho viskozita.....

a vidim, ze stale si sa nezmieril s tym autom, ked mas v podpise "hleda se" :lol:

Re: Terrano II. -- od str. 35 LR Discovery I. 200TDi "Škopek

Napsal: pon úno 24, 2014 08:11
od dvk
Taky liju do Terrana minerál 15W40 :P
Ten zadní převis je brutální ... skoro jak u dlouhého terrka :)

Re: Terrano II. -- od str. 35 LR Discovery I. 200TDi "Škopek

Napsal: pon úno 24, 2014 08:54
od vik2
Nicméně jsou to přímovstřikové motory, takže i ten chod je dobrý a starty by neměly být problém
Momentálně to chytá na "drc" ...
Že tam lil olej 15W/40, nemusí znamenat vůbec nic špatného.
Bál jsem se horší aditivace těchto olejů, ale dvorní dodavatel mě ujistil, že dnes už jsou velmi dobře aditivované.... No aspoň ušetřím, když mě dodá litr + - za 60Kč.
Niekto nemenovany mi tu tvrdil, ze Disco I ma dif na stejnej strane ako Niva
NN. netvrdil že má dif na straně Nivy. Tvrdil, že má sundavací koule. A tudíž by šla otočit.
Ten zadní převis je brutální
S tím se musí něco udělat...