Stránka 37 z 294

Napsal: čtv led 06, 2011 10:57
od peet2101
Celou dobu sem se domníval že skřínka řízení je ke karoserii přesně nastavena podložkama, ale tet jak sem ji sundal zjistuju že tam žádný nemám. Je to správně nebo je tam někdo nedal??

Napsal: čtv led 06, 2011 11:56
od Luděk Musil
Ano - skříňka řízení je karoserii přesně ustavena BEZ podložek. Široké podložky jsou pouze z vnější (podběh) strany. A přes rám karoserie by měla být "rolna". L.

Napsal: čtv led 06, 2011 20:11
od Marek89
Zacala mi miznut brzdovka. Nie je to drasticke, ale za cca mesiac ubudne tolko, ze klesne plavak. Ak by to presakovalo do brzd, prejavilo by sa to na brzdeni, ale brzdi to normalne. Presak do brzd by bolo aj vidno na disku, ci dat do koleso? Lebo ako som pozeral na tie plechy, tak ani naznak mastnej stopy od brzdovky. V int. je sucho. Moj typ je nejaky presak pri hadickach co idu od nadrzky do posilovaca.

Napsal: čtv led 06, 2011 20:43
od rosta
a neteče ti to poslední gumičkou z válce do posilovače ?zkus zespoda hmátnout mezi válec a posilovač-jestli je to suchý nebo od brzdovky.....

Napsal: čtv led 06, 2011 21:17
od Křečík Barbuška
rosta píše:a neteče ti to poslední gumičkou z válce do posilovače?
Ano, to poměrně častá "zimní" závada.

Napsal: čtv led 06, 2011 22:31
od Marek89
Ak je myslený spoj medzi tou "trubkou" do ktorej idú hadičky a toho okrúhleho válca, tak ano. Odtiaľ to tečie. Dá sa to opraviť, či treba nový posilovač ?

Napsal: čtv led 06, 2011 22:43
od Křečík Barbuška
Vyměnit gumičky v HBV (trubka do které jdou hadičky). Případně vyměnit celý HBV v případě poškození stěn nebo nechuti k drbání se s výměnou gumiček.

Napsal: čtv led 06, 2011 22:43
od Marek89
Čiže posilovač by mal byť ok, to len HBV. Výmena by mala byť jednoduchá ?

Napsal: čtv led 06, 2011 22:49
od Křečík Barbuška
Vzhledem k tomu že jsem přegumičkování zvládl i já, tak by to neměl být neřešitelný problém :) . Samotná výměna HBV kus za kus je brnkačka, hlavní je s úspěchem povolit trubky a pak odvzdušnit.

Napsal: čtv led 06, 2011 22:52
od Marek89
Koľko je tam gumičiek ?

Napsal: pát led 07, 2011 10:52
od Křečík Barbuška
Celkově čtyři, tři "pracovní" a jedna trošku odlišnější těsnící na konci HBV, mrkni do literatury.

Napsal: pát led 07, 2011 11:07
od Marek89
Radšej dám nový, predsa len repasovať niečo na brzdách je riziko.

Napsal: pát led 07, 2011 12:03
od Puhi
nový nieje vždy zárukou kvality. Jedine že by si mal po ruke válec od MS, prípadne inej dobrej značky. Pokiaľ je chróm v poriadku, ušetríš bubáky a posrať tam vážne nieje čo :roll:

Napsal: pát led 07, 2011 12:06
od Marek89
Aký chróm ?

Napsal: pát led 07, 2011 12:08
od Puhi
ee blbo som sa vyjadril, proste pracovné plochy aby neboli hrdzavé a je to dobré. Keďže s autom jazdíš, zrejme hrdzavé nebudú