Stránka 37 z 124

Napsal: pát pro 03, 2010 21:50
od zelvotron
Kdybych tohle napsal já, tak to bude braný jako provokace :-P

Výsledek ankety :lol:

Napsal: sob pro 04, 2010 08:07
od rosta
jestlipak víte co znamená u fabie vzadu na dveřích zkratka HTP ? HONEM TO PRODEJ, HNÁNO TŘEMI PÍSTY, HOVNO TO POJEDE, HROMADA TECHNICKÝCH PROBLÉMŮ , HORKO TĚŽKO POSKLÁDANÉ , jestli máte ještě někdo jinou variantu napište ji sem - díky....

Napsal: sob pro 04, 2010 08:28
od mirozv
Hodně Trapnej Pohon, Hijó Ty Potvora :lol: :lol:

Napsal: sob pro 04, 2010 09:03
od MacGyver
HTP - High Torque Performance. Už asi i ti, co tomu vymýšleli název, si z toho dělali srandu :lol:

Napsal: sob pro 04, 2010 10:26
od Cooper
MacGyver píše:HTP - High Torque Performance. Už asi i ti, co tomu vymýšleli název, si z toho dělali srandu
¨

Proč srandu, dyť na ten obsah to má krouťák vcelku slušný, ne?......

Pro ostatní včera mě vcelku svižně předjela Fábie která jela dlouho za mnou a hle......vzadu 1,9 SDi.

K té Felicii 1,9D. Kamarád jí má a nemůže si jí vynachválit, spotřeba kolem pěti litrů, čehokoli. Je fakt že na Felicii je ten motor asi dost těžký, asi stejně jako benzínová 1,6. Filcka s VW motorem jde výborně poznat podle toho jak čapí na předek....:-)

Napsal: sob pro 04, 2010 12:38
od Veverka
Cooper píše:
MacGyver píše:HTP - High Torque Performance. Už asi i ti, co tomu vymýšleli název, si z toho dělali srandu
¨

Proč srandu, dyť na ten obsah to má krouťák vcelku slušný, ne?......

)
V rámci koncernu VW možná,ale konkurence má větší i u 4 válců

Napsal: sob pro 04, 2010 13:11
od zelvotron
Cooper píše:
MacGyver píše:HTP - High Torque Performance. Už asi i ti, co tomu vymýšleli název, si z toho dělali srandu
¨

Proč srandu, dyť na ten obsah to má krouťák vcelku slušný, ne?......

Pro ostatní včera mě vcelku svižně předjela Fábie která jela dlouho za mnou a hle......vzadu 1,9 SDi.

K té Felicii 1,9D. Kamarád jí má a nemůže si jí vynachválit, spotřeba kolem pěti litrů, čehokoli. Je fakt že na Felicii je ten motor asi dost těžký, asi stejně jako benzínová 1,6. Filcka s VW motorem jde výborně poznat podle toho jak čapí na předek....:-)
Ono dost majitelů TDI si dává štítek SDI pro odrazení zlodějů, ale nechci ti kazit radost :)

Jinak dneska zrovna předemnou na pumpě taxikář s feldou 1,9D bral kanistr benzínu a dva litříky hnedka otočil do nádrže, než začal čepovat naftu. Jo mrazy... :lol:

Napsal: sob pro 04, 2010 21:40
od veliz
rosta píše:jestlipak víte co znamená u fabie vzadu na dveřích zkratka HTP ? HONEM TO PRODEJ, HNÁNO TŘEMI PÍSTY, HOVNO TO POJEDE, HROMADA TECHNICKÝCH PROBLÉMŮ , HORKO TĚŽKO POSKLÁDANÉ , jestli máte ještě někdo jinou variantu napište ji sem - díky....
Je zajímavé, že zrovna na Lada fóru si lidé dělají srandu z motoru 1,2HTP. Přitom neexistuje jediný důvod či parametr, kterým by tento motor výrazněji zaostával za svou konkurencí ve stejné cenové kategorii. Zacpanou Prahou projede jako nůž máslem, na okresní či státní silnici si při 90 jen ševelí a nakonec i do toho Chorvatska jsem v pohodě dojel. Dlouhodobý průměr 5,8l/100km (převážně Praha a okolí), Chorvatsko 6,2l/100km (dálnice+klima). Za 4 roky mi na autě neodešlo vůbec nic (ani žárovička). Tak co bych měl za ty peníze, proboha, chtít víc?

Napsal: sob pro 04, 2010 22:15
od Marťas
Strejda měl ve firmě taky Fabii HTP, dokonce tu "ostrou" verzi s červeným P. Dá se říct, že problémy zabraňující v jízdě se mu vyhýbaly. To, že to netopilo nebránilo v jízdě, to, že si auto při jízdě po dálnici z Prahy do Brna vzalo 25 litrů (cca 12,5l/100km) benzinu a ve městě se pod 8.5 litru na sto nedostal, to taky jízdě nebrání. Dvakrát po sobě porucha v dobíjení také přímo neznamená nutné odstavení. Že vše, co je v interiéru drnčí, skřípe, nebo cvaká je už jen detail. Volnoběžné otáčky s pohybovaly mezi 650-1200. Svítící kontrolka airbagů na klidu taky nepřidá. Řízení bych přirovnal k počítačové hře, protože i velmi lehký dotyk volantu vyvolal jeho otočení a následnou změnu směru. Toto auto bylo jediné, u kterého jsem celou cestu držel volant oběma rukama. Opravdu jsem se bál... Jindy jsme zas jeli na chatu - já svým autem a on taky. Brzdil mně v každém kopci (a to jsem jel s 12kou s LPG!). Toto auto mě opravdu nepřesvědčilo a bez možnosti ho okamžite prodat, bych ho (a to zcela upřímě) nechtěl ani zadarmo. Ale každý jest svého štěstí strůjcem. :wink:

Napsal: sob pro 04, 2010 22:49
od mirozv

Napsal: ned pro 05, 2010 10:00
od Marek
mirozv píše:Jeden článoček: http://www.cimbu.cz/clanky/auto-moto_htp.pdf
To jsou známé věci. Ti, kteří dělají na servisech, moc dobře vědí, jaký zázrak v podobě HTP zákazník získává.

Já bych to nechtěl, ani kdyby mi za to platili.

Napsal: ned pro 05, 2010 12:06
od Laďuša
Já v podstatě musim souhlasit s Velizem. Mě to příde, že si tady, na LADAfóru, prostě musíme vytvořit auru, že jsou eště i horší auta. :P

Napsal: ned pro 05, 2010 12:22
od MacGyver
Škoda, že to odnesla zrovna Škoda. Zhruba před 14 dni jsem byl ve fabrice v MB a tam měli tudlecty motory rozřezaný aby bylo vidět pěkně dovnitř. Překvapilo mě, jak je to celkem malý, hlavně ty ojničky :) . Taky chlapík povídal něco o tom, že už snad během vývoje byli nějaké výhrady proti tomuto motoru, prý kvůli spotřebě a emisím. To prej teď všechno vyřeší novým motorem TSI.

Napsal: ned pro 05, 2010 15:02
od zelvotron
Už se tu zase řeší HTP? :mrgreen:

Napsal: ned pro 05, 2010 15:30
od veliz
mirozv píše:Jeden článoček: http://www.cimbu.cz/clanky/auto-moto_htp.pdf
Ten článeček samozřejmě znám stejně jako bývalého zaměstnance Škoda Auto pana Jandu. Jenže nikdo neřekl, u jakého % motorů k této závadě došlo. Aby mohla být nějaká závada označena jako konstrukční, muselo by k ní dojít u významného procenta motorů. Tato situace ale zřejmě nenastala. Ten motor se vyrábí 7 let a o podpalování ventilů jsem se poprvé dočetl až v roce 2010. Článek mě donutil prohlédnout svůj a několik dalších motorů endoskopem. O podpalování ventilů nemůže být ani řeči. Takže se spíše přikláním k názoru odborníků Škoda Auto, že se jedná o zanedbání údržby.
Marek píše: To jsou známé věci. Ti, kteří dělají na servisech, moc dobře vědí, jaký zázrak v podobě HTP zákazník získává.

Já bych to nechtěl, ani kdyby mi za to platili.
To tak obvykle bývá, že se v servisech objevují porouchaná auta. Stejně tak se tam objevují diesely s vadnými startéry, dvojhmotovými setrvačníky, váhami vzduchu, turbodmychadly, DPF, vstřikovacími soustavami, přetrženými řemeny atd. Stejně tak bohužel na silnici potkávám hrozivě kouřící a páchnoucí diesely včetně nových aut. Cenový rozdíl nejlevnější benzinové fabie a nejlevnější naftové je v současné době 115000,-, rozdíl ve spotřebě je 1,5l/100km, nafta je u nás o 0,40 Kč levnější. V praxi bych s dieselem jezdil o 0,40 až 0,50 Kč na km levněji, takže by se těch 115000,- srovnalo za 250000km. Tak dlouho to auto rozhodně mít nebudu. Jestliže Marek říká, že by nechtěl HTP, ani kdyby mu platili, já bych zase nechtěl platit těch 115000,- a riskovat, že se mi nikdy nevrátí. Podle mého názoru není v současné době nákup dieselu otázkou šetření. Kdo chce skutečně šetřit, koupí si třeba Thalii za 150000,-. TDi si lidé kupují spíše z důvodu prestiže, fandovství a lepší dynamiky, jejíž legální využití je ale přinejměnším sporné.
Marťas píše:... že si auto při jízdě po dálnici z Prahy do Brna vzalo 25 litrů (cca 12,5l/100km) benzinu
Nechci se tvého strejdy dotknout, ale jako řidič se rozhodně nemá čím chlubit. Pak se ani nelze divit stavu auta. Do Brna jezdím běžně se spotřebou do 6l/100km, poruchovost jsem popsal výše. Nechci tady agitovat za Škoda Auto (ikdyž bez ní by životní úroveň většiny Čechů byla o dost horší), dokonce si i uvědomuji, že 1,2HTP není zrovna klenot pod kapotou. Jen reaguji na ideologicky podbarvené, přehnaně kritické názory. Srovnání 1200 žigula s fabií beru po všech stránkách spíše jako žert, a to i přesto, že na žigula vzpomínám rád a rád bych si ho ještě někdy pořídil jako veterána.
MacGyver píše:Taky chlapík povídal něco o tom, že už snad během vývoje byli nějaké výhrady proti tomuto motoru, prý kvůli spotřebě a emisím. To prej teď všechno vyřeší novým motorem TSI.
Motor 1,2HTP plní úlohu tzv. základní motorizace, tedy pro méně náročné a ekonomicky smýšlející motoristy. Podle toho je potřeba k tomuto motoru přistupovat. Motor 1,2TSI je někde jinde, ikdyž v rámci akce je v současné době cenový rozdíl mezi červeným HTP a černým TSI pouze 15000,-. TSI není náhrada za HTP, nýbrž za benzinové 1,4i, které pohřbily emise. 1,2HTP i 1,2TSI splňují nejnovější Euro5.