Stránka 37 z 60
Napsal: pát črc 02, 2010 17:32
od Cooper
Tak jsem chtěl dneska na 05 vyměnit váleček.....Skončilo to fiaskem. Starý váleček jsem v pohodě vyndal, nový jsem stlačil....a hle, za boha ho nemůžu mezi pakny dát. Pakny jsou prostě blízko u sebe a tu pružinu nemám šanci přetlačit. Co s tím mám do háje dělat? Přijde mi že taková ta rozpěrka co drží pakny pohromadě bez válečku je menší nebo co....
Napsal: pát črc 02, 2010 17:46
od Saša
Shoď dolů pakny , dej váleček , nasaď horní pružihu na pakny a rozpěrku , nacvakni to na váleček . Jednu tam dáš normálně a druhou klomo na buben a pak zvrátit dozadu . Spodní pružiu pak natáhnout (silou) pomocí háčku a šroubováku .
Není to přesný postup , protože jsem zadní brzdy dělal naposledy někdy před 12 lety . Ale takhle to nějak je . Vždyť je to jen jednoduchá mechanika .
Napsal: pát črc 02, 2010 18:47
od Cooper
Saša píše:Ale takhle to nějak je . Vždyť je to jen jednoduchá mechanika .
Jo, jednoduchá mechanika to je....ale když jsem v pondělí měnil prasátka na svém autě, nebyl sebemenší problém, nepočítám- li ukroucenou trubku. Navíc tatíkovi kolo brzdilo a myslím si, že to bylo právě tím válečkem.....
Sašo, moc díky za radu, ale mám ten pocit že sundání paken nepomůže....
Napsal: pát črc 02, 2010 19:22
od vintera
jednoduchá mechanika s trochou síly, sníst víc masa a méně knedlíků
Napsal: pát črc 02, 2010 19:27
od Cooper
Tak já tam ty pakny klidně namlátím, ale pak to bude zase pořád brzdit....
Napsal: pát črc 02, 2010 19:45
od vintera
stačí nasadit pružiny
Napsal: stř črc 07, 2010 07:08
od Patrac
v podstatě tak jak psal Saša nasadit jednu stranu druhou mezi to nastrčit to háčkopak dole spojit pružinou a za pomoci šroubovýáku nebo montpáky nahodit tam kam patří pokud by při nasazování bubnu byly pakny moc od sebe tak normálně stolařská svěrka dvě dřeva podložot přes pakny a stáhnout tak až se tam buben vleze. neboj ono se to pak zase povystrčí. jo a pokud si měnil váleček tak samozřejmě odvzdušnit brzdy že.
mmj Drobek to třeba nasazuje normálně rukama
Napsal: stř črc 07, 2010 11:10
od Cooper
Tak tlaky na kombíku 11,12,12,12.
Díky měřáku od DVK
Napsal: stř črc 07, 2010 12:35
od dvk
No dyk : ) Motor v nejlepší kondici (nebo těsně před smrtí . )
Napsal: ned črc 11, 2010 20:19
od Cooper
Tak, týden dovolené za náma.
Na kombíku se mi vynuloval tachometr a "upadl" výfuk. Lépe řečeno, drží na svodech a poslední gumě. Takže příští týden dám do kupy díly a snad si ho i v práci vyměním.....
Napsal: pon črc 12, 2010 09:02
od Laďuša
Cooper píše:a snad si ho i v práci vyměním.....
Žádný ulejvání, opravovat Hektora musíš!
Jak na tom vlastně je?
Napsal: pon črc 12, 2010 19:00
od Cooper
Laďuša píše:Jak na tom vlastně je?
Jezdí
Dokonce jezdí dva Hektory. Dědeček a Babička
Puc puc puc puc
Napsal: stř črc 14, 2010 18:32
od Cooper
Tak jsem dneska oddělal a uřezal výfuk, ten starý
Ač se mi to nezdálo pohledem pod auto tak hrozné, třetí díl výfuku byl jako řešeto. Druhý díl byl už vyspravovaný s navařenými přírubami pro KAT. Ten jsem taky sundal. Takže zítra v práci měním všechny tři díly výfuku. Druhý díl dávám bez KATu a bez zhášeče bo co to je. Třetí díl je pro sedany, od toho pro kombíky se opravdu liší jen tím, že 02/04 výfuk má konec zahnutý směrem za auto, jinak jsou identické.
Napsal: stř črc 14, 2010 19:40
od JmJ
Cooper píše:Tak jsem dneska oddělal a uřezal výfuk, ten starý
Ač se mi to nezdálo pohledem pod auto tak hrozné, třetí díl výfuku byl jako řešeto. Druhý díl byl už vyspravovaný s navařenými přírubami pro KAT. Ten jsem taky sundal. Takže zítra v práci měním všechny tři díly výfuku. Druhý díl dávám bez KATu a bez zhášeče bo co to je. Třetí díl je pro sedany, od toho pro kombíky se opravdu liší jen tím, že 02/04 výfuk má konec zahnutý směrem za auto, jinak jsou identické.
odlisnost je drobna, ale pozor na to, dokaze to divy. vyfuk se muze opirat o kastli prave tim poslednim kouskem trubky, nebo to pokroutis tak, ze to das blizko tlumice zadniho kola a ponici ho to, nebo bude vyfuk proklate nizko atd. pozor pozor tedy
Napsal: stř črc 14, 2010 20:12
od Cooper
Ještě že máme v práci autogen, takže drobné odchylky se dají napravit
Spíš bude zajímavá cesta do práce jen s prvním dílem výfuku, startoval jsem to a řve to jak čert...