Napsal: pon pro 08, 2008 20:45
Tak díky, že jsi tolik vážil gratulace, stejně jak jsem já otálel s označením Bílý LADA. I s děkovačkami za držení palců jsem otálel, když ještě nebyla věc uzavřená.
S těmi pocity neboj, vím o čem mluvíš, předně ta ťupička na kapotě je vidět už na fotkách ze září 2007, tak to mi spadl jeden kámen ze srdce. Druhý jsem si vyřešil dneska, kapota motoru se nezamačkává, ale spouští z přiměřené výšky, nehodlám riskovat, že to nad háčkem zámku prohnu, proč jsem to vždycky zamačkával a fláknout s tím mi bylo proti srsti nevím, asi to pochází z kufru Škody 130, ten i když se pustí z výšky, tak nezaklapne.
Zítra jedu na STK, dopoledne kolem toho budu běhat a v cca 13.30 vyrazím. Když projdu STK, je to prakticky převedené, pak už není na čem ztroskotat.
Zajímavost z Běloušovi kuchyně: STK byla 2003 a 2005, pak už ne. V roce 2003 najeto 82 000km, v roce 2005 stav tachometru 83 000km, nyní je na počítadle 83 129km. Brzdy odbržďují, tak snad někde chycené nejsou, a to ostatní se stáním snad nekazí. Musím tam dát ještě benzín, ten co je v nádrži může mít klidně 3 roky. Olej v motoru ještě jednou prohlédnu, ale nezbyde mi než s tím těch 15km najet, pak půjde ven.
Počasí má být přijatelné, jen aby to ti idioti v noci neposolili. Pršet má až od středy.
Ale stejně je to krásný, ten stav v jakém LADA je si zaslouží trochu přemýšlení a obav...
Postýlka je jaká je, zatím, na vylepšení se bude nejpozději po vánocích intenzivně působit, spíše v dimenzích shánění než budování. Ale neprší na něj, nepráší se na něj, tohle mi moknout před domem, tak se
A s tím srazem, musím někde zjistit jak je to s těmi pásy vzádu, protože já je tam ani náhodou bastlit nechci, sice bych je mohl vyndat z Hnědého, ale prostě tam nebyly, nejsou a pokud jen trochu možno nebudou. Jestli je za to únosná pokuta a body, tak nebudou. Jezdil jsem tak já, co by moje děti ne. Doufám, že stav vozu příslušníkům napoví, kde mám pásy... Rejpalové se hodí do klidu, ano je to nebezpečné, vím, ale co s tím už nevím, možná s tím s dětmi nejezdit.
S těmi pocity neboj, vím o čem mluvíš, předně ta ťupička na kapotě je vidět už na fotkách ze září 2007, tak to mi spadl jeden kámen ze srdce. Druhý jsem si vyřešil dneska, kapota motoru se nezamačkává, ale spouští z přiměřené výšky, nehodlám riskovat, že to nad háčkem zámku prohnu, proč jsem to vždycky zamačkával a fláknout s tím mi bylo proti srsti nevím, asi to pochází z kufru Škody 130, ten i když se pustí z výšky, tak nezaklapne.
Zítra jedu na STK, dopoledne kolem toho budu běhat a v cca 13.30 vyrazím. Když projdu STK, je to prakticky převedené, pak už není na čem ztroskotat.
Zajímavost z Běloušovi kuchyně: STK byla 2003 a 2005, pak už ne. V roce 2003 najeto 82 000km, v roce 2005 stav tachometru 83 000km, nyní je na počítadle 83 129km. Brzdy odbržďují, tak snad někde chycené nejsou, a to ostatní se stáním snad nekazí. Musím tam dát ještě benzín, ten co je v nádrži může mít klidně 3 roky. Olej v motoru ještě jednou prohlédnu, ale nezbyde mi než s tím těch 15km najet, pak půjde ven.
Počasí má být přijatelné, jen aby to ti idioti v noci neposolili. Pršet má až od středy.
Ale stejně je to krásný, ten stav v jakém LADA je si zaslouží trochu přemýšlení a obav...
Postýlka je jaká je, zatím, na vylepšení se bude nejpozději po vánocích intenzivně působit, spíše v dimenzích shánění než budování. Ale neprší na něj, nepráší se na něj, tohle mi moknout před domem, tak se
A s tím srazem, musím někde zjistit jak je to s těmi pásy vzádu, protože já je tam ani náhodou bastlit nechci, sice bych je mohl vyndat z Hnědého, ale prostě tam nebyly, nejsou a pokud jen trochu možno nebudou. Jestli je za to únosná pokuta a body, tak nebudou. Jezdil jsem tak já, co by moje děti ne. Doufám, že stav vozu příslušníkům napoví, kde mám pásy... Rejpalové se hodí do klidu, ano je to nebezpečné, vím, ale co s tím už nevím, možná s tím s dětmi nejezdit.