Stránka 36 z 342
Napsal: pát srp 15, 2008 13:47
od Malda
Laďuša píše:Co? Jak to? Kam jel? Sám? Se soupravou? Jakej????
Jezdi tady relativne casto. Prej to stehujou ruzne po republice, pac si lidi stezujou. Asi neco tahal, jen tak na vyjizdku by ho asi nebrali
A jakej .... asi shnilej, jak jinak
Napsal: pát srp 15, 2008 14:00
od zelvotron
Malda píše:Sergej tady jel vcera v noci a je to rachot jak svina. Mimochodem sem se dozvedel, ze to je dvoutakt
z ponorky
Napsal: pát srp 15, 2008 14:11
od Laďuša
Hm, nevim, na co by si tak stěžovali, když by to stálo odstavený ve výtopně.... Spíš jezdí po různých akcích
Malda píše: A jakej .... asi shnilej, jak jinak
No, muzejní stroje (=provozní), u ČD T679.1529 a 1600, jsou ve velice pěkným stavu
Moment, koukam, tak zjišťuju současný Sergeje v Čechach, to jsou: 781.462 - zrušenej v Chebu, 529 muzejní v Českej Třebovej, 578 na začátku roku v Chebu, 591 a 592 zrušený v Chebu a 600 muzejní v Lužnej u Rakovníka.
Takže z těch tvých pojížděk bych 600 asi vyloučil, ta je většinou v muzeu a mimo sezonu prej v Chomutově.... Zbejvají nam teda buď 781.529 nebo 578...
Napsal: pát srp 15, 2008 14:27
od Teepee
Že by to jezdilo jen kvůli tomu, že si stěžují na provozní hluk? To by byl nádherný příklad začarovaného kruhu.
Dvoutakt ano, ale zajímavostí jsou 4 výfukové ventily na válec s hydroštely.
Napsal: pát srp 15, 2008 16:37
od Křečík Barbuška
Zajímavé, všechny internetové zdroje tvrdí, že již nejsou v aktivní službě. Maldo, nemýlíš se? Co to bylo za vlak?
Napsal: pát srp 15, 2008 16:48
od Malda
Treba se mylim, nevim. Jediny co vim, ze to dela ukrutnej bordel a kdybych bydlel u trate, tak mu dam hrebiky na koleje
Ja na trat ani primo nevidim, sergeje mam z doslechu
Napsal: pát srp 15, 2008 16:50
od Křečík Barbuška
Aha, tedy naprosto "zaručená" informace.
Napsal: pát srp 15, 2008 16:57
od Malda
Koko Loko píše:Aha, tedy naprosto "zaručená" informace.
Tak z doslechu od taty, kterymu to rikal nakej typek, co delal u drah, cili mozna zarucenejsi nez z netu
Napsal: pát srp 15, 2008 16:59
od Laďuša
No.....Maldo, budeš držet hlídky...a nakonec z toho vyleze vyklochtanej šestiválec z ČKD....
Napsal: pát srp 15, 2008 17:08
od Křečík Barbuška
Napsal: pát srp 15, 2008 17:24
od Laďuša
Nuže tak i podle tutoho zdroje jsem ten rozbor současných Sergejů v ČR, co jsem psal někde o pár příspěvků vejš, trefil. Akorát z tutoho vyplývá, že jeden kus, snad 781.578 (ani druhej zdroj u něj neudával současný umístění a majitele) je v Letohradě a měl se letos opravovat... Nu a co se děje, když se udělá oprava muzejní lokomotivy? Najíždí se záruční kilometry... A Letohrad - Náchod....
No, neni to možná až tak nesmyslný, i když jde pořád jenom o špekulace...
Napsal: pát srp 15, 2008 18:12
od Křečík Barbuška
Laďuša je hotový Sherlock Holmes.
Lokomotiva 151.018-9
Napsal: pát srp 15, 2008 20:05
od Raduz
Tato lokomotiva se narodila v hale 114 plzeňské škodovky v roce 1978, nesla rodné číslo 7165, jmenovala se E 499.2018, po úspěšně zvládnutých technicko-bezpečnostních zkouškách byla nasazena do pravidelného provozu v srpnu 1978 ve služebně Praha střed.
Od ledna 1988 nesla nové označení, a to 150.018-0 ... V roce 1998 byla po rekonstrukci - "zrychlení" - opět přeznačena, tentokrát na 151.018-9 ....
... Její osud se naplnil 8.8.2008 v 10.30 nedaleko od žst. Studénka.
Napsal: pát srp 15, 2008 20:07
od Raduz
Ještě tři.
Napsal: pát srp 15, 2008 20:18
od paves
nedovedu pochopit ze si firovi vice mene nic nestalo, to musela bejt pecka jako blazen... stredni cast sice moc poskozene nevypada ale musel tam litat litat jako vitr v bedne