Stránka 36 z 42

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Napsal: čtv úno 18, 2021 19:22
od Dusan
Novy motor VAZ 11182, neskor podrobnosti. 66kw 143Nm

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Napsal: čtv úno 18, 2021 19:34
od Cory
Podla kodoveho oznacenia to bude nieco velmi nizkoobjemove...a mozno s turbom?

EDIT: Info s pred 3 rokov...ide stale o stary "samaracky" motor s objemom 1,6, akurat bude mať hydrostely.... :twisted:

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Napsal: sob úno 20, 2021 09:25
od Dusan

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Napsal: sob úno 20, 2021 12:10
od Dusan
Autovaz ma stratu za 2020 196miliomov eur.
Nevadi renaul. Ma stratu 8miliard... To su sumy

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Napsal: sob úno 20, 2021 15:33
od sickwokmove
Este sa treba pozriet co to znamena strata? Naozaj maju vysledok hospodarenia minus 200milionov? Alebo len nezarobili tolko kolko si naplanovali...dnes sa totizto s oblubou prezentuje nedosiahnutie sales figures ako strata...

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Napsal: pon bře 15, 2021 08:45
od Dusan
Tak podrobne info o motore plus graf.
https://xn--80aal0a.xn--80asehdb/review ... -90ls.html

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Napsal: pon bře 15, 2021 09:05
od Cory
Stará haraburda, s prepáčením :) O čo sa stavíme, že začnú problémy s ventilmi ešte pred 90tis. km? Dajme tomu tak 3/4 roka :)

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Napsal: čtv bře 18, 2021 15:18
od Dusan
Začiatkom roku 2021 predstavila skupina Renault novú globálnu stratégiu s názvom Renaulution . Podľa plánu prejdú všetky modely LADA do roku 2025 na novú platformu Renault CMF-B (je na nej postavený najnovší Logan). Spoločnosť AVTOVAZ povedala portálu „AvtoVzglyad“ o výhodách tejto stratégie.

1. Prítomnosť modernej platformy pomôže ruskej značke # 1 vytvoriť skutočne silný produkt, s ktorým sa bude môcť vrátiť na medzinárodné trhy. Hovoril o tom Fabien Gulmi, marketingový riaditeľ LADA.

2. Prechod na technológie a jednotky aliancie Renault-Nissan nielenže nezabije, ale naopak posilní ruskú dizajnérsku školu. Vďaka synergii medzi rôznymi značkami majú teda talentovaní inžinieri z Ruska príležitosť preukázať sa na svetovej úrovni. Oznámil to vedúci projektov Lada XRAY a Lada Largus Oleg Grunenkov.

3. Prechod na novú platformu CMF-B drasticky zníži čas potrebný na vývoj nových produktov. Dizajnéri zaneprázdnení čisto miestnymi produktmi (povedzme nový „Grant“) nestrácajú čas tvorením zásadne nových jednotiek, ale berú ich z rozsiahleho sortimentu spoločnosti.

Mimochodom, predtým sa uvádzalo, že námestník Štátnej dumy sa postavil proti novej stratégii AVTOVAZU .

Pripomeňme, že podľa plánu Renaulution nebude v rokoch 2021 a 2022 predstavovať AVTOVAZ ani jeden úplne nový model. Ďalšie premiéry sú naplánované na rok 2023

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Napsal: čtv bře 18, 2021 18:12
od Křečík Barbuška
Vsechno spatne! Pokud neobnovi vyrobu 2107 tak se nehnou ani o pid!

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Napsal: čtv bře 18, 2021 18:58
od Georgius

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Napsal: čtv bře 18, 2021 19:23
od FOMA
Už úplně vidím jak aliance :wink: po celé EU přistavuje a rozšiřuje svoje showroomy, aby v nich mohla prodávat plachetnice 8)

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Napsal: čtv bře 18, 2021 19:52
od valda1971
Georgius píše:Nene, budoucnost patří elektromobilu :evil:
Tak krásné Žigo zku..it :twisted:

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Napsal: čtv bře 18, 2021 20:09
od Georgius
a to jsi ještě neviděl nové Lady pro modelový rok 2023 ...

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Napsal: pát bře 19, 2021 08:13
od Dusan
2023 max tak studie, ale kedyvto vyrobia..... Ani fl vesty neboli schopny urobit.
I ked verim ze toho roku ten FL bude k dispozicii

Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu

Napsal: pon dub 05, 2021 07:04
od Dusan
Tak nejaky nahlad ze najviac na lade vadi znak ze je to lada.
https://xn--80aal0a.xn--80asehdb/review ... -lada.html
Porovnavali ze plast v interieri mau aj ine znacky,
Zvikovu izolaciu.
A ze trn molitan za prednym oknom ma aj lexus za 7,6mil rublov.

Zase priznajme si ze kviliaca prevodovkA je hlavny problem autovazu. Na druhej strane piskaju aj renaulty, tak ze asi to je vlastnost koncernu. :D

Tak ze vyriešiť prevodovky, ist do 6st, a nove motory :) a nove vysokopevnostne plechy ale toto uz je scifi lebo to by chcelo ine peniaze do linky a zvárania.