2 Peter:
Ahoj, no mistni servisy, ktere se zabyvaji autotuningem radeji ne, to by moc dobre nedopadlo

, na cinskou kopii jsem bohuzel nenarazil, narazil jsem na to, jak to nekdo resil v rusku, ale stranky mi bohuze zablokovali, kvuli valce a nepratelske zemi :/.
Jinak mam uz v nive LPG, ale milion a jeden problem, 3tis.km po Rumunsku dala, ale problemy byly, tak zacnu od zacatku.
Na jare jsem delal STK a technik byl nadseny, 0 zavad, emise technik pry, ze to je niva s nejlepsima emisema, co kdy meril a tim asi vse pozitivni konci

.
Jeden plynar - docela chvaleny mi slibil nabidku, ale po nekolika urgencich trvajicich cca pul roku mi nic neposlal, OK. Jednoho znameho plynare jsem vyloucil hned, vim jak dela a u feldy odtrhl snimac klepani a pak se divil, ze to nejede a instaloval tam emulator vstriku a ono to stejne nejelo, blbost... jen me to vic stalo, tak ten ne, dalsimu celkem dobrymu se uz do toho nechtelo, ma pred duchodem a pak celkem asi taky dobry, ale kolega mel od neho plyn v citroenu a tam to bylo OK, ale v mazde to vyresit nedokazal a kdyz me vypravel, jak nekomu podelal octavii RS, tak jsem ho take vyloucil, padla tedy volba na plynare, ktery montoval kamaradovi do MPi Nivy rok 2000, euro 2, ten je s tim vcelku spokojen.
Konzultace u plynare, ze si mam udelat LPG vyfuk a on to pak namontuje, ze si pry priplatim za kvalitni landi renzo, ze se to jednou seridi a uz pry nebude problem. Tak jsem udelal ten vyfuk, je to dobra prasecina, origo ital, jak by to auto slo na dorazy, tak se to nekde zmackne, vsude vsechno blizko, lanovody, je u pruziny, kablik ABS, no v nekterych mistech jsem ho omotal titanovou paskou na svody.
Plynar, ze mi to na benzin moc nejede a na plyn, ze jede pekne, ze budu spokojen, uz pri ceste od neho, kdyz jsem tankoval, tak jsem potom auto nemohl nastartovat, musel jsem na benzin, pak prepnout na plyn a uz jelo normalne. Druhy den start na benzin, nekolikrat chciplo a kolisal volnobeh, to dela stale a zjistil jsem, ze kdyz treba posledni km, nez vypnu motor jedu na benzin a pak druhy den startuji na benzin, tak to nastartuje OK. Copak, na to by se jeste zvyknout dalo, ale auto mi po cca 120km zacalo ztracet vykon a mene casto uplne zacne vynechavat a vykon ztrati uplne, v Rumunsku jsem jednou letel po dalnici 150kmh a jednou jel 30kmh v odstavnym. Chyba missfire na vsech valcich (to vymazu a auto zas jede suprove treba 120km). Objevuje se taky chyba nedostatecnosti katalyzatoru, plynar mi tvrdil, ze tam je jen chyba spojkoveho pedalu a nejde smazat, tu ja smazal a objevila se az po Rumunsku tedy po 3tis.km. Jinak temer pokazde s tim byl problem po tankovani LPG. Jinak mi prijde podivne, ze dal reduktor LPG pod rezervu na lezato, vzdy se daval na stojaka a ve smeru jizdy, aby se co nejmene ovlivnovala membrana setrvacnosti.
A aby toho nebylo malo, tak mi zacal klepat motor, uz jak jsem prebiral auto od plynare me na to upozornila pritelkyne, do te doby to bylo tichounke - daval jsem ten mechanicky napinak. Napred klepal jen studeny a ted trochu uz i teply, prijde mi to jako retez nevim, jestli bych to mohl zamenit s hydrostely.
Zlata stara dlouha niva, ta byla vychytana, jenze na STK se nelibila, nechtelo se mi s ni uz vyvarovat a hlavne mi uz nevyhovovala, ze byla jen dvoumistna.

- hned u Velke Bitese

- po prijezdu domu