Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou blbost
Moderátor: Moderátoři
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
Osobne vubec nechapu jak se mohla s VW stat firma dnesnich rozmeru... zastaraly Brouk (Kopie mezivalecne Tatrovky) se vyrabel jako hlavni produkt od 2.svetove do roku 1973, Bulici byli taky uplne neprakticti – dodavka s motorem vzadu na zastaralem podvozku z Brouka... Kdyz uz i VW koncem 60tych let pochopilo ze to takhle dal nepujde, koupili si firmu Audi aby ziskali nove technologie. A tak to jde s VW porad, ted uz je to velka korporace ktera jen kupuju napady jinych.
Takze proti 1203 bych az tak kriticky nebyl, jen ji znicila doba.
Latvia se mne taky libila, nevim proc se u nas moc neprosadila - ze by kvuli vyssi spotrebe?
Takze proti 1203 bych az tak kriticky nebyl, jen ji znicila doba.
Latvia se mne taky libila, nevim proc se u nas moc neprosadila - ze by kvuli vyssi spotrebe?
3xVAZ 2103
s Ladou na vecne casy!
s Ladou na vecne casy!
-
- Příspěvky: 526
- Registrován: sob led 14, 2012 13:33
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
taky nechápu jak se stal z VW takový kolos, ale to bychom se mohli ptát co se stalo s Fiatem.
Pro VW jsou myslím ikonická dvě auta VW Kafer/brouk (TATRA V570) a VW Golf (Trabant 603?)
O motorech VW raději nemluvím, to je katastrofa a ten jeden dobrej motor to nevytrhne, prstě ty auta jsou mrd.. největší
Pro běžné ježdění máme Audi A4 1.9TDI 96kW(strašidelný systém PD) a VW New Beetle 1.9TDI 66kW, takže vlastně pálím do vlastních řad
Pro VW jsou myslím ikonická dvě auta VW Kafer/brouk (TATRA V570) a VW Golf (Trabant 603?)
O motorech VW raději nemluvím, to je katastrofa a ten jeden dobrej motor to nevytrhne, prstě ty auta jsou mrd.. největší
Pro běžné ježdění máme Audi A4 1.9TDI 96kW(strašidelný systém PD) a VW New Beetle 1.9TDI 66kW, takže vlastně pálím do vlastních řad
Záškodník od škodovek
Škoda Octavia 1961 & Škoda 1000mb 1967 & Škoda 110LS 1975 & Škoda 100L 1975& Škoda 120L 1977 & Škoda 125L(136L) 1989 & Mercedes-Benz 200D 1976 & Mercedes Sprinter 212D 1998 & Opel Corsa B & Fiat 127 1976 & Fiat 126p 1986 & Fiat 126p 1987 & 20x motocykl
Škoda Octavia 1961 & Škoda 1000mb 1967 & Škoda 110LS 1975 & Škoda 100L 1975& Škoda 120L 1977 & Škoda 125L(136L) 1989 & Mercedes-Benz 200D 1976 & Mercedes Sprinter 212D 1998 & Opel Corsa B & Fiat 127 1976 & Fiat 126p 1986 & Fiat 126p 1987 & 20x motocykl
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
Tak já spíš nechápu lidi, co pořád dokola bezmyšlenkovitě kupují koncern VW (tedy samozřejmě i škodovku) a vůbec nevidí (nebo možná nechtějí vidět) ty fatální průsery, co tahle automobilka dlouhodobě má. Navíc patří, opět dlouhodobě, k nejdražším na trhu, což můj podiv nad tím ještě umocňuje.
Ale ona co nevidět přijde dost silná ekonomická krize a třeba se někdo probere.......
Ale ona co nevidět přijde dost silná ekonomická krize a třeba se někdo probere.......
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
Asi spíš byly snahy se držet československých dodávek, aby měl TAZ Trnava odbyt na své vozy. Kam jinam vlastně 1203 šly na export? Kromě Ukrajiny jsem se s žádnými v inzerci v zahraničí nesetkal. Takže ročně sem jezdily jen desítky Latvijí, a to především v 80. letech a myslím si že některé roky vůbec nebyly dodávány. Je otázka jak stíhala Jelgavská továrna RAF vyrábět vozy, protože Latvije byla hlavní dodávkou Sovětského svazu (venkov a terén zase Buchanka - tam dodnes). Takže je klidně možný že RAF nestíhal vyrábět i přesto že měl poměrně moderní továrnu ze 70. let, protože vše pohltil obrovský SSSR a něco málo se snažili nacpat na západní trhy (podobná situace byla s vozy VAZ v 80. letech v Československu, kdy pořadníky byly velké ale aut jezdilo méně než v 70. letech, prioritou byly západní trhy). Ale jestli je tahle teorie správná bych musel ověřit u někoho z pracovníků továrny RAF. Což by se asi dalo.uha2324 píše:Osobne vubec nechapu jak se mohla s VW stat firma dnesnich rozmeru... zastaraly Brouk (Kopie mezivalecne Tatrovky) se vyrabel jako hlavni produkt od 2.svetove do roku 1973, Bulici byli taky uplne neprakticti – dodavka s motorem vzadu na zastaralem podvozku z Brouka... Kdyz uz i VW koncem 60tych let pochopilo ze to takhle dal nepujde, koupili si firmu Audi aby ziskali nove technologie. A tak to jde s VW porad, ted uz je to velka korporace ktera jen kupuju napady jinych.
Takze proti 1203 bych az tak kriticky nebyl, jen ji znicila doba.
Latvia se mne taky libila, nevim proc se u nas moc neprosadila - ze by kvuli vyssi spotrebe?
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
Ono možná jde o to, v kterém období. Jinak to bylo s exportem v 60. letech, jinak třeba před revolucí.
Ale faktem je, že Š1203, ať byla jaká chtěla, díky velké variabilitě a poměrně hojnému zastoupení motorizovala ČSSR z hlediska dodávkové dopravy. Nic před ní tu v podstatě nebylo.
Ale faktem je, že Š1203, ať byla jaká chtěla, díky velké variabilitě a poměrně hojnému zastoupení motorizovala ČSSR z hlediska dodávkové dopravy. Nic před ní tu v podstatě nebylo.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
No, ona Škoda 1203 zas tak zastaralá nebyla, na to v jaké době a režimu vznikala. Už jen to, že měla samonostnou karoserii, zadní odpružení torzními tyčemi, jak již psal Marek - variabilita, bezkapotovou karoserii, apod. Největší problém byl ve kvalitě zpracování. Ty Vrchlabské byly zpracované dobře, ovšem po přesunu výroby na Slovensko, šla i přes ruzné modernizace (motor 1500, kotoučové brzdy, ..) kvalita výroby rapidně dolů. Ono se ale není čemu divit. Udržet výrobu v zisku, na dobu 90tých let již zastaralého šráku, chtělo hodně kompromisů.
Věděli jste, že Škoda 1203 byla údajně jediný užitkový vůz, plnící emisní normu EURO II (norma EHK 93B) na karburátoru?
Věděli jste, že Škoda 1203 byla údajně jediný užitkový vůz, plnící emisní normu EURO II (norma EHK 93B) na karburátoru?
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
Jo, slovenská výroba automobilů v BAZu i TAZu měla své nedostatky v kvalitě
Euro 2 na karburátoru, ale předpokládám že už s katalyzátorem. Karburátor nebyl nějak elektronicky řízen?
Z velkoobjemových benzínových motorů se dá udělat Euro 4 na karburátoru taky. Příkladem je autobus PAZ s osmiválcem od GAZu, původně GAZ-53 ze začátku 60. let.
Model 2017 https://www.youtube.com/watch?v=nLlCV7ULGmw
Model 2013 https://www.youtube.com/watch?v=-_qgeFgmVMU
Euro 2 na karburátoru, ale předpokládám že už s katalyzátorem. Karburátor nebyl nějak elektronicky řízen?
Z velkoobjemových benzínových motorů se dá udělat Euro 4 na karburátoru taky. Příkladem je autobus PAZ s osmiválcem od GAZu, původně GAZ-53 ze začátku 60. let.
Model 2017 https://www.youtube.com/watch?v=nLlCV7ULGmw
Model 2013 https://www.youtube.com/watch?v=-_qgeFgmVMU
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
Naprosto neřízený karburator, obyčejný sedr. Katalyzator tam samozřejmě je.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
Niekto to asi skupuje po Slovensku alebo čo, ďalšia bomba keď sa dá do poriadku
Tuším Škodu 1000 MB? Znalci ohodnotia a popíšu
Tuším Škodu 1000 MB? Znalci ohodnotia a popíšu
Wartburg 353 Ja Hans! Das Auto! (KIA)
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
Ano, je to Š1000MB - nebo Š1100MB = to se z fotky nepozná. A je to z posledních sérií.Liftback píše:Niekto to asi skupuje po Slovensku alebo čo, ďalšia bomba keď sa dá do poriadku
Tuším Škodu 1000 MB? Znalci ohodnotia a popíšu
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
Ideální spálit na Ladasraze. A i kdyby ne, tak je to ta verze, která je hnusná a řiká si o spálení. Žádný žábry a předek hnusnej bez dizajnu.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
Jaka to bojovna slova . To rozvolnovani jde, az moc rychle .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
Tak už túto značku teda nebudem dokumentovať
Wartburg 353 Ja Hans! Das Auto! (KIA)
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
Ale jen klidně dokumentuj .
Ale nefotografuj auta mladší než 1000 MB se žábrama. To byla poslední dobrá škodovka.
Od Š100 to stojí za pendrek
Ale nefotografuj auta mladší než 1000 MB se žábrama. To byla poslední dobrá škodovka.
Od Š100 to stojí za pendrek
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
kdyz tedy uz mluvime o Skode 1000MB, me by fakt zajimalo jak moc v Boleslavi okopirovali VW Typ-3 ktery byl o tri roky driv. ty auta mne prijdou skoro identicke.
https://de.wikipedia.org/wiki/VW_Typ_3# ... silver.jpg
https://de.wikipedia.org/wiki/VW_Typ_3# ... silver.jpg
3xVAZ 2103
s Ladou na vecne casy!
s Ladou na vecne casy!