Stránka 36 z 124
Napsal: čtv lis 18, 2010 13:11
od zelvotron
Jako když se sype železářství
Novaja anketa.
Napsal: čtv lis 18, 2010 13:32
od Marek
Chybí Ti v nové anketě ještě 1,9 TDi 96kW, brouku želví
.
[ Komentář přidal: zelvotron: čt listopad 18, 2010 13:38 ]
Ajo, dik. Ono jsem to tam dával naněkolikrát, protože zprvu nešlo vyresetovat původní výsledky, tak mi to pak už vypadlo, ten motor je stejně bohužel znevýhodněnej tím, že nešel koupit v normální verzi.
Napsal: čtv lis 18, 2010 20:25
od ger007
tu fabiu v jednolitry som si oznacill je je to moej vysnene auto hned po maybachu
Napsal: čtv lis 18, 2010 23:52
od plavec
zelvotron píše:Jako když se sype železářství
Ale prd. U fáčka rozvody nejspíš taky původní a je klid. Najeto nějakých odhadem 170 tisíc asi A jede to bezproblémově. Akorát si to odvyklo na benzín v tom smyslu že volnoběh je ukrutně nízkej(téměř nulovej
) Ale to si nechám seštelovat
Napsal: pát lis 19, 2010 08:59
od zelvotron
To bylo samozřejmě myšleno ironicky, ale víš jak to tu chodí, některý věci prostě nemá smysl řešit.
Napsal: pát lis 19, 2010 09:49
od dvk
Tak dneska si kolega v práci koupil Fabii Combi s 1,9 SDI 47 kW. Tak jsem zvědav na dojmy a zkušenosti : )
Napsal: pát lis 26, 2010 22:26
od Marek
No tak pokud je to pohodový řidič, který rád uspoří nějakou tu kačku na spotřebě a údržbě, bude patrně spokojen.
Napsal: pát lis 26, 2010 22:39
od vintera
marku, to je stejný motor jako u naftové felicie?
s tou jsem byl naprosto spokojen, i při velkém nákladu a slušném výkonu byla spotřeba do šesti litrů, jinak běžně za pět. Pro klidného a spořivého jezdce naprosto beznákladový spolehlivý motor, i když trochu těžší na předek škodovky.
Napsal: pát lis 26, 2010 22:49
od Marek
Není. Je to motor koncepčně novější, hlavně díky přímému vstřiku paliva, navíc je to motor plně elektronicky řízený. Ale dá se říct, že jízdní vlastnosti obou motorů jsou dost podobné, taktéž spotřeba. A z hlediska servisu je Fabia levnější (delší výměnný interval oleje, svíček, filtrů apod.).
Napsal: pát lis 26, 2010 23:12
od zelvotron
Hlasujte, nebo snad nikdo nechcete ropáka v jedničkový fabce?
Napsal: pát lis 26, 2010 23:16
od Tommel
Napsal: sob lis 27, 2010 00:22
od Maysner
nikdo to nechce. skodovka neumi dat do rs verzi poradny motory a dnes i prevodovky
Napsal: stř pro 01, 2010 13:42
od vik2
Napsal: pát pro 03, 2010 17:41
od Saša
Dnes si Fábka vyžádala další daň v podobě 588kč za zjištění kódu pro rádio . Po dvoudením stání jsem s ní mně jel skontrolovat odloučené pracoviště . Patrně baterie již není nejmladší a nastartovala až na potřetí kdy sotva otočila motorem . Při prvním pokusu dokonce vypadla celá elektrika a auto samo po 2 vteřinách přestalo točit motorem , bohužel se při tom zakódovalo autorádio . Hledali jsme všude a kód rádia nikde , tak muselo do servisu . Za hoďku a zmíněný obnos zase hraje a známe kód .
Poznatky z jízdy : Docela jsem si zvykl na posilovač řízení (v malých rychlostech je přínosem) , ale to bylo posledni + . Stále bojuji s předním náhonem který nezatáčí jak jsem zvyklý z Lady a na mizerné topení .
Napsal: pát pro 03, 2010 19:40
od veliz
vintera píše:marku, to je stejný motor jako u naftové felicie?
s tou jsem byl naprosto spokojen, i při velkém nákladu a slušném výkonu byla spotřeba do šesti litrů, jinak běžně za pět. Pro klidného a spořivého jezdce naprosto beznákladový spolehlivý motor, i když trochu těžší na předek škodovky.
Motor 1,9D je pro felicii ta nejhorší možná volba - tzn. nebrat. Je velmi poruchový, zastaralý, těžký a nápravu ničící. Spotřeba není o mnoho nižší než u benzínu. Pro felicii je jednoznačně nejlepší volba 1,3MPi, která je naprosto nesmrtelná a nezničitelná. Zadřenou jsem ji nikdy neviděl. Maximálně mohou chrastit rozvody, což je oprava za 1000 Kč.
1,9SDi je jiná káva. Máme ve firmě jednu zasloužilou Octavii 1,9SDi. Na tachometru má 865000km. Lepší už je snad jenom legendární 1,9TDi_66kW rovněž dávaný do Octavií, který bohužel pohřbily emise (dost kouřily). Všechny novější TDi už jsou jenom horší - jak spotřebou tak spolehlivostí.
Saša píše:
Poznatky z jízdy : Docela jsem si zvykl na posilovač řízení (v malých rychlostech je přínosem) , ale to bylo posledni + . Stále bojuji s předním náhonem který nezatáčí jak jsem zvyklý z Lady a na mizerné topení .
Účinek posilovače řízení se dá u fabie snadno nastavit - sám jsem to u svých fabií dělal. Je tedy otázkou, jak ho máš nastavený ty. Jinak přechod z Lady může být pro někoho šok, sám jsem to kdysi zažil, když jsem přesedl z felicie do fabie, ale po 500 km už se mi do felicie nechtělo. Fabia je zkrátka někde jinde. Jen bych rozhodně nevolil 1,4TDi, jeho projev se příliš neliší od Zetoru 3011
Mizerné topení je bohužel výsadou dieselů, moje fabia topí výtečně (dokonce lépe než Niva).