Stránka 36 z 60

Napsal: úte čer 29, 2010 19:35
od JmJ
Kostka rupla? Musis sehnat dobrou kostku, je tu o tom nekde tema.

Napsal: úte čer 29, 2010 19:41
od Hurikán
JmJ píše:Musis sehnat dobrou kostku, je tu o tom nekde tema.
Tak tak. Téma, ve kterém jsem popisoval rozdíl v kostkách je tady: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=125343#125343 ;)

Každopádně plně chápu Tvé pocity, z nichž nejsilnější je asi ten, co radí do něj majznout krumpáčem a pak hodit ze skály. :mrgreen:

Napsal: úte čer 29, 2010 19:52
od JmJ
Musim koupit kostku a nechat si ji udelat u kamarad v kolbence z dobreho materialu. zacinam se totiz kostek zase desit :-)

Napsal: úte čer 29, 2010 19:58
od Cooper
Ne, kostka nepraskla, poprvé to teklo jak kdyby mezi matkou a trubkou, to jsem přisuzoval trubce která měla podivně nepovedený konec. Dal jsem trubku novu na stejnou kostku. Tekla v tom samém místě. Vyměnil jsem kostku, už to teče podstatně méně, teď to teče ze závitu. První kostka byla dost podobná té co má Hurikán v příspěvku. Druhá je tenčí, ale je vytvarovaná tak že konce do kterých se šroubují trubky jsou upravené pro nasazení klíče a pro lepší dotáhnutí.

Napsal: stř čer 30, 2010 09:17
od vintera
Od jisté doby už nekupuju brzdové trubky, ale používám měděné, změřit, nasunout převlečné matky, udělat přípravkem pertl podle toho kam který konec jde , naohýbat a nic nemůže praskat a téci, protože ukončení trubky je uděláno podle potřeby prasátka, či jiného dílu a hlavně nezreznou. Už jsem se několikrát také setkal s trubkami tzv. origo lada, které něměly odpovídající ukončení, takové nemá cenu vůbec montovat, je s nimi přesně trápení jaké popisuješ coopere.

Napsal: stř čer 30, 2010 09:38
od Roman
Med je parada, ale su nejake "reci", ze sa nesmie pouzivat. Na skoda fore pisal chalan, ze mu na STK oficialne povedali, ze ak nie su medene trubky na aute od vyroby, tak sa tam nesmu pouzivat. Bokom mu povedali, ze nech si z toho tazku havu nerobi. Inac ako dovod sa udava, ze med v styku s hlinikom vytvara nejake nechutne korozie.......

Napsal: stř čer 30, 2010 09:57
od vintera
naprostá pravda, měď a hliník se namají rádi, většina dílů brzd nebývá hliníková, kostky montuju leta zásadně mosazné, hliník se časem a solí zcela rozpadne a sroste se vším. Určitě je pravda, že používání neoriginálních dílů brzd není vnímáno pozitivně, ale měď je i po deseti letech mnohem spolehlivější, nežli stejně staré origo, či upravené plechové. Nikoho nenabádám k montáži neoriginálních dílů, pouze popisuji své metody. Je pravdou, že většina aut co jsem vlastnil, nebo takto opravil byla z doby, kdy se měď běžně používala, ale pro opravy se již prodávaly i plechové jako levnější náhrada, u které se již bohužel zůstalo (ke škodě věci jako u vícero součástek). Přiznám se, pokud bych měl namontovat a pořád utahovat a utahovat brzdovou truku a ona pořád tekla a tekla a něco praskalo a praskalo, tak s takovými origo součástkami v autě bych nechtěl jezdit.

Napsal: čtv črc 01, 2010 16:15
od Cooper
Tak jsem se byl podívat na tu 05. Buben nešel prakticky sundat, zbouchával jsem to kladivem. Navíc je zvláštní že když ho pootočímo 180° tak jde nandat lehce ale těžko sundat. Uvažuju že ho zítra zavezu do práce na stočení. Kolik vzít? Dvě desetiny nebo nic?

Napsal: čtv črc 01, 2010 18:11
od Stanley__001x
Když by jsi měl šišatej buben, tak by to při brždění slušně pocukávalo. Raději bych vyměnil i tu druhou paknu a hlavně nezapomenout srazit výstupy z prasátka dovnitř (jsou v něm samostavy). Když by jsi ho přeci jenom chtěl stáčet změř jeho vnitří průměr, jestli už není moc přes míru.

Napsal: čtv črc 01, 2010 18:23
od Cooper
No, já zapoměl dodat že jsem se v otci spletl, teda spíš ho podcenil a on opravdu vyměnil poctivě obě pakny. Při jízdě to prý necuká, ale při nasazování bubnu to jednou jde a při pootočení už ne. I při nasazeném bubnu i kole je poznat že v jednu chvíli to brzdí více a při pootočení o půlku zase o dost meně. Jak se srážejí prasátka?....

Napsal: čtv črc 01, 2010 19:18
od Stanley__001x
Z každé strany je poklepeš nejlépe přes nějaké dřevo, až zajedou skoro úplně dovnitř, jde to jakoby skokovitě,jen nevím jestli to půjde i s napuštěnou hydraulikou. Nové pakny se zasunutejma prasátkama musí jít vždy lehce do bubnu (jednou nám nalepil silnější obložení než je na origo náhradních a taky vešly).

Napsal: čtv črc 01, 2010 19:25
od Cooper
Stanley__001x píše:jen nevím jestli to půjde i s napuštěnou hydraulikou.
Teď jsem se vrátil z garáže a zkoušel jsem to jak píšeš, přes dřevo. Tak ono když povolíš odvzdušňovák tak by to mělo jít. Mě to ale nešlo, mlátil jsem do toho jak chtěl a ani se to nehlo. Jedna strana je zatlačená ale druhá nejde ani náhodou.

Napsal: čtv črc 01, 2010 19:33
od Stanley__001x
Žeby zůstal vyset ten samostav? To už by bylo moc velká náhoda, skuz rozebrat to starý (původní) prase a přesně se kouknout jak to tam je, nevzpomínám si na systém.Zase když jedna strana šla, proč by nešla i ta druhá :D . U mne stačilo vždycky pár lehkých poklepů prasátkem o svěrák ( bez násilí) a zaběhlo to tam samo. Měl jsi to celý odstrojený? bez paken a všech těch pružin, jen holé prase jako z krámu.

Napsal: čtv črc 01, 2010 19:37
od Cooper
No já u toho nebyl jak to otec měnil. Prý ale prasátko stlačil aby mu tam pakny vlezly. Nechápu proč je tedy jedna strana zalezlá a druhá vylezlá. Já bych prasátko vyměnil, auto furt stojí a prasátko je snad původní. Jedno staré prasátko máme v garáži rozebrané, vůbec ale nerozumím jak to má fungovat. Zítra má otec ranní tak se na to odpoledne podíváme.

Napsal: čtv črc 01, 2010 21:24
od vintera
samostav se může šprajcnout, většinou byl přidřený nějaký bordel co se tam za leta usadil. Prase rozebrat, vyčistit, není-li poškozený povrch dát nový gumičky a musí leta fungovat. Většinou pokud nejde rozumnou sílou vrátit pístky zpět, nebývá už zcela bez chyby.