Cooperova 21044, 2105 a fotky ;-)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6525
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Kostka rupla? Musis sehnat dobrou kostku, je tu o tom nekde tema.
MFP
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

JmJ píše:Musis sehnat dobrou kostku, je tu o tom nekde tema.
Tak tak. Téma, ve kterém jsem popisoval rozdíl v kostkách je tady: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=125343#125343 ;)

Každopádně plně chápu Tvé pocity, z nichž nejsilnější je asi ten, co radí do něj majznout krumpáčem a pak hodit ze skály. :mrgreen:
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6525
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Musim koupit kostku a nechat si ji udelat u kamarad v kolbence z dobreho materialu. zacinam se totiz kostek zase desit :-)
MFP
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
Cooper
Příspěvky: 1070
Registrován: úte črc 21, 2009 16:54
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Cooper »

Ne, kostka nepraskla, poprvé to teklo jak kdyby mezi matkou a trubkou, to jsem přisuzoval trubce která měla podivně nepovedený konec. Dal jsem trubku novu na stejnou kostku. Tekla v tom samém místě. Vyměnil jsem kostku, už to teče podstatně méně, teď to teče ze závitu. První kostka byla dost podobná té co má Hurikán v příspěvku. Druhá je tenčí, ale je vytvarovaná tak že konce do kterých se šroubují trubky jsou upravené pro nasazení klíče a pro lepší dotáhnutí.
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"

http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif

http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/

Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!

Tři Sestry Lada Gang
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

Od jisté doby už nekupuju brzdové trubky, ale používám měděné, změřit, nasunout převlečné matky, udělat přípravkem pertl podle toho kam který konec jde , naohýbat a nic nemůže praskat a téci, protože ukončení trubky je uděláno podle potřeby prasátka, či jiného dílu a hlavně nezreznou. Už jsem se několikrát také setkal s trubkami tzv. origo lada, které něměly odpovídající ukončení, takové nemá cenu vůbec montovat, je s nimi přesně trápení jaké popisuješ coopere.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman »

Med je parada, ale su nejake "reci", ze sa nesmie pouzivat. Na skoda fore pisal chalan, ze mu na STK oficialne povedali, ze ak nie su medene trubky na aute od vyroby, tak sa tam nesmu pouzivat. Bokom mu povedali, ze nech si z toho tazku havu nerobi. Inac ako dovod sa udava, ze med v styku s hlinikom vytvara nejake nechutne korozie.......
Roman
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

naprostá pravda, měď a hliník se namají rádi, většina dílů brzd nebývá hliníková, kostky montuju leta zásadně mosazné, hliník se časem a solí zcela rozpadne a sroste se vším. Určitě je pravda, že používání neoriginálních dílů brzd není vnímáno pozitivně, ale měď je i po deseti letech mnohem spolehlivější, nežli stejně staré origo, či upravené plechové. Nikoho nenabádám k montáži neoriginálních dílů, pouze popisuji své metody. Je pravdou, že většina aut co jsem vlastnil, nebo takto opravil byla z doby, kdy se měď běžně používala, ale pro opravy se již prodávaly i plechové jako levnější náhrada, u které se již bohužel zůstalo (ke škodě věci jako u vícero součástek). Přiznám se, pokud bych měl namontovat a pořád utahovat a utahovat brzdovou truku a ona pořád tekla a tekla a něco praskalo a praskalo, tak s takovými origo součástkami v autě bych nechtěl jezdit.
Cooper
Příspěvky: 1070
Registrován: úte črc 21, 2009 16:54
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Cooper »

Tak jsem se byl podívat na tu 05. Buben nešel prakticky sundat, zbouchával jsem to kladivem. Navíc je zvláštní že když ho pootočímo 180° tak jde nandat lehce ale těžko sundat. Uvažuju že ho zítra zavezu do práce na stočení. Kolik vzít? Dvě desetiny nebo nic?
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"

http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif

http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/

Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!

Tři Sestry Lada Gang
Uživatelský avatar
Stanley__001x
Příspěvky: 370
Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Stanley__001x »

Když by jsi měl šišatej buben, tak by to při brždění slušně pocukávalo. Raději bych vyměnil i tu druhou paknu a hlavně nezapomenout srazit výstupy z prasátka dovnitř (jsou v něm samostavy). Když by jsi ho přeci jenom chtěl stáčet změř jeho vnitří průměr, jestli už není moc přes míru.
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
Cooper
Příspěvky: 1070
Registrován: úte črc 21, 2009 16:54
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Cooper »

No, já zapoměl dodat že jsem se v otci spletl, teda spíš ho podcenil a on opravdu vyměnil poctivě obě pakny. Při jízdě to prý necuká, ale při nasazování bubnu to jednou jde a při pootočení už ne. I při nasazeném bubnu i kole je poznat že v jednu chvíli to brzdí více a při pootočení o půlku zase o dost meně. Jak se srážejí prasátka?....
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"

http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif

http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/

Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!

Tři Sestry Lada Gang
Uživatelský avatar
Stanley__001x
Příspěvky: 370
Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Stanley__001x »

Z každé strany je poklepeš nejlépe přes nějaké dřevo, až zajedou skoro úplně dovnitř, jde to jakoby skokovitě,jen nevím jestli to půjde i s napuštěnou hydraulikou. Nové pakny se zasunutejma prasátkama musí jít vždy lehce do bubnu (jednou nám nalepil silnější obložení než je na origo náhradních a taky vešly).
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
Cooper
Příspěvky: 1070
Registrován: úte črc 21, 2009 16:54
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Cooper »

Stanley__001x píše:jen nevím jestli to půjde i s napuštěnou hydraulikou.
Teď jsem se vrátil z garáže a zkoušel jsem to jak píšeš, přes dřevo. Tak ono když povolíš odvzdušňovák tak by to mělo jít. Mě to ale nešlo, mlátil jsem do toho jak chtěl a ani se to nehlo. Jedna strana je zatlačená ale druhá nejde ani náhodou.
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"

http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif

http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/

Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!

Tři Sestry Lada Gang
Uživatelský avatar
Stanley__001x
Příspěvky: 370
Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Stanley__001x »

Žeby zůstal vyset ten samostav? To už by bylo moc velká náhoda, skuz rozebrat to starý (původní) prase a přesně se kouknout jak to tam je, nevzpomínám si na systém.Zase když jedna strana šla, proč by nešla i ta druhá :D . U mne stačilo vždycky pár lehkých poklepů prasátkem o svěrák ( bez násilí) a zaběhlo to tam samo. Měl jsi to celý odstrojený? bez paken a všech těch pružin, jen holé prase jako z krámu.
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
Cooper
Příspěvky: 1070
Registrován: úte črc 21, 2009 16:54
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Cooper »

No já u toho nebyl jak to otec měnil. Prý ale prasátko stlačil aby mu tam pakny vlezly. Nechápu proč je tedy jedna strana zalezlá a druhá vylezlá. Já bych prasátko vyměnil, auto furt stojí a prasátko je snad původní. Jedno staré prasátko máme v garáži rozebrané, vůbec ale nerozumím jak to má fungovat. Zítra má otec ranní tak se na to odpoledne podíváme.
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"

http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif

http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/

Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!

Tři Sestry Lada Gang
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

samostav se může šprajcnout, většinou byl přidřený nějaký bordel co se tam za leta usadil. Prase rozebrat, vyčistit, není-li poškozený povrch dát nový gumičky a musí leta fungovat. Většinou pokud nejde rozumnou sílou vrátit pístky zpět, nebývá už zcela bez chyby.
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“