Přípravy před Trnavou pomalu finišují ... jsem rád, že jsem zatím vyřešil technické záležitosti, na kabátek již čas nezbude.
Z materiálové a časové nouze byl osazen Tajfunův alternátor, neb originálnímu se odporoučel rotor, čímž děkuji šlechetnému zachránci, ještě jednou díky. Byly odstraněny závady na nefunkčních kontrolkách ručky a mlhovek. Vyměněny ložiska předních kol, v podstatě v čase "za pět minut 12" neb na jednom kole se již trhala klec malého ložiska
. Velice mě potěšilo zjištění, že Rozmar má funglovky kotouče
. Též pístky chodí excelentně, takže stačilo jen vyměnit prachovky a destičky. Delší dobu mne zneklidňoval průsak chladiva kolem hadic byť spony jsou nové, tak jsem tam nalil nějaký utěsňovač od STP ... uvidíme co se pos*re, kařdopádně již nesákne nic. Byl ustaven Tajfunův vyleštěný volant, neb mým tlapkám neseděl téměř nový neošoupaný. Dokonce byly zabudovány "repráky" do dveří a plastů plata, naprostá změkčilost ...
. Zbývá jen nahodit šusplech pod motor, auto vysát, umýt uvnitř, nahodit potahy, umýt zvenčí a doufat, že zatím nejdelší cestu co to mám zvládne
.
Jen pro zajímavost, v podobě Rozmara se do Trnavy vrátí tři vozy co již na Trnavském srazu byly (z toho dva již neexistují) a to formou částí, vzpomínám si na tyto:
Ze Žluťáka - víko motoru, levá ložiska předního kola, hnací hřídel, rozvodovka, brzdový válec, mechanismus zámků a klika řidičových dveří, kompletní kaplička s budíky, repráky, řadící páka
Z Hurikánovi bílé: alternátor, volant
Z mojí sedmičky: levé zrcátko, první díl výfuku, ložiska pravého předního kola
Každopádně mne to auto již zmáhá, dělat v podstatě GO před panélákem je značně vysilující