Stránka 35 z 70
Napsal: čtv zář 24, 2009 16:39
od FOMA
zbytečná diskuze..
.,... do osobáku patří benzín(popř. LPG) a nafta patří do traktoru!!!
Napsal: čtv zář 24, 2009 16:46
od Veverka
Bohužel pro nás,chrochty tráví naše města.
Třeba Atex,Marek či Cooper uvedou nějaký výrazný argument pro naftu který nám uniká.Já
jen zatím konstatuji že nafta je pouze móda,a pěkně blbá.
Napsal: čtv zář 24, 2009 16:47
od Saša
Jen houfně nakupujte ropáky - bude levnější benzín a plyn .
Napsal: čtv zář 24, 2009 17:30
od Jelen
No zatím je levnější nafta
mám dva nafťáky, Volha se ani tak nepočítá,protože s ní denně nejezdím, ale teď jezdím každý den do práce piánem v atmosferickym dieselu, Žere to daleko míň, než benzín, zátah je takovej nějakej, ale pro mě plně dostačující, nejsem závodník, na zdejší předpisy je to taky plně dostačující, ale hlavně, že to jede, jede to levně a spolehlivě. Na nafťáku fakt není, co by se jen tak rozbilo. Najeto přes 650 000 a pořát to jede jako zamlada. Je to nezmar. Na necelýho 2,5 litru je spotřeba mezi 6ti a 7mi litry naprosto perfektní. Já jsem s dehtožroutem naprosto spokojenej. Počkejte si ještě na Kopra, ten na to taky nedá dopustit.
Napsal: čtv zář 24, 2009 17:59
od Cooper
Furt nadáváte že není lada konkurence schopná a že se neprodává. Kdyby byla v naftě tak je to další rozšíření produktu. Nikdo nikoho nenutí koupit si nafťáka. Atmosférické diesely jsou snad nezničitelné motory...s životností benzínu se nedají vůbec srovnat.
Napsal: čtv zář 24, 2009 18:09
od Štěpán
Někteří tady píšou o naftě, ale nic o tom nevědí. Všicni tvrdítě, že to hodně kouří, ale zapomínáte, že na 100km spálíte menší množství nafty než benzínu. Saze jsou v přírodě lépe rozložitelné ( obyčejnej uhlík ), než zplodiny z benzínu.
Jinak zrovna dneska jsem si vyzkoušel jednu A5 v kombíku s 1,6TDI CR se 77kW. Tenhle motor má budoucnost. Při ustálené rychlost 50km/h na 4-ku to žere 3,3l/100km a na 6-ku při 120km ( reálných. Tachometrových to je 128km/h ) to má spotřebu 5,8l/100km. Myslím, že jet na 5-ku při 90km/h za cca 1,1,-Kč za kilometr je celkém zajmavé...
Jj a to je ještě vysoká spotřeba. Jednalo se o verzi 4x4. Předokolka by šla ještě tak o 0,1l/100km níž.
Napsal: čtv zář 24, 2009 18:17
od miro263
Štěpán Getsko píše:Jinak zrovna dneska jsem si vyzkoušel jednu A5 v kombíku s 1,6TDI CR se 77kW. Tenhle motor má budoucnost. Při ustálené rychlost 50km/h na 4-ku to žere 3,3l/100km a na 6-ku při 120km ( reálných. Tachometrových to je 128km/h ) to má spotřebu 5,8l/100km. Myslím, že jet na 5-ku při 90km/h za cca 1,1,-Kč za kilometr je celkém zajmavé...
Jj a to je ještě vysoká spotřeba. Jednalo se o verzi 4x4. Předokolka by šla ještě tak o 0,1l/100km níž.
A5 kombi ???
To su mi novoty....
Napsal: čtv zář 24, 2009 18:18
od Jelen
Štěpán Getsko, a pod to se podepíšu
Taky jsem zezačátku k dieselu přistupoval s odporem, stejně tak jako k LPG, vždyť plyn patří do zapalovače, ne?
Ale čím víc toto palivo používám, tím víc se mi to zamlouvá. Že je nafta zas taková nová móda bych neřekl. To jen v postsovětských zemích, řekl bych, že kdo má takovéto sovětské smýšlení, tak to vidí, jako problém. Vždyť tam donedávna byly benzínové i náklaďáky (ZIL, URAL .... ), ale na západ je to už pár desítek let úplně jinak.
Napsal: čtv zář 24, 2009 18:21
od Štěpán
To Miro263: A5 je interní označeni pro Octávii II.
A4 je Octávia I.
A04 je stará Fábie.
A05 je nová Fábie
B5 je starý Superb
B6 je nový Superb
To Jelen:
Naftá je opravdu dobrá.
Napsal: čtv zář 24, 2009 18:24
od miro263
Štěpán Getsko píše:A5 je interní označeni pro Octávii II.
Vdaka za info.
Ja som poskuloval po tom motore v Ibize
Napsal: čtv zář 24, 2009 18:30
od Veverka
Cooper píše:Furt nadáváte že není lada konkurence schopná a že se neprodává. Kdyby byla v naftě tak je to další rozšíření produktu. Nikdo nikoho nenutí koupit si nafťáka. Atmosférické diesely jsou snad nezničitelné motory...s životností benzínu se nedají vůbec srovnat.
Ano,přesto tohle není atmosféra a navíc životnost benzínových motorů VAZ je evidentně vysoká,pak se to levně opraví a jezdí se do haleluja.
By mě zajímalo kdo to v Rusku koupí,do mrazů je nafta až nevhodná.U nás hlavně škodí prodejům Lady NEmarketing a 0% propagace CSAutoLady.
Jelene ten MB tě samozřejmě uspokojí,přesto je jízda v moderním "turbotechtu" pro mě taková ukrutně nesportovní a fakt z toho lítají saze ke smůle nás všech,všude omílaná ekologie dostává zabrat
.
.......
Edit:Jo hoši tak benzínový URAl nebo ZIL není "zlá Sovětská megalomanie" ale v -40C ti nafta snad ani nepojede,o startu nad ránem při více jak -50C si nedělám iluze.
Jo a TDI CR 1.6 má budoucnost především pro servisy až se to začne kazit,co teprve citlivost na palivo atd.Do fábie možná ale oktávka s tím bude dragster asi jako HTP,bylo dobré aby nám něco sem napsal Marek,ten o tomhle motoru bude snad něco vědět,taky mě to zajímá,už jen proto že k tomu každý vzhlíží jako k převratné technologii
,jak je u FauVé zvykem.
Napsal: čtv zář 24, 2009 18:46
od Cooper
No, podívejte třeba na WTCC, Le Mans series.....Seaty s TDIčkama tvrdě šlapou napaty ostatním. V Le Mans series nemají naftové "Pežóny" naprosto žadnou konkurenci. Byl jsem na Le Mans ve SPA v Belgii.......Projel pežón, jediné co bylo slyšet byl aerodynamický hluk a šum kol, po zatáčce přidává a žádný "dým" vidět není... daleko za ním projíždí Enge se svým Astonem Martin, není naprosto nic slyšet, motor řve jak prase.
Navíc si myslím že naftový motor je na údržbu asi stejně náročný jako benzín, možná míň. Pokud se správně čistí všechny filtry, tak by snad k žádnému zanešení po špatné naftě nemělo snad dojít, ne?....
Napsal: čtv zář 24, 2009 18:56
od Jelen
Ano souhlas s Cooperem. Veverko, ty mi přijdeš, jako že vyzdviháváš tu sportovní jízdu nade vše, chápu, v 19ti letech jsi ještě nevyježděný a cokoliv, co jede jako kráva tě přivede k orgazmu, ale ne všichni se chtěj zabít rychlou jízdou. Jediné, s čím trochu souhlasím, je to, že nafta nenastartuje v mrazu, ale existují předehřevy, když jsou kvalitní žhavičky a motor nemá dva miliony najeto, tak nastartuje i v -50°, ktaže když se chce, tak jde všechno. Převratná technologie to rozhodně není, je to vymyšlené už dávno a dávno se to používá. Třeba CDi bude nezmar, o tom nemůžeš nic vědět. Ostatně o tom nemůže zatim vědět nic nikdo. A TD je prověřené léty, o atmosféráku nemluvě, to je nezničitelný motor, benzíňáky nenaběhají bez GO ani polovinu tolik, co atmosféra.
Napsal: čtv zář 24, 2009 19:10
od Štěpán
Jen pro upřesnění. Benzín se taky nedá nastartovat pod -40°C ( rusové při takto nízkých teplotach ani nevypínají na noc motor ). Nafta, pokud má zimní složení, tak se dá taky bez problému nastartovat i při teplotě nižší, než -30°C ( podmínkou je motor v dobrém stavu )
Ještě jedna věc: Dehťák kouří jen proto, že někdo dupne na plyn v nízkejch otáčkách! V ten moment se do válců vstřikuje hodně nafty, ale vzduch tam neni žádnej. Po nějaké chvilce, když se roztočí motor a turbo, tak se vyrovná poměr mezi vzduchem a palivem a motor už pak nekouři.
Ohledně sportovní jízdy jsou to jen řeči nezkušených. Už jste šlapali na krk dehťákovi se 132kW a autem vážícím 1800kg ( 4x4 )? Sotva stihnete sešlápnout plyn na podlahu, už musíte řadit další kvalt. Stačí motor udržovat v rozmezí 2 200 až 4 000rpm
( jak pro kterej motor. )
ps: 1,6 TDi CR má 77kW. Pro auto vážící 1 500kg je to plně dostačující. Pokuď vím, tak stará oktávka měla 1,9TDi o výkonu 66kW a nikdo si na ten motor nestěžoval.
Napsal: čtv zář 24, 2009 19:23
od Veverka
Zabít se rychlou jízdou, zorovna já
?Nejsem z těch "jede to jako kráva ty vole",mimochodem mi připadá že třeba naftový leon jezdí opravdu rychle.
Orgazmus mají jen příznivci TDi (zátah vodcpoda)
Nemají náhodou v Le Mans ty TDíčka výhody v pravidlech oproti benzínům?
Kdo chce,jezdí si s naftou.Ale,u mě to došlo už tak daleko,že jsem si radši v autoškole na závěrečky vybral francouské!!Clio s 1.2 než OII s 1.9 TDI,nebyl jsem ochoten přistoupit na kadlekadlekadle echt traktor
.
Nafta v multikáře či zetoru- Dobrá volba
nafta v koncernu VW- a dobře jim tak,mě do toho nic není
nafta u subaru,porsche,jaguáru- hnus,ale co už,trh si to žádá
nafta VAZu,ZILu -jo to bude na urale jízda,inu předehřev ohněm pod autem znají i tam,hnus
Jsem strašlivě hustopřísnokrutě alternativní kanál,ale to je každého věc,zakazovat diesely nechci,nějaké využití pro ně samozřejmě je.