Stránka 35 z 50

Napsal: úte čer 15, 2010 08:33
od Wolfhunt
miro263 píše:Cory, nieje to nahodou Wolfhunt ?
nie, priatelia, ja to nie som. Ale viem, ze na Trnavskej cierna Priora zvykne parkovat. Ja mam tmavosedu metalizu a stojim na Racianskej , hned za Rac.mytom. A v lete mam hlinikove disky :-)

Napsal: úte čer 15, 2010 08:51
od Cory
Tak to je submariner :)

Napsal: úte čer 15, 2010 09:22
od zelvotron
Wolfhunt píše:A v lete mam hlinikove disky
A prečo ten zohlý stierač? :)

Napsal: úte čer 15, 2010 09:26
od Tommel
Wolfhunt píše:nie, priatelia, ja to nie som.
zelvotron píše:A prečo ten zohlý stierač?
:mrgreen:

Napsal: úte čer 15, 2010 09:30
od zelvotron
Jo aha, to sem nějak přehlíd, mě to bylo dviný proč pod to Cory píše že je to submariner. :P

Napsal: úte čer 15, 2010 10:28
od viktoria77
zdravím,
dával si niekto na Priore robiť protikorózny nástrek podvozku?

Napsal: úte čer 15, 2010 13:03
od Wolfhunt
viktoria77 píše:zdravím,
dával si niekto na Priore robiť protikorózny nástrek podvozku?
Ja nie, a pytal som sa na to predajcu, ktory povedal, ze netreba, vraj tam uz je...

Napsal: úte čer 15, 2010 13:04
od Wolfhunt
zelvotron píše:
Wolfhunt píše:A v lete mam hlinikove disky
A prečo ten zohlý stierač? :)
No preto, ze na Slovensku existuje prisne tajny klan Prioristov, ktori sa medzi sebou spoznaju podla zohnuteho stieraca :-)

Ale vazne - ja to nie som a bude to asi submarines, ako Cory pisal...

Napsal: úte čer 15, 2010 13:16
od miro263
Stierac - detail

Obrázek

Napsal: úte čer 15, 2010 13:25
od Laďuša
Tak nejsou třeba 2 velikosti stěračů, dlouhej se prostě ohne a je to :mrgreen:

Napsal: stř čer 16, 2010 04:33
od viktoria77
Wolfhunt, ja sa predajcu včera pýtala a povedal, že je dobré dať si to spraviť. Tak neviem či to tam je, alebo nie je. Keď na tvojej nástrek je, mal by byť aj na mojej, či nie?

Napsal: stř čer 16, 2010 07:25
od Wolfhunt
viktoria77 píše:Wolfhunt, ja sa predajcu včera pýtala a povedal, že je dobré dať si to spraviť. Tak neviem či to tam je, alebo nie je. Keď na tvojej nástrek je, mal by byť aj na mojej, či nie?
Viktoria, nuz ja mam odspodu taku nejaku hrbolatu vrstvu. Na ale pod vodicom na jednom mieste je asi 10 cm "diera" v tej vrstve. Teraz mam nieco vyse 14 tisic km, tak aj na to sa predajcu spytam, vdaka na pripomenutie.

Ta vstva na mojej je cca 1-2 mm hruba, mierne hrbolata. Skusim cez vikend odfotit - mozno to bude najlepsie.

Napsal: stř čer 16, 2010 07:41
od viktoria77
Wolfunt, budem rada ak hodíš dáke foto. A kuknem ešte pod ten podvozok, že čo to tam vlastne je:)) Ja mám najazdených necelých 5tis. km za pol roka.

Napsal: stř čer 16, 2010 08:49
od radek mb
Včera jsem byl u pana N. v Sadské,tak jsem si prolez jak Kalinu v kombiku,tak Prioru hatch.Priora na mně udělala dojem interiérem,oproti desítce opravdu velký skok.Jinak je to jen facelift desítkové řady.O motoru a jízdních vlastnostech mluvit nemůžu,neměl jsem zatím možnost se v Prioře projet.

Napsal: stř čer 16, 2010 10:03
od miro263
Radek mb

pozri si toto:

Kód: Vybrat vše

http://www.youtube.com/watch?v=y2Q0v8S-5YE&feature=PlayList&p=0E395832DB32B6ED&playnext_from=PL&index=0
Konkretne 1:30- 2:00 minutaz.

Dokonca som aj niekde cital oficialne vyjadrenie, ze Priora nieje len facelift 10tky.

Ale vsetci aj tak vieme ze je. je to len hlbsie prekopanie 10tky.

Hlavne roziely PRIORA vs 10tka:
Основные отличия от ВАЗ 2110

Экстерьер: передние и задние крылья, капот и крышка багажника, светотехника с противотуманными фарами, бамперы, облицовка радиатора, молдинги орнаменты и литые диски.
По сути "Приора" представляет собой серьёзный рестайлинг своей предшественницы - ВАЗ-2110. При ее разработке, безусловно, удалось ликвидировать наиболее грубые из ошибок дизайнеров, допущенных при создании «десятого» семейства. В частности, ушла в прошлое характерная для «десятки» совершенно нелепая для небольшого и ярковыраженно клиновидного седана четко «отбитая» граница между крышей и остальным кузовом в районе задней стойки — переход этот теперь стал более плавным; стали достоянием истории многократно критиковавшиеся и не менее нелепые по своей форме задние арки колёс, заменённые более эстетичными, хотя и также тяжеловесными; исчезла и бессмысленная для такого компактного и узкого автомобиля цельная полоса задних фонарей от борта до борта, заменённая на два фонаря, расположенных по бокам от крышки багажника и вытянутых в вертикальной плоскости, что визуально увеличивает ширину машины; были исправлены и иные, менее ярко выраженные ошибки пропорционирования отдельных элементов боковины, пластики и рисунка, что позволило в значительной степени отойти от несуразного образа «беременной антилопы», как немедленно окрестили в народе автомобиль предыдущего поколения. Более современная светотехника и такие элементы, как встроенный в крышку багажника спойлер, также существенно «омолодили» облик автомобиля-ветерана.
Интерьер: панель приборов с маршрутным компьютером, более качественная обивка салона, мультиплексная система управления электроприводами в дверях, зеркал и активаторов (в том числе и багажника), подушка безопасности водителя и переднего пассажира (комплектация люкс), уплотнители ветрового и заднего стекол, шумоизоляция, энергопоглощающие вставки передних дверей и «торпедо», безусловно, «омолодили» салон визуально и повысили уровень оснащённости и комфорта, но внешняя ретушь не в состоянии скрыть характерные для него эргономические и компоновочные решения двадцатилетней давности.
Неприятным сюрпризом для потенциальных покупателей «Приоры» стало и то, что по непонятной причине длина салазок передних сидений была уменьшена, в результате чего рослый водитель, который сравнительно комфортабельно располагался в «десятке», в «Приоре» чувствует себя явно стеснённо, что усугубляется тем, что бывшая даже на корейских автомобилях десятилетней давности практически нормой регулировка сидения по высоте на «Приоре» не доступна ни в одной из комплектаций (вряд ли в наше время можно назвать этим словом идущую ещё с семейства «Спутник»/ «Самара» систему, которая неконтролируемо поднимает и опускает подушку сидения на несколько сантиметров при движении его по салазкам вперёд-назад), а также регулируемой лишь по углу наклона рулевой колонкой, и то предложенной лишь начиная с одной из сравнительно дорогих комплектаций.
Силовой агрегат: двигатель ВАЗ-21118 мощностью 81 л.с. (8 кл.) или ВАЗ-21126 мощностью 98 л.с. (16 кл.), усиленное сцепление, механизм привода коробки передач с подшипниками закрытого типа. Позже планируется устанавливать бензиновый агрегат объёмом 1.8 литра.
Ходовая часть: новые стойки с бочкообразными пружинами в передней подвеске, в целом сохраняющей архаичную схему, характерную для автомобилей 1970-х годов, с прямыми коваными рычагами и упирающимися в них диагональными реактивными тягами — вместо современных L-образных рычагов; новые амортизаторы задней подвески; безредукторный электроусилитель руля (выпускаются и варианты с ГУР), более эффективная тормозная система с наконец появившимися системами ABS (BOSCH) и электронного регулирования тормозных усилий в поворотах. Устанавливается задний стабилизатор поперечной устойчивости. Задние тормоза по-прежнему барабанные.
Дополнительное оборудование: сигнализация с дистанционным управлением (моноключ), аудиоподготовка.
В ряд комплектаций серийно устанавливается кондиционер с климат-контролем, подогрев передних сидений, датчик света и дождя.
Preklad cez translator:

Hlavné rozdiely oproti VAZ 2110
Exteriér: predné a zadné blatníky, kapota a veko kufra, osvetlenie s integrovaným hmlovky, nárazníky, chladiče obloženie, lišty a ozdoby kolies z ľahkých zliatin.
V skutočnosti, "predchádzajúce" predstavuje významnú restyling jeho predchodca - VAZ-2110. Vo svojom spracovanie, samozrejme, bol schopný odstrániť najzávažnejšie chyby projektantov, počas vytvárania "desiaty" rodiny. Najmä minulosťou je charakteristická "desiatky" úplne absurdné a zreteľne označená pre malé klin-formoval sedan jasne "bití off" hranicu medzi strechou a zvyšok tela v zadný nosič - tento prechod je teraz viac hladké, sa stal súčasťou histórie opakovane kritizoval a nič menej absurdné ich tvar zadnej podbehmi kolies, nahradeným viac estetický, ale aj ťažká; zmizol a zmysel pre tieto kompaktné auto a úzky pás jedno-kus zadnej svetla zo strany na stranu, majú byť nahradené dve svietidlá umiestnené na oboch stranách veko kufra a rozšírenie vo vertikálnej rovine že vizuálne zvyšuje šírku stroja, boli opravené a iné menej výrazné chyby dimenzovanie jednotlivých prvkov bočnice sochy a kresby, ktorá má podstatne odlišujú od absurdné obraz "tehotná antilopy, ako ľudia okamžite nazvaného autá predchádzajúcej generácie. Ďalšie moderné osvetľovacej techniky a prvky, ako vstavaný veko kufra spojler, tiež výrazne omladiť vzhľad vozidla veterána.
Interiér: prístrojová doska s palubný počítač, lepšie čalúnenie, multiplexové systém kontroly elektrických dverí, zrkadlá a aktivátory (vrátane boot), airbag vodiča a spolujazdca (vybavenie izieb), tesnenia predné aj zadné okná, izolácia, pohlcujúce energiu dvere vložiť predné a "torpédo" rozhodne "omladenej" Salon vizuálne a rekonštruovaných zariadení a pohodlie, ale vonkajšie touch-up nemôžu skryť svoje charakteristické ergonómiu a rozloženie rozhodnutia pred dvadsiatimi rokmi.
Nepríjemné prekvapenie pre potenciálny kupca "predchádzajúce" bola skutočnosť, že z nejakého zvláštneho dôvodu, má dĺžku snímky predných sedadiel bola znížená, čo vedie k vysokej vodiča, ktorý je pomerne pohodlne umiestnený v "Top Ten", "predchádzajúce" jasne cíti nesvoj, ktoré ich viedli k tomu, že prvý, dokonca aj na kórejské vozidlá pred desiatimi rokmi takmer normou Nastavenie výšky sedadla na "predchádzajúce", nie je k dispozícii v žiadnej kompletné sady (čo je nepravdepodobné v dnešnej dobe môžu byť povolaní, že slovo návrat do rodiny "Satellite" / "Samara" systém, ktorý nekontrolovateľne zvyšuje a znižuje sedáku pár centimetrov za jazdy jeho sled tam a späť), a upravuje iba podľa stĺpca naklonenia volantu, a potom ponúkol len z relatívne drahé kompletizácia.
Pohonná jednotka: motor VAZ-21118 kapacitou 81 hp (8 cl.) Or VAZ-21126 výkon 98 koní (16 cl.) Zvýšená trakcie, pohonu prevodovky s ložiskami zatvorené. Neskôr plánuje inštalovať benzínu jednotke objemu 1,8 litrov.
Podvozok: nové rack s barel-tvarovaný pružiny v prednej zavesenie, ako celok zachováva archaický systém, ktorý je charakteristický pre autá 1970, s rovnou kované páky, končí na ne rakety-pohonom diagonálne prúty - skôr ako moderné L-tvare páky, nové zadné tlmiče odpruženie šok; Bezpřevodové elektrický posilňovač riadenia (k dispozícii vo variantoch s ČOV), účinnejší brzdový systém nakoniec predstavený ako ABS (BOSCH) a elektronicky riadený brzdnej sily v zákrutách. Nastavte zadnú stabilizačnú tyč. Zadné brzdy sú stále bubna.
Ďalšie vybavenie: alarm systém s diaľkovým ovládaním (monoklyuch), Audio príprava.
V rade kitov obchodne inštalované klimatizácia s kontrolou klímy, vyhrievané predné sedadlá, senzor svetla a dažďa.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------


Co sa tyka ochrany podvozka tak tu je info od hlavneho inziniera AUTOVAZU ohladom pozinkovania priory:

17.05.10
"Добрый день, Малявкин Дмитрий! Автомобиль Приора (седан) имеет оцинкованные детали кузова: панель пола передняя, панель пола средняя, панель пола задняя, соединитель порога пола передний, соединитель порога пола, поперечина пола передняя средняя, надставка заднего пола, поперечина передняя среднего пола, надставка арки, поперечина пола средняя, поперечина пола задняя, усилитель щитка передка верхний, усилитель щитка передка верхний, усилитель щитка передка нижний, боковина кузова, накладка боковины нижняя, усилитель передней стойки боковины правый, усилитель передней стойки боковины левый, арка заднего колеса наружная, соединитель задней арки передний, накладка боковины нижняя средняя, усилитель ветровой стойки, поперечина панели задка нижняя, поперечина рамы заднего окна наружная, панель крышки багажника наружная, панель крышки багажника внутренняя, панель передней двери наружная, панель передней правой двери внутренняя, панель передней левой двери внутренняя, панель передней левой двери внутренняя, направляющая опускного стекла передней двери в сборе, панель задней двери наружная, панель задней двери внутренняя, панель облицовки радиатора, панель капота внутренняя, крыло переднее, усилитель переднего крыла задний, брызговик переднего крыла, усилитель брызговика правый, усилитель брызговика левый, площадка АКБ, крыло заднее, надставка заднего крыла, желобок заднего крыла, соединитель заднего крыла и пола, и рамка люка наливной горловины. Комплектация автомобиля на перечень оцинкованных деталей значения не имеет. "
Отдел анализа качества автомобилей в эксплуатации. Ведущий инженер-технолог. Николай Николаевич Гапченко
Preklad cez translator:
"Dobré popoludnie, Malyavkin Dmitry! Car Prior (sedan) má galvanicky časti tela: predný poschodie panel, poschodie panel priemerný, zadný poschodie panel, konektor podlahy vchodové dvere, konektor dvere sex, sex priečkou uprostred predné a zadné podlahové predĺženie, predné priečka priemer oblúky poschodie predĺženie, podlahy cross-bar priemer, traverz podlahy vzadu, moc Chuck, horný panel, napájací panel hornej Chuck, sila skľučovadlá, spodný panel, bočnej stene tela, obloženie spodnej bočnice, sila predné pilier bočnice právo moci predné pilier bočníc vľavo, zadné kolesá hárok samec, konektor vzadu oblúky vpredu, obloženia bočníc nižší priemerný, veterná energia rack priečky panel príbeh brána spodná, zadné-window cross-bar rám vonkajšie panel, veko kufra vonkajšie panel, veko kufra, vnútorný panel dverí vonkajšie panel, pravé predné dvere, vnútorné prednom paneli ľavé dvere vnútorné panel, ľavé predné dvere, vnútorné vodítko stúpačky sklo predných dverí montáž, panel zadné dvere vonkajšie panel, zadné dvere, vnútorné panel chladiča, kapota vnútorný panel, predný blatník, výkon predné krídlo vzadu, lapače nečistôt, predné blatníky, zásterky, riadenie R, lapače nečistôt, riadenie vľavo, LC banka, krídlo dozadu, zadný blatník predĺženie, groove zadné krídlo, zadné krídlo a konektor pohlavia, a rám výplň poklop. dokončiť s autom na zoznam pozinkovaných dielov nezáleží. "
Analýza divízie kvalitu vozidiel v prevádzke. Hlavný inžinier. Nikolai Gapchenko