500km po koupi nového auta, nebo 500 km po koupi ojetiny?Jiri píše:no kladivo ze zkušenosti s 2111 potvrdit nemůžu ale po 500km nešly o otevřít přední dveře... zapoměli použít ono kladivo a ja stravil hodinu otevíráním dveří s uvolněným zámkem. Krátce na to mě čekal druhý šok když jsem si chtěl připnout bezpečnostní pás a šroub který ho dřžel v prahu se mi vydal naproti.
Relé k vytápění zadního skla bylo do soklu zamáčknuté tak že jen 2 kontakty byly v patici další byly ohnutý a rotlemený okolo. (Jestli tohle dokáže udělat střízlivý a vyškolený dělník kterého plat závisí na kvalitě práce...... klobouk dolu:-) ...
Cekani na Kalinu.
Moderátor: Moderátoři
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Zradaaaa, já tam byl minulý pondělí (???) a nebyla tamLaďuša píše:Tak jsem již taky konečně viděl opravdovou Kalinu vlastníma očima V Plzni v autoservisu na Letný (nu ale mohli jí kolem dát víc placu, takhle se nedá pořádně prohlídnout zezádu). Na živo se mi jeví hezčí než z obrázků, akorát ten smrad novoty vevnitř..
A ve čtvrtek jsem si jí osedával v CS Auto Lada A nejdýl v květnu bude pravděpodobně nějaká máááá
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
dmatej píše:Zradaaaa, já tam byl minulý pondělí (???) a nebyla tam
Zajímavý, sedí to na to samý pondělí, co jsem tam byl já.......
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
-
- Příspěvky: 131
- Registrován: stř čer 29, 2005 11:08
Myslím, že by se v rámci českého trhu měl někdo zamyslet nad cenou 222.900,- Kč, protože tohle je konkurenceschopná nabídka: http://news.auto.cz/aktuality/skoda-fab ... 00-kc.html
cenu bych u kaliny nevidel jako uplne marnou, spis je skoda, ze si na to auto nemuze clovek koupit vlastne zadnou vybavu. od elektickeho ovladani zadnich oken, pres ABS, po jiny motor. proste za tu cenu je tohle a bud to clovek bere nebo ne. zadna moznost si kalinu prizpusobit. a hlavne ty proklete opery na zadnim sedadle...Jura Baran píše:Myslím, že by se v rámci českého trhu měl někdo zamyslet nad cenou 222.900,- Kč, protože tohle je konkurenceschopná nabídka: http://news.auto.cz/aktuality/skoda-fab ... 00-kc.html
VAZ 2104 1.3 1989
proboha kolikrat se to tady resilo.. nechtej prodavat tak dali cenu na tento trh vysoko aby se nepredereli. když sundaj cenu o 20 tis dolu vydelaj mene na jednom kusu ... a pri tom se da ocekavat že budou muset vic prodavat a starat se o zakazniky.
no je a docela dost lidi kteri taky pocitaji podle povinneho ruceni a 1600 motor stoji rocne vic nez 1300.
no je a docela dost lidi kteri taky pocitaji podle povinneho ruceni a 1600 motor stoji rocne vic nez 1300.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
To zní logicky.Jiri píše:proboha kolikrat se to tady resilo.. nechtej prodavat tak dali cenu na tento trh vysoko aby se nepredereli. když sundaj cenu o 20 tis dolu vydelaj mene na jednom kusu ... a pri tom se da ocekavat že budou muset vic prodavat a starat se o zakazniky. ...
Chtěl bych vidět jak by jste se tvářili, kdyby tam frkli obdobu 1.2 HTP.Jiri píše:... no je a docela dost lidi kteri taky pocitaji podle povinneho ruceni a 1600 motor stoji rocne vic nez 1300.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
no jsou lidi kteri chtej silnejsi motor, jsou lidi kterejm ten slabsi nevadi...
1,2htp 6 ventil je fakt lenoch ale ten se 12 ventilama - s tim se docela jezdit da.
po mirnem upgradu ma 51 kw a 112 Nm pri 3000
http://www.seat.cz/upload/new_cordoba_tech_data.pdf
data motoru po upgradu jsem zatim u skodovky nenasel, proto ten link na seata ....
jak bych se tvaril.. me je jedno co daj do kaliny........ treba 2litr nebo 1,1L omyl co dali do par samar....
chci tim jen rict ze ne kazdy chce mit 1,6ku nekomu slabsi motor nevadi
1,2htp 6 ventil je fakt lenoch ale ten se 12 ventilama - s tim se docela jezdit da.
po mirnem upgradu ma 51 kw a 112 Nm pri 3000
http://www.seat.cz/upload/new_cordoba_tech_data.pdf
data motoru po upgradu jsem zatim u skodovky nenasel, proto ten link na seata ....
jak bych se tvaril.. me je jedno co daj do kaliny........ treba 2litr nebo 1,1L omyl co dali do par samar....
chci tim jen rict ze ne kazdy chce mit 1,6ku nekomu slabsi motor nevadi
-
- Příspěvky: 131
- Registrován: stř čer 29, 2005 11:08
Tak podle www.ladaonline.ru příjde Kalina hatchback (1119) na německy trh v květnu-červnu letošního roku. Třeba do konce prázdnin bude i v Česku.
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Předpokládám, že koncem května začnu řešit podrobnosti. Pravda, nahlodává mě fakt, že už do Prahy jezdím jen 2-3 dny v týdnu, zbytek týdne jsem na pobočce v Plzni.
Sedan se mi zalíbil, myslím, že hatch už to nespraví. Rozhodně by se mi ale zamlouvala výbava z 112 (ale bez vyhřívání sedaček, viděl jsem to zblízka a nemyslím, že by to k něčemu bylo ) a 16v motor.
U současných Kalin k nám vozených mi chybí přední mlhovky, el. ovládání zadních oken a možná i elektrika v zrcátkách. Zadní opěrky hlavy nepostrádám, ale určitě by mi nevadily.
Sedan se mi zalíbil, myslím, že hatch už to nespraví. Rozhodně by se mi ale zamlouvala výbava z 112 (ale bez vyhřívání sedaček, viděl jsem to zblízka a nemyslím, že by to k něčemu bylo ) a 16v motor.
U současných Kalin k nám vozených mi chybí přední mlhovky, el. ovládání zadních oken a možná i elektrika v zrcátkách. Zadní opěrky hlavy nepostrádám, ale určitě by mi nevadily.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).