Stránka 35 z 53
Re: První Granty v ČR
Napsal: ned úno 16, 2014 18:16
od valda1971
zelvotron píše:Laďuša píše:Proč vlastně eště nedělají 24v?
To je naprd, sice by se ušetřila měď, ale zase bys musel mít dvě baterky jak v náklaďáku.
Ono se debatuje o ventilech, ne voltech
Re: První Granty v ČR
Napsal: ned úno 16, 2014 19:09
od Luděk Musil
A někdo si z toho dělá srandu
. L.
Re: První Granty v ČR
Napsal: ned úno 16, 2014 19:27
od KULICAK
Jediné + u 16V které jsem zaznamenal je nižší spotřeba paliva a tichý chod,na akceleraci je to taková utahanina a na jízdu do táhlého kopce ani nemluvě.Měl jsem 1300 a 1500 v 8V a to byly o proti 16V závodní motory.Ale důležitější je,že mě to spolehlivě dopraví z bodu A do bodu B.
Re: První Granty v ČR
Napsal: ned úno 16, 2014 19:40
od 112zigul
Co tak 12V? Pak by to bylo v poho?
Re: První Granty v ČR
Napsal: ned úno 16, 2014 19:45
od radek mb
Čím víc ventilů, tím víc adidas.
Re: První Granty v ČR
Napsal: ned úno 16, 2014 19:59
od Cory
Ja som zvyknuty na 8V motory, ci uz to bol zigul 1,3, 1,7, alebo felicia 1,3, no teraz mam Prioru 16V a je to proste ine. Je to kombinacia vysokootačkoveho motora s dlhymi prevodmi. Ano v nizkych otackach to zrychluje vcelku slabo, ale na to mam predsa tu páku s ktorou sa radi
Ani tiahle kopce nie su problem. Len sa netreba bat vyssich otacok. Dokonca som si vsimol u Priory, že ked ju nahanam a vytačam, tak žerie o dosť menej.
Re: První Granty v ČR
Napsal: ned úno 16, 2014 20:18
od JmJ
tak treba 1.3 zigul se prece taky musi drzet v tockach. Na druhou stranu 1.3 felda mpi mi prijde jako motor s malou kubaturou s docela netypickym prubehem tociveho momentu. Ten motor totiz nahore vlastne nejede, ale v nizkych otackach naoak jede velmi dobre. Idealni auto pro zensky, ktery snad vsechny trpi hruzou z motoru ve vyssich tockach jak 3000 rpm. Soucasne ridicce 2111 sem to proste nedokazal vysvetlit. Takze rozjezdy jsou ve znameni motoru v kreci. Mozna kdybych ji naliskal, tak by se naucila radit.
Re: První Granty v ČR
Napsal: pon úno 17, 2014 08:03
od Majo
to je o zvyku, niektori proste nie su schopni vytocit motor k oranzovemu polu lebo by im asi srdce puklo. Ked som svagrovi dal 05ku(1.3) namiesto mojho odspodu tiahnuceho kombika tak mal pocit, ze to nema motor. Doteraz s nim jazdi na moj vkus moc setrne. Ja ked som v tom aute isiel sam(a to myslim kvoli vahe), tak som ani nemal pocit, ze to ide horsie. Akurat keby to malo tockomer, tak by nestacila stupnica.
Re: První Granty v ČR
Napsal: pát úno 21, 2014 19:42
od KULICAK
Tmavě modrá Granta ze Sadské už je na českých silnicích.
Re: První Granty v ČR
Napsal: pát úno 21, 2014 21:10
od Fišer Jiří
A pak že nerostou
,v Mostě je stále k mání
Re: První Granty v ČR
Napsal: pát úno 21, 2014 21:32
od Tommel
Kdo koupil ten skvost ruské techniky ?
Re: První Granty v ČR
Napsal: pát úno 21, 2014 21:42
od vodis
Já to nebyl, to jen abyste věděli.
Re: První Granty v ČR
Napsal: pát úno 21, 2014 22:13
od zelvotron
Nevím jestli gratulovat víc novému majiteli, nebo prodejci
Re: První Granty v ČR
Napsal: pát úno 21, 2014 22:15
od Křečík Barbuška
Toto nemohl koupit normalni clovek
.
Re: První Granty v ČR
Napsal: pát úno 21, 2014 22:20
od zelvotron
A tak za tuhle cenu už to nebyla vyloženě špatná nabídka, i když já bych počkal na dalších 45 dolů
Spíš ten co to koupil za 250, to pravý hrdina z lidu.