Stránka 35 z 124
Napsal: stř lis 10, 2010 16:39
od Hurikán
Saša píše:Zítra se bude měnit pokud seženeme spešl klíč na matici poloosy
Vy nevyužijete možnosti nechat to spravit v záruce v servisu?
Abyste ještě nakonec o tu celou záruku nepřišli.
Napsal: stř lis 10, 2010 16:51
od Tommel
Pokuď si pamatuju, tak auto bylo koupeno v autobazaru, jaka pak tedy zaruka ? cha cha cha
Napsal: stř lis 10, 2010 17:01
od Saša
Ano bazarová . Tady je popsáno jaký pak zázrak se skrývá pod kapotou .
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... &start=285
Napsal: stř lis 10, 2010 19:46
od Hurikán
Aha, tak to potom jo. Já žil v domění, že to byla funglovka. Ani nevím proč. To je hrozné, když člověk zjistí, že žil v nějakém bludu.
Napsal: stř lis 10, 2010 19:50
od Křečík Barbuška
Hurikán píše:To je hrozné, když člověk zjistí, že žil v nějakém bludu.
A co teprve potom když člověk odloží růžové brýle
.
Napsal: stř lis 10, 2010 19:51
od Cooper
Atex píše:Cooper píše:A taky jsem řídil Golfa 1,9 TDi a že bych si z toho něják cákl do trenek, se říct nedá
A chces si koupit jeste vetsi sracku, tak ted to nechapu.
Jak dlouho jsi jezdil ve sračkách jako peugeot 309, nebo 205...a taky jsi žil
....Jsou to moje prachy a moje volba, ty v tom jezdit nebudeš....A ani náhodou nebudu dávat dvacet nebo třicet tisíc navíc za TDičko, protože ty peníze nemám a ani bych je do toho nedal. To si radši koupím další objektiv...
Napsal: stř lis 10, 2010 19:53
od Hurikán
Ty jsem nikdy na nose (očích) neměl, takže žádná deziluze nenastala. Povětšinou nosím černé
a to potom můžeš zažít leda pozitivní překvapení.
Napsal: stř lis 10, 2010 22:35
od Atex
Cooper píše:Jak dlouho jsi jezdil ve sračkách jako peugeot 309, nebo 205...a taky jsi žil
Ale to byly "auta" za par korun na dojezd, kdybych chtel uz nejake novejsi poradne auto, tak zainvestuju aspon do toho TDi .. Jako me je to jedno
Napsal: čtv lis 11, 2010 07:28
od Pája
Atex píše:Cooper píše:Jak dlouho jsi jezdil ve sračkách jako peugeot 309, nebo 205...a taky jsi žil
Ale to byly "auta" za par korun na dojezd, kdybych chtel uz nejake novejsi poradne auto, tak zainvestuju aspon do toho TDi .. Jako me je to jedno
Klasickej uživatel tdi...
Výsledky ankety
Napsal: čtv lis 18, 2010 10:27
od zelvotron
Tak tu máme výsledky ankety, jaktože HTP 40 kW nikdo nechce
, styďte se
Napsal: čtv lis 18, 2010 10:37
od Marek
No mne docela překvapuje, že téměř nikdo by nechtěl Fabii s motorem 1,4 MPi. Přitom to byly motory velmi úsporné a poměrně svižné. Sice koncepčně staré, to víme, ale to na věci moc nemění.
Dneska víme, že statistiky hovoří jasně: Motory 1,4 MPi jsou navzdory svému stáří víceméně bezporuchové a pokud každých cca 100 - 120.000 km vyměníte rozvodový řetěz s koly (viz Favorit nebo stodváca), motor je schopen spolehlivě fungovat k obecné spokojenosti velmi dlouho. Spotřebou se pohybuje tvrdě pod motory 1,2 HTP a 1,2 HTP, a to minimálně o litr (v dálničním provozu o dva litry). Fakt mě to udivuje - ve srovnání s poruchovými motory 1,2 R3 jsou to úsporné držáky.
Napsal: čtv lis 18, 2010 10:54
od zelvotron
No když jsme u toho, mě by zajímalo, jaký dva další blázni zaškrtli 1,0 ohv
Ale je fakt, že výsledky mě taky překvapily, taky sem čekal víc hlasů pro 1,4 ohv a osobně když už htp, tak jednoznačně 6v.
S těma řetězama je to taky zajímavý, díl se padesát let nezměnil, ale přijde mi, že ve fábiích odchází daleko dřív a častějš než na starších motorech. Že by byl víc namáhanej, nebo nižší kvalita výroby?
Dáme nějakou novou anketu?
Napsal: čtv lis 18, 2010 11:37
od Marek
Naopak - mně přijde, že právě ve Fabiích OHV vydrží řetězy mnohem více.
U škodovek se měnily nejdéle po 60.000 km, u Felicie taky tak nějak (pak už byly hlučné), zatímco u Fabií suverénně přes sto tisíc i víc.
Napsal: čtv lis 18, 2010 11:45
od zelvotron
Neviděl bych to tak černě:
Š100 - 80 tkm řetěz původní
Š100 - 105 tkm řetěz původní
Rapid 136 - 130 tkm řetěz původní
Favorit 136 - 170 tkm řetěz původní
Favorit 136 - 180 tkm řetěz původní
Felda 136 - 130 tkm řetěz původní
Ani v jednom případě nehučí, ale samozřejmě statistickou hodnotu to nemá.
Napsal: čtv lis 18, 2010 12:29
od Marek
Tak to bych nechtěl slyšet ten rachot.
Nehledě k tomu, že u karburátorových motorů je s vytahaným řetězem dost podstatný problém - opomeneme-li špatnou synchronizaci časování ventilů, je dost potíž s regulací předstihu (umí tam být vůle odpovídající i 20° předstihu).