2107
Moderátor: Moderátoři
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2107
Ideální je si založit vlastní téma o vlastním autě do chlívu Diskuze k modelové řadě. Tam se vyřeší leccos. No a s konkrétníma dotazama, na který už tu témata jsou, se obracet tam.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Panthymaeus (Honza)
- Příspěvky: 1393
- Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2107
http://ucarliyiq.biz/uploads/posts/2012 ... o-2012.jpg
hezká úprava 07 (úprava = kola a snížení )
hezká úprava 07 (úprava = kola a snížení )
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
- JAROSLAV BORSKÝ
- Příspěvky: 52
- Registrován: ned led 16, 2011 19:30
- Bydliště: Česká lípa
Re: 2107
na pohled paráda, na přejezdech 10km/h a to je na h......
Re: 2107
Ahoj pánové... Rád bych zjistil, jaká rádia a antény se dodávaly do "sedmiček"??? A kde byly umístěné antény?
Rád bych tu svou uvedl do origo stavu...
Rád bych tu svou uvedl do origo stavu...
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Re: 2107
U pětky mám anténu ve střeše vpředu, což myslím šlo s dobovým trendem.
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Re: 2107
Toho sem se bál... Já mám nesmyslně vyvrtanou díru před předním oknem...
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Re: 2107
Aha, tak pokud je otvor již zhotoven, nevytvářel bych další. A snažil bych se sehnat antenu, jakou měli Trabanti ve výbavě de luxe, dlouhý slabý kovový prut, na nerovnostech se to efektně kývalo!!
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
- Roman 2105
- Příspěvky: 248
- Registrován: úte lis 01, 2011 20:16
- Bydliště: Děčín
Re: 2107
Tak nějak jsem to měl u pětky a u sedmy anténu nemám vůbecLjoňa píše:Toho sem se bál... Já mám nesmyslně vyvrtanou díru před předním oknem...
Moskvič 412 , Peugeot 308 , Peugeot 406 , Lada 2107 , Hyundai Atos , Jawa 555
Re: 2107
Máme tedy díru buď ve střeše, nebo před předním oknem...
Dodávaly se vůbec tyto auta s rádiem? Pokud ano, musí přeci být i jasné umístění antény. A co tam mohlo být za rádia? Tesly, nebo nějaká Sovětská?
Dodávaly se vůbec tyto auta s rádiem? Pokud ano, musí přeci být i jasné umístění antény. A co tam mohlo být za rádia? Tesly, nebo nějaká Sovětská?
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
- Roman 2105
- Příspěvky: 248
- Registrován: úte lis 01, 2011 20:16
- Bydliště: Děčín
Re: 2107
No táta v 83 kupoval pětku rok starou od kolegy z práce protože nové nebyly k sehnání. Nemohu tedy posoudit kdo anténu dával nebo jestli byla už z výroby. Rádio jsme tam neměli. Myslím že to tomu kolegovi tehdy vykradli a my to koupili už s 01 panelem pro rádio a bez vyhřívaného zadního skla.
Jó to byly časy, jediná nulapětka v Děčíně, lidi se zastavovali, prohlíželi a říkali "to je ta nová Lada"
Jó to byly časy, jediná nulapětka v Děčíně, lidi se zastavovali, prohlíželi a říkali "to je ta nová Lada"
Moskvič 412 , Peugeot 308 , Peugeot 406 , Lada 2107 , Hyundai Atos , Jawa 555
Re: 2107
Pokud vím, tak na našem trhu byly 2101 až 2107 bez antén, tedy zásadně následná domácí tvořivost......... Za správné se tehdy považovalo mít anténu co nejdál od motoru, tak hodně aut našeho typu to mělo v zadním blatníku, někdy dokonce až vzadu, nejrozšířenější montáž byla vpředu u rohu okna (na obou stranách), poměrně málo lidí zasahovalo do střechy. Machr byl ten kdo měl teleskop na motůrek, hodně byly teleskopické na "klíček" - my měli tvar koně ze šachů a samozřejmě byly i pevné kvovoé na pružinách a laminátky.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
- Panthymaeus (Honza)
- Příspěvky: 1393
- Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2107
V mé 044ce naštěstí někdo z předchozích majitelů měl strach vrtat a tak anténa skončila vzpříčená u A sloupku spolujezdce v hraně čelního skla. Hraje to mizerně, ale kdo zapíná rádio, které má jen dva nanic repráčky
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: 2107
Kdo víte jaké mám autorádio, víte, že i s malým kašpárkem (ne)jde zahrát velké divadlo
http://www.martinklima.estranky.cz/img/ ... terier.jpg
http://mkbrno.rajce.idnes.cz/tabor_2010 ... G_0004.jpg
Krátké vlny poháněné sluníčkem přes sovětský panel BSK-1
http://mkbrno.rajce.idnes.cz/tabor_2010 ... I_0006.jpg
Optimální umístění anteny u hranatců bych viděl opravdu buď uprostřed střechy, nebo stejně jako kulatci na blatníku. Střecha je asi nejlepší co může být. Pokud jde o problematiku odrušení od motoru, tak to je nutný považovt za komplex mnoha detailů, kterým rozumí málokdo. Základem je elektroinstalace a zvlášť zapalovací soustava ve správné kondici, bez závad a improvizací. Pak ani umístění na blatníku nemusí ničemu vadit. Navíc dnešní autorádia mají poněkud jiné vlastnosti než veterání doby minulé.
Hodně k pobavení jsou dnes fotky už nežijících Lad, ktaré měly jako dobový tuning alespoń dvě anteny na zmiňovaném zadním blatníku, vlevo i vpravo, pokud možno i žaluzky, pár pruhů navíc, atd... Ale devadesátá už odezněla. Technicky na to moc názor nemám, ale připadá mi pitomé tahat dlouhý koax, někdy se to vyplatit může.
http://www.martinklima.estranky.cz/img/ ... terier.jpg
http://mkbrno.rajce.idnes.cz/tabor_2010 ... G_0004.jpg
Krátké vlny poháněné sluníčkem přes sovětský panel BSK-1
http://mkbrno.rajce.idnes.cz/tabor_2010 ... I_0006.jpg
Optimální umístění anteny u hranatců bych viděl opravdu buď uprostřed střechy, nebo stejně jako kulatci na blatníku. Střecha je asi nejlepší co může být. Pokud jde o problematiku odrušení od motoru, tak to je nutný považovt za komplex mnoha detailů, kterým rozumí málokdo. Základem je elektroinstalace a zvlášť zapalovací soustava ve správné kondici, bez závad a improvizací. Pak ani umístění na blatníku nemusí ničemu vadit. Navíc dnešní autorádia mají poněkud jiné vlastnosti než veterání doby minulé.
Hodně k pobavení jsou dnes fotky už nežijících Lad, ktaré měly jako dobový tuning alespoń dvě anteny na zmiňovaném zadním blatníku, vlevo i vpravo, pokud možno i žaluzky, pár pruhů navíc, atd... Ale devadesátá už odezněla. Technicky na to moc názor nemám, ale připadá mi pitomé tahat dlouhý koax, někdy se to vyplatit může.
Re: 2107
Marťasi - to rádio se mi líbí Něco podobného měl můj Žigulík od táty od f. Panasonic do doby odcizení vozidla (vlastním nalezení, ale už bez rádia vč. zamykcího kastlíku ) Rádio s jiným čelem jsem funkční našel na dovče vyhozené, přeladil na FM, ale kastlík už není..... (jen původní klíčky)
No a k té lidové tvořivosti - právě toto rádio začlo sloužit (bez ext.repro, ale možnost byla) s vytahovací anténou v zadním blatníku - jednak to vyhovovalo zvyklostem a díky ponorné hloubce jednoduchá montáž, později s 2,5m dlouhou laminátkou na předním P blatníku uchycená za "okap" - to vydrželo až do oné krádeže. Poté jsem do stávajícího "konektoru" antény zasunul v redukci svářecí drát v bužírce, rádio ala Vietnam a hrálo to
Po přestavbě mé 2101 jsem až do výměny čelního okna jezdi s nalepenou anténou od Pager-Jablotron, rádio Blaupunkt (dodnes) a hrálo to skvěle - opravdu - ono je to i tom rádiu - slouží dodnes s 1,7m rovnou laminátlou a má lepší zisk, než nový Piooner v Prioře
No a k té lidové tvořivosti - právě toto rádio začlo sloužit (bez ext.repro, ale možnost byla) s vytahovací anténou v zadním blatníku - jednak to vyhovovalo zvyklostem a díky ponorné hloubce jednoduchá montáž, později s 2,5m dlouhou laminátkou na předním P blatníku uchycená za "okap" - to vydrželo až do oné krádeže. Poté jsem do stávajícího "konektoru" antény zasunul v redukci svářecí drát v bužírce, rádio ala Vietnam a hrálo to
Po přestavbě mé 2101 jsem až do výměny čelního okna jezdi s nalepenou anténou od Pager-Jablotron, rádio Blaupunkt (dodnes) a hrálo to skvěle - opravdu - ono je to i tom rádiu - slouží dodnes s 1,7m rovnou laminátlou a má lepší zisk, než nový Piooner v Prioře
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012