Stránka 34 z 117

Napsal: pon kvě 26, 2008 21:50
od Kopr
rosta, No to bys dopadl ...................

Napsal: pon kvě 26, 2008 22:06
od Laďuša
No húř než Pórek to snad už ani nešlo.... :mrgreen:

Napsal: úte kvě 27, 2008 23:39
od OndrejGTi
Pája píše:.... Štěpán ... proč nemá, těch v každym jeho příspěvku zmiňovanejch, 73,5 kW...
Dalsi co si tu vykony pocita podla uprav na kalkulacke? Ked su sportove filtre za sebou, ich ucinok sa nasobi- 3KW x 3 x 3... :lol:

Ak som sa sekol a udany vykon bol namerany, s radostou ocakavam bludistaka pokory... aj ked tu asi malokto videl so svojim autom brzdu :P

Napsal: stř kvě 28, 2008 12:04
od Cory
OndrejGTi píše:ich ucinok sa nasobi- 3KW x 3 x 3.
Ak nasobime nulu, vysledok bude stale nula :mrgreen: Teraz som sa nechcel nikoho dotknut alebo ponizovat nieci stroj, iba ma tak napadlo, ako som to raz povedal kamosovi, ktory ma 105ku :D

Napsal: stř kvě 28, 2008 14:24
od Pája
asi Vám uniklo kluci, že Štěpán má v autě motor fiat DOHC...

Napsal: stř kvě 28, 2008 19:58
od Štěpán
Sic mě tady napadáte a já nevím co ještě a dlouhou dobu jsem nereagoval, ale už toho mám trochu moc.
V mým podpisu je napsáno 73,5kW výkonu proto, že vůz ze kterýho pochází můj motor ( FIAT 125 Speciále ) disponoval výkonem 100HP, což v přepočtu je 73,5kW.
To, že můj motor možná nemá oních zmiňovaných 73,5kW je dáno několika faktory.
Jeden je ten, že místo původního italskýho karburátoru ( 2x 34mm ) mám obyčejnýho webera z 2106 ( můj původní karb ) - byl montován s ohledem na spotřebu.
Druhej faktor je ten, že mám druhej a třetí díl výfuku o pr.38mm, což je obyčejnej žiguláckej vejfuk. Součástí tohoto výfuka je taky první díl, kterej byl narychlo zbastlenej ještě před Příbramským srazem a jeho tvarování a proudění plynu v něm taky není dvakrát nejlepší. ( Proto jsem se taky asi před měsícem tady na foru ptál, jestli by mi byl někdo schopnej dotáhnout vejfuk od maďaru!!! Nikdo se neozval. )

Teď jak to bylo se sprintem.
Když jsem jel s Atexem první závod, tak Atex měl jen dobrej odpich díky širším a lepším gumám. Na dvojku a trojku už jsem byl nepatrně rychlejší, ale jelikož jsem na startu hrabal a ztratil 4 metry, tak jsem do cíle stáhnul jeho náskok jen o metr, což je ve výsledku stejně nic. Další výhodou Atexe je taky to, že nemá nárazníky, tažné zařízení, přední masku a harmpádí, které jsem měl v kufru ( asi 30kg )
Když jsme spolu pak zkoušeli na podruhý ( cestou zpátky od cíle ) , tak jsme byli na stejno( i když po přeřazení na dvojku mi to ve vyšších otáčkách začalo cukat ), ale přestali jsme, protože jelo naproti auto. Na potřetí jsme se dohodli jen že to zkusíme ještě jednou za jedna a za dvě, pak už nebylo kam jet. ( kenec dráhy a lidi na ploše )

Napsal: stř kvě 28, 2008 20:15
od Saynerm
Štěpán Getsko: na sprintovaci draze kdyz ste se vracely vam nemohlo jet nic naproti, to sem si hlidal aby tam nikdo nejel kdyz se auta vracelyz cile zpet ke startu

Napsal: stř kvě 28, 2008 20:17
od Štěpán
Saynerm píše:Štěpán Getzko: na sprintovaci draze kdyz ste se vracely vam nemohlo jet nic naproti, to sem si hlidal aby tam nikdo nejel kdyz se auta vracelyz cile zpet ke startu
Jeli jsme to mimo oficiální sprinty. Někdy kolem 14 hodiny.

Napsal: stř kvě 28, 2008 20:18
od Saynerm
Štěpán Getsko píše:
Saynerm píše:Štěpán Getzko: na sprintovaci draze kdyz ste se vracely vam nemohlo jet nic naproti, to sem si hlidal aby tam nikdo nejel kdyz se auta vracelyz cile zpet ke startu
Jeli jsme to mimo oficiální sprinty. Někdy kolem 14 hodiny.
aha, tak to pak jo. sem se lekl ze tam neco vjelo na trat, bych mel pruser stat se tma neco. ale musim uznat, ze kdyz ste vy dva staly na care a turovaly ste motory ze sem neslysel ani jak sem kricel do vysilaky na Koko Loka

Napsal: stř kvě 28, 2008 20:21
od Štěpán
Saynerm píše:
Štěpán Getsko píše:
Saynerm píše:Štěpán Getzko: na sprintovaci draze kdyz ste se vracely vam nemohlo jet nic naproti, to sem si hlidal aby tam nikdo nejel kdyz se auta vracelyz cile zpet ke startu
Jeli jsme to mimo oficiální sprinty. Někdy kolem 14 hodiny.
aha, tak to pak jo. sem se lekl ze tam neco vjelo na trat, bych mel pruser stat se tma neco. ale musim uznat, ze kdyz ste vy dva staly na care a turovaly ste motory ze sem neslysel ani jak sem kricel do vysilaky na Koko Loka
To věřím... :D Mně stejně nejvíc překvapila ta estonska samara! Vždycky řadil o fous dřív než já a jakmile jsem přeřadil já, tak on získal dalších 2 metry náskoku... :twisted: :D

Napsal: stř kvě 28, 2008 20:24
od EMI
dyt je to snad jedno ne? každej jezdí po svým :D
vono k těm výkonům motorů: mezi slepýma jednookej králem :P
(poslušně se hlásim k tomu že já sem ten "slepej") :oops: :mrgreen:

Napsal: stř kvě 28, 2008 21:16
od Křečík Barbuška
Se nesežerte :mrgreen: , vždyť v ofic. výsledcích byl mezi vámi rozdíl nula nula fň :mrgreen: , vezmeme li metodu měření, tak se štěstí mohlo přiklonit na kteroukoliv stranu. V podstatě nikdo nic s krabicema ani předohrabama nepředvedl, vyjma té Samary :mrgreen: , tam jsem v cíli hned zbystřil neb jim to jelo jak pila, to je hned cítit. Podobný pocit jsem měl kdysi z té rakouské Nivy to byl taktéž mazec.

Napsal: stř kvě 28, 2008 21:22
od Atex
To Štěpán Getsko: musime dat nejake poctivejsi zavody priste, nezda se mi totiz ze bys me dohanel :-) ale neber to spatne, moc casu divat se dozadu, nebo v tvem pripade vedle sebe nebylo :-)

Napsal: stř kvě 28, 2008 23:28
od OndrejGTi
No ja som si trochu vrtol... ked to tak strasne lakalo :mrgreen:
Ale musim pochvalit auto, teda tu tvoju rekonstrukciu, co som si uz prestudoval...

Napsal: čtv kvě 29, 2008 12:24
od Atex
OndrejGTi píše:Ale musim pochvalit auto, teda tu tvoju rekonstrukciu, co som si uz prestudoval...
Stepanovu?