Stránka 34 z 342
Napsal: ned srp 10, 2008 17:22
od Raduz
To by mězajímalo pro koho to je?
Napsal: ned srp 10, 2008 17:29
od Křečík Barbuška
Řekl bych, že asi pro Poláky, nechávají si u nás spravovat mašiny, kdysi jsem v Maloměřicích očumoval Ragulina tuším pro PCC a něco podobného té tvé v Břeclavi, taktéž pro někoho z Polska.
Napsal: ned srp 10, 2008 17:37
od Raduz
Poláci měli ale na lokomotivách vždy velké světlomety, že by je už znormalizovali!?
Napsal: ned srp 10, 2008 19:45
od Honza 21061
Nejhezčí lokálky jsou v Posázaví!
Ale ta fotka osmsetdesítky s mechanickým návěstidlem a typickou scenérií- strojvedoucí s rukou na páce výkonu, to je úžasné!
Napsal: ned srp 10, 2008 20:40
od Nulašestka
Raduz píše:velice trefně popsaná situace uvnitř za jízdy
Taky jsem s tím jezdil 4 roky do školy tou 810kou (možná teda tři a půl, pak už jsem jezdil dost ladou
) a to byly neuvěřitelný věci co člověk zažil. V zimě se často stalo, že jela jen mašina, protože ve vagonu se podělalo topení a celej ho to začoudilo, případně bylo tolik sněhu, že by to s vagonem asi nevyjeli nebo co, takže člověk stál cestou na jedné noze a ještě ne na své.
Zanedlouho se lidi už dovnitř nevešli a tak mašinfíra vzal třeba pět šest školáků k sobě do tý mrňavý kabiny a jak tam byli narvaný, nemohl se prodrat k okýnku a podívat se, jestli může zavřít dveře, tak se zeptal toho na kraji jestli může, ten že jo, no občas to někoho přivřelo a tak, hrozná šou. V půli cesty už lidi nenastoupili a měli smůlu a kdo chtěl vystoupit dřív než většina tak měl taky smůlu.
A ten liazáckej motor neměl rovněž chybu. Jednou nám po cestě jedna praštěná spolužačka vykládala nějakej vtip a neslyšeli jsme ani slovo, ale jí to vůbec nevadilo a mlela a mlela a my jsme se tomu děsně smáli, ale ona myslela, že se smějeme tomu vtipu tak furt kecala dál, ale to nebylo slyšet ani prd.
Takže jsme se pak vypotáceli v záchvatu smíchu ven, ta to neví dodneška čemu jsme se to smáli.
Jo to byly časy.
Napsal: ned srp 10, 2008 22:03
od Laďuša
Raduz píše:Ta Českých drah mi příde taková barevně veselejší.
No vidíš to, a mě se zrovna zbarvení Regíny od ČD proti tutomu vůbec nelíbí.
Raduz píše:Tady je motor z JH. Před reko, ve stavu v jakém jej přivezli z PL a jaký je teď.
Jééé
To jsi fotil ty? Jsem se tam stavěl cestou do Trnavy a stál asi na úplně stejným místě
Raduz píše:To by mězajímalo pro koho to je?
Polsko. Tam se šestikoláky vyváží ve velkým. Pro jakýho dopravce konkrétně nevim, hledat se mi to v ŽM nechce.
S těma světlama u Poláků to bude furt jiný, ale už ňákej ten pátek tam aspoň necpou ty šílený hrnce. Ale pořád se ty světla musí upravovat, viz Bobiny pro zajíždění do Katowic a i úpravy zrovna Šestikoláků.
Když už jsem zmínil ty Bobiny, tak letos na Slovensku skončil jejich provoz. Po 55 letech a v roce 50. výročí předání poslední parní lokomotivy (Štokr 556.0510) ČSD...
Napsal: pon srp 11, 2008 07:52
od Raduz
Laďuša píše:Jééé
To jsi fotil ty?
Já fotil ten šrot co přivezli, byl na 100 letech v Kamenici/Lipou,
tu zelenou mi poslal kámoš co tam byl.
Napsal: pon srp 11, 2008 15:37
od Michal Pokorný
Honza 21061 píše:Nejhezčí lokálky jsou v Posázaví!
Ale ta fotka osmsetdesítky s mechanickým návěstidlem a typickou scenérií- strojvedoucí s rukou na páce výkonu, to je úžasné!
Na těch našich lokálkách to někdy vypadá jako by se tam zastavil čas. Mě osobně to vůbec nevadí, ba naopak mě to přímo vyhovuje
http://www.trat087.info/zst/zst_blizevedly02.htm
http://www.trat087.info/zst/zst_blizevedly03.htm (v pozadí těch záchodků je vidět i odstavený bývalý restaurační vůz od motorových jednotek M 298)
Dokonce se to někdy i vrací zpět. Tím jak se na našich lokálkách čím dále více ukončuje pravidelný provoz dotovaný krajem, tak z těchto tratí postupně 810 vymizela a k vidění je jen "Hurvínek"
I když jsou to fotky z letošního léta tak v tom černobílém provedení to vypadá velice dobově
http://www.bahnmotive.de/europa/tschech ... c_b800.htm
http://www.bahnmotive.de/europa/tschech ... c_b800.htm
http://www.bahnmotive.de/europa/tschech ... 900_sw.htm
Ale ani v barvě to nevypadá špatně :
http://www.bahnmotive.de/europa/tschech ... c_b900.htm
http://www.bahnmotive.de/europa/tschech ... c_b800.htm
http://www.bahnmotive.de/europa/tschech ... c_b900.jpg
Doufám, že se mi ještě letošní prázdniny podaří jedno svezení na této "Švestkové dráze" , plánuji to na příští víkend, tak snad mi do toho nic nevleze.
http://www.svestkovadraha.cz/provoz.htm
Napsal: pon srp 11, 2008 16:34
od Michal Pokorný
A že tak trochu odbočím od těch našich romantických lokálek ........ ten tunel musí být solidně zauzen !!
http://www.youtube.com/watch?v=wEETEOcQ ... re=related
Napsal: pon srp 11, 2008 16:38
od Malda
Proc myslis?
Napsal: pon srp 11, 2008 17:02
od Laďuša
Michal Pokorný píše:A že tak trochu odbočím od těch našich romantických lokálek
To klidně odboč, já mam mnohem radši pořádný vlaky
Teda ale musí tam bejt vcelku stoupák, když jenom 44 vagonů musí táhnout (a tlačit) prakticky 6 lokomotiv (2 trojdílný). Ale jestli je ten tunel dlouhej, pak fíru z druhý lokomotivy upřímně lituju
Napsal: pon srp 11, 2008 17:06
od Raduz
Ten bude v poho, má tam určitě špičkovou Ruskou klimošku.
Napsal: pon srp 11, 2008 17:11
od Michal Pokorný
Laďuša píše:Michal Pokorný píše:A že tak trochu odbočím od těch našich romantických lokálek
To klidně odboč, já mam mnohem radši pořádný vlaky
Teda ale musí tam bejt vcelku stoupák, když jenom 44 vagonů musí táhnout (a tlačit) prakticky 6 lokomotiv (2 trojdílný). Ale jestli je ten tunel dlouhej, pak fíru z druhý lokomotivy upřímně lituju
Bůh ví jak to mají udělané, skoro je mi divné, že by ten vzadu přežil, když jsem si všiml jak je začouzené okno té úplně poslední.
Ale je fakt, že v těchto krajích mají ty tratě, pokud jde o stoupání, asi docela náročné
http://www.youtube.com/watch?v=gjqz96rD ... re=related
Napsal: pon srp 11, 2008 17:24
od Raduz
Nechce se mi věřit že by to měli ovládané vysílačkou jako třeba v Astrálii.
Asi musí často tankovat, to musí být šílená spotřeba!!!
Napsal: pon srp 11, 2008 17:34
od Michal Pokorný