Stránka 34 z 57
Napsal: pát bře 16, 2007 23:33
od Michal Pokorný
Koko Loko píše: zbrusu nový "traktor" (nový pojem, sotva jsem si zvykl na Tavriho krabici) 2107 bych bral hned.
no tak to se připojím - kdyby byla 2107 úplně nová a vypadala tak jak má 2107 původně vypadat a stála tak něco kolem 100 tis. Kč tak bych do toho asi šel. Ale Kalinu bych nezavrhoval, samozřejmě, že s ní osobní zkušenost nemám tudíž nemohu posoudit , na živo jsem jí sice viděl, ale v pohybu ne, no ale docela mi padla do oka, jen na ní prostě nemám
Napsal: sob bře 17, 2007 07:50
od Křečík Barbuška
Ono jde spíš o to, že Kalina vypadá jako "obyčejné" auto. Vezmuli to čistě teoreticky, bylo by mi jedno jestli budu jezdit, Felicií, Fabií, Kalinou, Loganem ... , všechno to jsou pouhá auta. Prostě mě nekriticky fascinují pouze borgské krychle.
Napsal: sob bře 17, 2007 12:00
od zelvotron
Koko Loko píše:Bez kladiva jako primárního nástroje to nejde,
Jde, v nouzi se dá každý nářadí použít jako kladivo.
Napsal: sob bře 17, 2007 13:43
od Trevor
No treba to brat tak ze to auto je primarne robene na domaci trh teda rusky. A pokial je tam vyzadovana nizka cena tak prichadzaju za obet mnohe featury ktore su pre eu auta samozrejmostou. Myslim ze pre ladu by vobec nebolo problem nakupit hotove veci a nacapat to vsetko do auta. Lenze .....
A stym kladivom to treba brat trochu s rezervou. Ak ste videli videa z vyroby tak je tam jasne vidiet ze je to na urovni aj ked mozno nie na takej ako je v eu automobilkach ale nepobehuju tam ozrati robotnici s kladivami
Napsal: sob bře 17, 2007 19:09
od Jiri
radek mb píše:hu tak ten antiladysta je docela hustej ,z něj už nemluví jen zkušenosti,ale řekl bych i nenávist...jinak o dělnících zatloukajících šrouby kladivem bych zas moc nepochyboval
no kladivo ze zkušenosti s 2111 potvrdit nemůžu ale po 500km nešly o otevřít přední dveře... zapoměli použít ono kladivo a ja stravil hodinu otevíráním dveří s uvolněným zámkem. Krátce na to mě čekal druhý šok když jsem si chtěl připnout bezpečnostní pás a šroub který ho dřžel v prahu se mi vydal naproti.
Relé k vytápění zadního skla bylo do soklu zamáčknuté tak že jen 2 kontakty byly v patici další byly ohnutý a rotlemený okolo. (Jestli tohle dokáže udělat střízlivý a vyškolený dělník kterého plat závisí na kvalitě práce...... klobouk dolu:-)
Věřím tomu, že linka na kalinu je lepší ale už se tu psalo to tom paradoxu že na lince na kaliny moc lidí dělat nechce, platy jsou tam nižší ta tak je to spíš za trest. je to důsledek toho že se tlačí na cenu a nová linka nepotřebuje tolik "kvalifikované práce"
Napsal: sob bře 17, 2007 19:16
od Jiri
ad levná auta:-) no je zajímavý že treba moskvïch prodával auta o hezkých pár tisíc USD levnějc a zkrachoval.
dodnes ale příznivci moskvichů v rusku vedou spory ladystama o tom jestli produkty AZLK byly o třídu lepší a víc vydržely... kdo ví......
Napsal: sob bře 17, 2007 19:17
od dmatej
Ad záruka: dneska jsem koukal do letáků Renaultu a dávaj jen 36 měsíců nebo 50 tisíc km.
Napsal: sob bře 17, 2007 20:12
od Trevor
Jiri píše:radek mb píše:hu tak ten antiladysta je docela hustej ,z něj už nemluví jen zkušenosti,ale řekl bych i nenávist...jinak o dělnících zatloukajících šrouby kladivem bych zas moc nepochyboval
no kladivo ze zkušenosti s 2111 potvrdit nemůžu ale po 500km nešly o otevřít přední dveře... zapoměli použít ono kladivo a ja stravil hodinu otevíráním dveří s uvolněným zámkem. Krátce na to mě čekal druhý šok když jsem si chtěl připnout bezpečnostní pás a šroub který ho dřžel v prahu se mi vydal naproti.
Relé k vytápění zadního skla bylo do soklu zamáčknuté tak že jen 2 kontakty byly v patici další byly ohnutý a rotlemený okolo. (Jestli tohle dokáže udělat střízlivý a vyškolený dělník kterého plat závisí na kvalitě práce...... klobouk dolu:-)
Věřím tomu, že linka na kalinu je lepší ale už se tu psalo to tom paradoxu že na lince na kaliny moc lidí dělat nechce, platy jsou tam nižší ta tak je to spíš za trest. je to důsledek toho že se tlačí na cenu a nová linka nepotřebuje tolik "kvalifikované práce"
No tak je to chyba robotnika ale mal bytam byt druhy ktory to kontroluje a taketo auta by sa do obehu dostat nemali. Ono staci si pozret ako sa to robi napr vo vw. Take elektrony ze by sme sa z toho posrali a nieco sa jebovi nanom nepodava tak prijide druhy s karbobruskou jeb zapili doneho a ide do p***i
Tych prikladov by mohlo byt viacej ale v principu ide oto ze chybne auto sa nedostava zakaznikovi aj ked to sa podari bez toho ani nejde. U lady je to ale bezne
vid zeeka co hovoril ze sa na kaline zasekvali zamky
to akoze ti kokoti vobec neskusali alebo co ved je to hamba. Bol som raz v slovlade kupovat nejake nd a akurat si tam prisli kupit nivu . Mechanik tam este srobovakom opravoval tesnenie na celkom skle
Ale toto su take problemy ktore sa stavaju ze je slaba vystupna kontrola alebo sa jednoducho nato sere a preco je to tak u lady tak to je otazka na zamyslenie
Napsal: sob bře 17, 2007 20:28
od dmatej
Někdy si říkám, jestli tam nějaká výstupní kontrola vůbec je. Možná namátková. A rozhodně se moc nevrací zpátky.
Napsal: sob bře 17, 2007 21:40
od radek mb
dmatej píše:Možná namátková.
namátková kontrola,to je myslím přesné.Akorát by mě zajímalo,jestli ta namátka je jednou denně,nebo týdně či dokonce měsíčně...
Napsal: ned bře 18, 2007 08:39
od Křečík Barbuška
Jiri píše:...Relé k vytápění zadního skla bylo do soklu zamáčknuté tak že jen 2 kontakty byly v patici další byly ohnutý a rotlemený okolo. (Jestli tohle dokáže udělat střízlivý a vyškolený dělník kterého plat závisí na kvalitě práce...... klobouk dolu...
Je to těžký, když máš absťák
, kdesi jsem slyšel, že když jim Gorbi zakázal chlastat začalo to jít s nimi z kopce. Tím se vysvětluje proč kvalita z dávných "chlastacích" dob je lepší než nynější střízlivá realita. Příklad: Tesla osazovala a osazuje do svých vysílaček dynamické vložky vyráběné v CCCP nyní v Rusku. Velkou část nově vyráběných mikrofonů postihuje závada vložky, proto provádíme transplantace ze starých vyřazených mikrofonů co se válí ve sklepě neb ty z CCCP jsou i po letech stále funkční.
Napsal: ned bře 18, 2007 11:59
od Trevor
No tak podla mna by si nato mali davat pozor. Pokial si myslia ze do sveta mozu pusta vsemozne sracky tak to su asi dost na omyle koniec koncov otom svedci aj celkovy predaj novej rady.
A este ktym nahradnym dlielom. Vyrobia sa suciastky ktore prechadzaju kontrolou (u lady mozno ziadna nie je) a tie naj sa montuju do aut a vsetko ostatne ide do obchodu alebo na servis. Kupis si nahradny diel tak je dost mozne ze nebude tej kvality ako si mal povodny na aute Robia to teraz hadam vsetky europske automobilky takze zial ale treba to brat tak ze smola.
Napsal: ned bře 18, 2007 14:47
od Nulašestka
Narazil jsem na vcelku zajímavé stránky:
http://www.forum-auto.com/marques/lada/sujet4-105.htm
dávám odkaz na čtvrtou z nich,ale i na ostatních šesti je spousta zajímavých fotek,řada konceptů či srovnání s Opelem Corsou sedan...bohužel je to francouzsky....
Napsal: ned bře 18, 2007 15:30
od Trevor
tie sedacky chcem
Napsal: pát bře 23, 2007 16:23
od Laďuša
Tak jsem již taky konečně viděl opravdovou Kalinu vlastníma očima
V Plzni v autoservisu na Letný (nu ale mohli jí kolem dát víc placu, takhle se nedá pořádně prohlídnout zezádu). Na živo se mi jeví hezčí než z obrázků, akorát ten smrad novoty vevnitř..