Stránka 34 z 53

Re: První Granty v ČR

Napsal: stř úno 12, 2014 23:44
od valda1971
Majo píše:a navyse to nejede, nesviti a netroubi moc dlouho - tedy rozpadne se to hodne brzo :lol:
Klucí - upřímně - když ji tak kritizujete / kdo jste v ní jel ????????????? Já k ní sice výhrady mám také, ale s jízdou jsem byl spokojenější, než v těch samých km co měla ujeto Priora :wink: "Kulicak" - Petře, trochu jsi mne "naštval" :lol: -Priora aspoň co mám, je proti té základní Grantě "Luxus" :) Aspoň v interiéru :)

Re: První Granty v ČR

Napsal: čtv úno 13, 2014 08:07
od Majo
Valdo, vsak sranda :wink: Ja na Ladu nadavam stale a tolerujem to aj u inych majitelov, ale ked to skusi niekto "zvonku" tak sa bijem do prs ake je to uzasne auto :lol: Kvoli funny fotke testovacieho panacka co nechcel na crashtest do Priory ma skoro vykazali z BMWklubu a par ludi mi chcelo dat na drzku :lol:

Ale ruku na srdce: fakt mate pocit, ze v Grante bude nieco uzasne zmenene? Vsetci predsa vieme, ze kazde vylepsenie "krabice" vlastne znamena krok spat :mrgreen:

Re: První Granty v ČR

Napsal: čtv úno 13, 2014 21:13
od KULICAK
Tak to mě mrzí Láďo že sem nepreferoval Prioru :D ,nějak sem načichl Kalinou v základní výbavě.Je pravda,že výbava Granty je hodně očesaná,tak možná na výbavu nemám ten správný náhled. :D.Jinak co se týče nových 16V motorů v Ladách,tak by se potkávat při přetržení rozvodového řemene taky už neměli(informace ze Sadské) a pokud se dodržuje servis,tak taková situace ani nenastane.

Re: První Granty v ČR

Napsal: čtv úno 13, 2014 21:41
od Tommel
Tak pokuď při nových 16V vyřešili tento problém, tak pak už 8V není lepší v ničem :lol:

Re: První Granty v ČR

Napsal: sob úno 15, 2014 17:57
od veliz
Budeš se divit, ale je. 8-ventil táhne lépe v nízkých otáčkách a taky je spolehlivější. Jeden vačkový hřídel méně zatěžuje rozvodový řemen než dva. Proto se většinou potkávají 16V motory. Méně součástí znamená menší pravděpodobnost poruchy. Ne nadarmo se u Nivy montují 8-miventilové motory.

Re: První Granty v ČR

Napsal: sob úno 15, 2014 18:06
od JmJ
veliz píše:Budeš se divit, ale je. 8-ventil táhne lépe v nízkých otáčkách a taky je spolehlivějš
í. Jeden vačkový hřídel méně zatěžuje rozvodový řemen než dva. Proto se většinou potkávají 16V motory. Méně součástí znamená menší pravděpodobnost poruchy. Ne nadarmo se u Nivy montují 8-miventilové motory.
No jo, nejlepsi bojovy vuz je zebrinak. Gula proleti, skody nenarobi.

8 v ma v nizkych otackach absolutne vyssi tocivy moment, nez 16 v? Rekneme u 1.5 v desitkach?

Re: První Granty v ČR

Napsal: sob úno 15, 2014 18:10
od Tommel
Ano na jizdu napřiklad po městě je 8V vhodnějši, ale co se tyče jizdý mimo město tak rozhodně 16V, už jen předjižděni je s 16V značně rychlejši a tím pádem i bezpečnější :wink: . Když srovnám xx tisic km v 2112 8V vs Priora 16V, co se tyče města tak je ten 8V fakt lepši, ale jak se dostaneme mimo město a nebo se potřebuje výkon, tak jasně vede 16V a to je prostě fakt :wink:

Re: První Granty v ČR

Napsal: sob úno 15, 2014 19:00
od Majo
Do Nivy sa montuju 8V motory z jedineho dovodu. Nikomu sa na 40rokov stary blok nechce/neoplati vymyslat novu hlavu. To je cele. To, ze to ide lepsie v nizsich je dane uhlom otvarania ventilov a nie tym ze je vacka jedna alebo dve ani tym ze je ventilov 8 alebo 16. Aj 16V vacky by sa dali spravit tak aby to malo lepsi krutak v nizkych otackach....

Re: První Granty v ČR

Napsal: ned úno 16, 2014 08:56
od zelvotron
Budeš se divit, ale je. Parní stroj táhne lépe v nízkých otáčkách a taky je spolehlivější. Šoupátka méně zatěžují rozvodové tyče než ventily. Proto se většinou potkávají motory s vnitřním spalováním. Méně součástí znamená menší pravděpodobnost poruchy. Ne nadarmo se do parních lokomotiv montují parní stroje.

Re: První Granty v ČR

Napsal: ned úno 16, 2014 09:00
od Luděk Musil
zelvotron píše:.... Ne nadarmo se do parních lokomotiv montují parní stroje.
Si dovolím malé OT: a když se do parní lokomotivy namontuje dieselagregát - bude to ještě parní lokomotiva :?: :idea: :lol: L.

Re: První Granty v ČR

Napsal: ned úno 16, 2014 09:14
od zelvotron
JmJ píše:
veliz píše:Budeš se divit, ale je. 8-ventil táhne lépe v nízkých otáčkách a taky je spolehlivějš
í. Jeden vačkový hřídel méně zatěžuje rozvodový řemen než dva. Proto se většinou potkávají 16V motory. Méně součástí znamená menší pravděpodobnost poruchy. Ne nadarmo se u Nivy montují 8-miventilové motory.
No jo, nejlepsi bojovy vuz je zebrinak. Gula proleti, skody nenarobi.

8 v ma v nizkych otackach absolutne vyssi tocivy moment, nez 16 v? Rekneme u 1.5 v desitkach?
Řekl bych že do cca 3000 otáček je to cca nastejno, pak začíná mít navrch 16v. Subjektivně ovšem se v nižších otáčkách a při rozjezdu chová příjemněji 8v, to je pravda, proto se s tím i líp jezdí po městě, ale má i jinou lamelu a možná i přítlačák, což taky může dělat rozdíl při rozjezdech.

Tahle nová 8v je myslím do granty dobrý motor, vzhledem k určení auta, jednoduchý, levný, lehčí jak 16v, papírově má v podstatě stejný hodnoty jako 16v v desítkách a osmiventily od lady díky svojí krátkozdvihovosti nejsou ani ve vyšších otáčkách špatný. A tak už zbejvá jen tvrdej a hlučnej chod oproti 16v a jestli to se jim podařilo vyřešit to odlehčenou pístní skupinou jak slibovali, tak si myslím že to bude fajn motorizace.

Re: První Granty v ČR

Napsal: ned úno 16, 2014 13:18
od Laďuša
Proč vlastně eště nedělají 24v?

Re: První Granty v ČR

Napsal: ned úno 16, 2014 13:27
od JmJ
Laďuša píše:Proč vlastně eště nedělají 24v?
To netusim, ale 20v se dela. Nebo i 60v v pripade 12 valce :-)

Re: První Granty v ČR

Napsal: ned úno 16, 2014 13:48
od Cory
Laďuša píše:Proč vlastně eště nedělají 24v?
Kto by to doma zabrusoval? :mrgreen:

Re: První Granty v ČR

Napsal: ned úno 16, 2014 14:34
od zelvotron
Laďuša píše:Proč vlastně eště nedělají 24v?
To je naprd, sice by se ušetřila měď, ale zase bys musel mít dvě baterky jak v náklaďáku.