Stránka 34 z 53
Re: První Granty v ČR
Napsal: stř úno 12, 2014 23:44
od valda1971
Majo píše:a navyse to nejede, nesviti a netroubi moc dlouho - tedy rozpadne se to hodne brzo
Klucí - upřímně - když ji tak kritizujete / kdo jste v ní jel ????????????? Já k ní sice výhrady mám také, ale s jízdou jsem byl spokojenější, než v těch samých km co měla ujeto Priora
"Kulicak" - Petře, trochu jsi mne "naštval"
-Priora aspoň co mám, je proti té základní Grantě "Luxus"
Aspoň v interiéru
Re: První Granty v ČR
Napsal: čtv úno 13, 2014 08:07
od Majo
Valdo, vsak sranda
Ja na Ladu nadavam stale a tolerujem to aj u inych majitelov, ale ked to skusi niekto "zvonku" tak sa bijem do prs ake je to uzasne auto
Kvoli funny fotke testovacieho panacka co nechcel na crashtest do Priory ma skoro vykazali z BMWklubu a par ludi mi chcelo dat na drzku
Ale ruku na srdce: fakt mate pocit, ze v Grante bude nieco uzasne zmenene? Vsetci predsa vieme, ze kazde vylepsenie "krabice" vlastne znamena krok spat
Re: První Granty v ČR
Napsal: čtv úno 13, 2014 21:13
od KULICAK
Tak to mě mrzí Láďo že sem nepreferoval Prioru
,nějak sem načichl Kalinou v základní výbavě.Je pravda,že výbava Granty je hodně očesaná,tak možná na výbavu nemám ten správný náhled.
.Jinak co se týče nových 16V motorů v Ladách,tak by se potkávat při přetržení rozvodového řemene taky už neměli(informace ze Sadské) a pokud se dodržuje servis,tak taková situace ani nenastane.
Re: První Granty v ČR
Napsal: čtv úno 13, 2014 21:41
od Tommel
Tak pokuď při nových 16V vyřešili tento problém, tak pak už 8V není lepší v ničem
Re: První Granty v ČR
Napsal: sob úno 15, 2014 17:57
od veliz
Budeš se divit, ale je. 8-ventil táhne lépe v nízkých otáčkách a taky je spolehlivější. Jeden vačkový hřídel méně zatěžuje rozvodový řemen než dva. Proto se většinou potkávají 16V motory. Méně součástí znamená menší pravděpodobnost poruchy. Ne nadarmo se u Nivy montují 8-miventilové motory.
Re: První Granty v ČR
Napsal: sob úno 15, 2014 18:06
od JmJ
veliz píše:Budeš se divit, ale je. 8-ventil táhne lépe v nízkých otáčkách a taky je spolehlivějš
í. Jeden vačkový hřídel méně zatěžuje rozvodový řemen než dva. Proto se většinou potkávají 16V motory. Méně součástí znamená menší pravděpodobnost poruchy. Ne nadarmo se u Nivy montují 8-miventilové motory.
No jo, nejlepsi bojovy vuz je zebrinak. Gula proleti, skody nenarobi.
8 v ma v nizkych otackach absolutne vyssi tocivy moment, nez 16 v? Rekneme u 1.5 v desitkach?
Re: První Granty v ČR
Napsal: sob úno 15, 2014 18:10
od Tommel
Ano na jizdu napřiklad po městě je 8V vhodnějši, ale co se tyče jizdý mimo město tak rozhodně 16V, už jen předjižděni je s 16V značně rychlejši a tím pádem i bezpečnější
. Když srovnám xx tisic km v 2112 8V vs Priora 16V, co se tyče města tak je ten 8V fakt lepši, ale jak se dostaneme mimo město a nebo se potřebuje výkon, tak jasně vede 16V a to je prostě fakt
Re: První Granty v ČR
Napsal: sob úno 15, 2014 19:00
od Majo
Do Nivy sa montuju 8V motory z jedineho dovodu. Nikomu sa na 40rokov stary blok nechce/neoplati vymyslat novu hlavu. To je cele. To, ze to ide lepsie v nizsich je dane uhlom otvarania ventilov a nie tym ze je vacka jedna alebo dve ani tym ze je ventilov 8 alebo 16. Aj 16V vacky by sa dali spravit tak aby to malo lepsi krutak v nizkych otackach....
Re: První Granty v ČR
Napsal: ned úno 16, 2014 08:56
od zelvotron
Budeš se divit, ale je. Parní stroj táhne lépe v nízkých otáčkách a taky je spolehlivější. Šoupátka méně zatěžují rozvodové tyče než ventily. Proto se většinou potkávají motory s vnitřním spalováním. Méně součástí znamená menší pravděpodobnost poruchy. Ne nadarmo se do parních lokomotiv montují parní stroje.
Re: První Granty v ČR
Napsal: ned úno 16, 2014 09:00
od Luděk Musil
zelvotron píše:.... Ne nadarmo se do parních lokomotiv montují parní stroje.
Si dovolím malé OT: a když se do parní lokomotivy namontuje dieselagregát - bude to ještě parní lokomotiva
L.
Re: První Granty v ČR
Napsal: ned úno 16, 2014 09:14
od zelvotron
JmJ píše:veliz píše:Budeš se divit, ale je. 8-ventil táhne lépe v nízkých otáčkách a taky je spolehlivějš
í. Jeden vačkový hřídel méně zatěžuje rozvodový řemen než dva. Proto se většinou potkávají 16V motory. Méně součástí znamená menší pravděpodobnost poruchy. Ne nadarmo se u Nivy montují 8-miventilové motory.
No jo, nejlepsi bojovy vuz je zebrinak. Gula proleti, skody nenarobi.
8 v ma v nizkych otackach absolutne vyssi tocivy moment, nez 16 v? Rekneme u 1.5 v desitkach?
Řekl bych že do cca 3000 otáček je to cca nastejno, pak začíná mít navrch 16v. Subjektivně ovšem se v nižších otáčkách a při rozjezdu chová příjemněji 8v, to je pravda, proto se s tím i líp jezdí po městě, ale má i jinou lamelu a možná i přítlačák, což taky může dělat rozdíl při rozjezdech.
Tahle nová 8v je myslím do granty dobrý motor, vzhledem k určení auta, jednoduchý, levný, lehčí jak 16v, papírově má v podstatě stejný hodnoty jako 16v v desítkách a osmiventily od lady díky svojí krátkozdvihovosti nejsou ani ve vyšších otáčkách špatný. A tak už zbejvá jen tvrdej a hlučnej chod oproti 16v a jestli to se jim podařilo vyřešit to odlehčenou pístní skupinou jak slibovali, tak si myslím že to bude fajn motorizace.
Re: První Granty v ČR
Napsal: ned úno 16, 2014 13:18
od Laďuša
Proč vlastně eště nedělají 24v?
Re: První Granty v ČR
Napsal: ned úno 16, 2014 13:27
od JmJ
Laďuša píše:Proč vlastně eště nedělají 24v?
To netusim, ale 20v se dela. Nebo i 60v v pripade 12 valce
Re: První Granty v ČR
Napsal: ned úno 16, 2014 13:48
od Cory
Laďuša píše:Proč vlastně eště nedělají 24v?
Kto by to doma zabrusoval?
Re: První Granty v ČR
Napsal: ned úno 16, 2014 14:34
od zelvotron
Laďuša píše:Proč vlastně eště nedělají 24v?
To je naprd, sice by se ušetřila měď, ale zase bys musel mít dvě baterky jak v náklaďáku.