Stránka 34 z 82

Napsal: pon srp 16, 2010 21:10
od Křečík Barbuška
Tak tam všude nacpi silikon ... mocnou zbraň a zároveň největší zlo dnešní doby :mrgreen: .

Napsal: pon srp 16, 2010 21:12
od Ivo
Jsem nemyslel že je to těsněním pod svodama. Jenom jsem chtěl říct, že když se dá tolik peněz za opravu motoru, tak nová těsnění a gufera to už moc neprodraží. Pak se nemůže stát, že někde něco teče, nebo přisává.

Napsal: pon srp 16, 2010 21:17
od Křečík Barbuška
To jistě ne, nová a pokud možno kvalitní těsnění jsou základ. Gufera asi také ... i když osobně jsem se vytrestal s gufery na převodovce a poloosách ... od té doby neměním ani když se mění díl co v nich bydlí, až když teče. Na motoru je to asi jiné, ale určitě záleží jak se člověku zadaří gufero naklepnout ... .

Napsal: pon srp 16, 2010 21:40
od Ivo
Koko Loko píše:ale určitě záleží jak se člověku zadaří gufero naklepnout
To je samozřejmě pravda, ale více méně každá díra na gufero, má dosedací plochu a tím je špatné nasazení trochu eliminované. navíc kupuju kvalitnější, dražší, silikonové, které vlastně nemusím ani naklepávat, protože jdou nasadit rukou.

Napsal: čtv srp 26, 2010 16:46
od ger007
adam mi zatial daroval hlavu bola znizena o 2mm a ked mi ju vyrovnavali tak ju znizovali este o 0,48 !! takze hlava znizena o 2,5mm des ! to ked bude za tepla startovat tak budem chodit po rukach :-D,

spekulujem dat tam dve tesnia pod hlavou tie papierove (ine som nezohnal iba na objednavku a cakaj mesiac) alebo pouzijem to fajnove cierne co som tam daval pri GO, ma najeto 300km, alebo tam dam jedno to papierove, som z toho neaky zmeteny, a teraz BABO RAĎ !

Napsal: čtv srp 26, 2010 17:48
od Luděk Ondrůch
Pokud tam dáš to použité, tak si koleduješ o průser. Vzhledem k tomu,že to těsnění je vytvarované podle původní hlavy a předchozím utažením zeslabené hrozí jeho propálení a pokud se propálí do vody tak se můžeš přesvěčit o nestlačitelnosti kapalin.

Napsal: čtv srp 26, 2010 18:27
od Lada Rider
ger007, vsetko daj nove!

Napsal: čtv srp 26, 2010 18:31
od Cory
:hrob: :mrgreen:

Napsal: čtv srp 26, 2010 19:13
od Hurikán
Aby nakonec z Matkovy Mrkvičky nebyla Matkova Mrtvička. :lol: :mrgreen: ....... :oops: :oops: :oops:


Teď ale vážně.

Jak tak sleduju tohle téma, je mě Gerra se všemi jeho problémy opravdu líto. U většiny z nich má fakt smůlu a nějak ty zádrhele přitahuje. Jenže pak je tady ještě jedna část, kdy si některé problémy sám vyrobí. Nikdo učený z nebe nespadl, čili je to dáno nedostatkem zkušeností. Obdivuju jeho nervy a vytrvalost s níž s těmito problémy bojuje. Ideální by bylo, kdyby mohl být v přímém kontaktu s někým zkušenějším, od kterého by mohl ledacos pochytit. :wink:

Napsal: čtv srp 26, 2010 19:21
od vintera
ger007 už zase šetříš? tvá snaha o recyklaci tě už snad dost poučila. žádáš kluky o radu a když ti už poradí, tak chceš zase chyby opakovat? Těsnění, i kdyby bylo pod hlavou kilometr, spátky nedávej, tolik zase nestojí. Riskuješ naprosto zbytečně. Jenom ta práce zase vše rozdělávat, a když to dobře dopadne, jen čistit případně motor, no to bych čekal zcela určitě na nové pořádné těsnění.

Jednou jsem kdysi četl příběh cestovatelů, kterým kdesi v Indii odešlo těsnění pod hlavou a na nové nemohli čekat. A tak jim ho z plechu vyklepal místní řemeslník co vyráběl nádobí. Snad nejsi v Indii?

Napsal: čtv srp 26, 2010 20:31
od Křečík Barbuška
Jak psáno výše, snaha o šetření na nesprávném místě. Buď něco dělám pořádně nebo se na to vykašlu, obzvláště na motoru. Pokud to máš jednou rozhozené, pracuj pečlivě a snaž se minimalizovat riziko budoucích potíží. Je pravda, že po bitvě je každý generál, ale kdyby jsi již před tím když jsi dělal spodek, udělal též SO hlavy, nemusel jsi to pravděpodobně rozdělávat znova. Teď zase špekuluješ s těsněním a zaděláváš si zbytečně na další trable. Raději se s prací zpozdit, než si ji zbytečně přidělávat.

Každopádně přeji štěstí a mnoho trpělivosti. Ten mizerný tlak toho jednoho válce byl rozborkou odhalen?

Edit: Jsi si jistý, že to s tak sníženou hlavou bude výhra? Mám pocit, že jsi snižoval i blok, nebo se mýlím? V tomto směru jsem laik, ale mám obavu aby jsi nezplodil zrůdičku s příliš vysokými tlaky, náročnou na palivo. Nehledě k tomu, že ti startér s tím motorem co jsi složil skoro nebyl schopen otáčet, co bude dělat teď?

Napsal: čtv srp 26, 2010 20:56
od Maysner
mel jsem tesneni hodinu jety na motoru na volnobeh. skoda ho. sup na motor a jezdilo to bez jedinyho problemu s tesnenim. na 1,7 nestoji prave par korun :roll: aspon tehdy to tak pro me bylo. dve tesneni na sebe - majova 1,9. nejdriv dve obyc, a pak delany silny plus jedno obycejny. pravda ze motor nebehal tak casto v plnych otackach jako v osobaku, ale taky dostaval zabrat. i kdyz pri poslednim vyletu orecha byl taky zucastnen

Napsal: čtv srp 26, 2010 21:12
od Křečík Barbuška
Znám ten pocit, když člověk drží v ruce ještě pěknou součástku a přitom jej trápí stín pochybnosti, na jedné straně chtění, na druhé straně ekonomický tlak. Vycházejme z toho, že ger staví motor na který nebude muset třeba 10 let šáhnout. Je třeba si po zralé úvaze určit priority.

Napsal: čtv srp 26, 2010 22:00
od Maysner
Koko Loko píše:že ger staví motor na který nebude muset třeba 10 let šáhnout. Je třeba si po zralé úvaze určit priority.
jiny auto, jiny znacky, jiny spolehlivosti

Napsal: čtv srp 26, 2010 22:10
od Křečík Barbuška
Ano, i toto je jedna z cest.