Prievidzska Mŕtvola (Mrkvicka)

Moderátor: Moderátoři

Zamčeno
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11034
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Tak tam všude nacpi silikon ... mocnou zbraň a zároveň největší zlo dnešní doby :mrgreen: .
Naposledy upravil(a) Křečík Barbuška dne pon srp 16, 2010 21:12, celkem upraveno 1 x.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Jsem nemyslel že je to těsněním pod svodama. Jenom jsem chtěl říct, že když se dá tolik peněz za opravu motoru, tak nová těsnění a gufera to už moc neprodraží. Pak se nemůže stát, že někde něco teče, nebo přisává.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11034
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

To jistě ne, nová a pokud možno kvalitní těsnění jsou základ. Gufera asi také ... i když osobně jsem se vytrestal s gufery na převodovce a poloosách ... od té doby neměním ani když se mění díl co v nich bydlí, až když teče. Na motoru je to asi jiné, ale určitě záleží jak se člověku zadaří gufero naklepnout ... .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Koko Loko píše:ale určitě záleží jak se člověku zadaří gufero naklepnout
To je samozřejmě pravda, ale více méně každá díra na gufero, má dosedací plochu a tím je špatné nasazení trochu eliminované. navíc kupuju kvalitnější, dražší, silikonové, které vlastně nemusím ani naklepávat, protože jdou nasadit rukou.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

adam mi zatial daroval hlavu bola znizena o 2mm a ked mi ju vyrovnavali tak ju znizovali este o 0,48 !! takze hlava znizena o 2,5mm des ! to ked bude za tepla startovat tak budem chodit po rukach :-D,

spekulujem dat tam dve tesnia pod hlavou tie papierove (ine som nezohnal iba na objednavku a cakaj mesiac) alebo pouzijem to fajnove cierne co som tam daval pri GO, ma najeto 300km, alebo tam dam jedno to papierove, som z toho neaky zmeteny, a teraz BABO RAĎ !
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
Příspěvky: 1504
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Ondrůch »

Pokud tam dáš to použité, tak si koleduješ o průser. Vzhledem k tomu,že to těsnění je vytvarované podle původní hlavy a předchozím utažením zeslabené hrozí jeho propálení a pokud se propálí do vody tak se můžeš přesvěčit o nestlačitelnosti kapalin.
VAZ 1117
Uživatelský avatar
Lada Rider
Příspěvky: 1067
Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od Lada Rider »

ger007, vsetko daj nove!
СЕКТОР ГАЗА парты
Cory
Příspěvky: 11585
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

:hrob: :mrgreen:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

Aby nakonec z Matkovy Mrkvičky nebyla Matkova Mrtvička. :lol: :mrgreen: ....... :oops: :oops: :oops:


Teď ale vážně.

Jak tak sleduju tohle téma, je mě Gerra se všemi jeho problémy opravdu líto. U většiny z nich má fakt smůlu a nějak ty zádrhele přitahuje. Jenže pak je tady ještě jedna část, kdy si některé problémy sám vyrobí. Nikdo učený z nebe nespadl, čili je to dáno nedostatkem zkušeností. Obdivuju jeho nervy a vytrvalost s níž s těmito problémy bojuje. Ideální by bylo, kdyby mohl být v přímém kontaktu s někým zkušenějším, od kterého by mohl ledacos pochytit. :wink:
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

ger007 už zase šetříš? tvá snaha o recyklaci tě už snad dost poučila. žádáš kluky o radu a když ti už poradí, tak chceš zase chyby opakovat? Těsnění, i kdyby bylo pod hlavou kilometr, spátky nedávej, tolik zase nestojí. Riskuješ naprosto zbytečně. Jenom ta práce zase vše rozdělávat, a když to dobře dopadne, jen čistit případně motor, no to bych čekal zcela určitě na nové pořádné těsnění.

Jednou jsem kdysi četl příběh cestovatelů, kterým kdesi v Indii odešlo těsnění pod hlavou a na nové nemohli čekat. A tak jim ho z plechu vyklepal místní řemeslník co vyráběl nádobí. Snad nejsi v Indii?
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11034
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Jak psáno výše, snaha o šetření na nesprávném místě. Buď něco dělám pořádně nebo se na to vykašlu, obzvláště na motoru. Pokud to máš jednou rozhozené, pracuj pečlivě a snaž se minimalizovat riziko budoucích potíží. Je pravda, že po bitvě je každý generál, ale kdyby jsi již před tím když jsi dělal spodek, udělal též SO hlavy, nemusel jsi to pravděpodobně rozdělávat znova. Teď zase špekuluješ s těsněním a zaděláváš si zbytečně na další trable. Raději se s prací zpozdit, než si ji zbytečně přidělávat.

Každopádně přeji štěstí a mnoho trpělivosti. Ten mizerný tlak toho jednoho válce byl rozborkou odhalen?

Edit: Jsi si jistý, že to s tak sníženou hlavou bude výhra? Mám pocit, že jsi snižoval i blok, nebo se mýlím? V tomto směru jsem laik, ale mám obavu aby jsi nezplodil zrůdičku s příliš vysokými tlaky, náročnou na palivo. Nehledě k tomu, že ti startér s tím motorem co jsi složil skoro nebyl schopen otáčet, co bude dělat teď?
Naposledy upravil(a) Křečík Barbuška dne čtv srp 26, 2010 20:59, celkem upraveno 1 x.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

mel jsem tesneni hodinu jety na motoru na volnobeh. skoda ho. sup na motor a jezdilo to bez jedinyho problemu s tesnenim. na 1,7 nestoji prave par korun :roll: aspon tehdy to tak pro me bylo. dve tesneni na sebe - majova 1,9. nejdriv dve obyc, a pak delany silny plus jedno obycejny. pravda ze motor nebehal tak casto v plnych otackach jako v osobaku, ale taky dostaval zabrat. i kdyz pri poslednim vyletu orecha byl taky zucastnen
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11034
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Znám ten pocit, když člověk drží v ruce ještě pěknou součástku a přitom jej trápí stín pochybnosti, na jedné straně chtění, na druhé straně ekonomický tlak. Vycházejme z toho, že ger staví motor na který nebude muset třeba 10 let šáhnout. Je třeba si po zralé úvaze určit priority.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

Koko Loko píše:že ger staví motor na který nebude muset třeba 10 let šáhnout. Je třeba si po zralé úvaze určit priority.
jiny auto, jiny znacky, jiny spolehlivosti
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11034
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Ano, i toto je jedna z cest.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Zamčeno

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“