Stránka 34 z 61
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: pát zář 07, 2012 18:51
od Marťas
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: pon zář 10, 2012 07:35
od JmJ
Dvere se daji zavirat do ted, ovsem po prejeti nejaho hrbu sou kolem uchyceni nosicu dolicky. A pry se s takovym nakladem blbe vyhyba autobusu na silnickach Moravskeho krasu.
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: čtv zář 13, 2012 07:16
od dvk
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: pát zář 21, 2012 06:35
od dvk
Hmm, tak co by se nám tak den před srazem mohlo pokazit ? Tak třeba ..... kohout topení !
Mokrý koberec u nohou spolujezdce a sladká vůně fridexu nevěstila nic dobrého, a tak místo wapky, autošampónu a vysavače nastoupila čelovka, nářadí a lehké dívky ... spoooousta lehkých dívek a dámských přirození
Za vydatné verbální podpory výše zmíněných se celá operace nakonec zdařila a nový keramický kohout je tam. V hlavní roli: kvalita ruských dílů. Jeden šroub víka na novém kohoutu měl stržený závit a šel volně vyšroubovat rukou, nevím proč mu v tom nezabránila ani kapka barvy, kterou byl "opraven". Ovládací páčka ventilu je asi o 1mm širší než u starého, takže po namontování na ni nešlo nasadit očko bowdenu. Nějak se mi v tom stísněném prostoru nakonec povedlo očko vytvarovat, takže pak už stačilo jen vyměnit příliš krátký šroub co bowden drží a bylo hotovo
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: pát zář 21, 2012 07:12
od Yellow01
Tak to šlo ještě nadmíru jednoduše
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: pát zář 21, 2012 08:14
od Luděk Musil
Pcheee!!! Já měnil kohout topení 2 dny a rozebral jsem přitom půl auta
. L.
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: pon zář 24, 2012 21:00
od Marťas
Co vy s těma kohoutama děláte? Mě na celý výměně nejdýl trvalo sundat přihrádku pod kastlíkem a do půl hoďky bylo po operaci
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: pon zář 24, 2012 21:02
od Cory
Asi nemas hranatáka, tak nevies co to obnasa
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: pon zář 24, 2012 21:03
od Marťas
To zaplať pánbůh nemám
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: úte zář 25, 2012 06:21
od dvk
Aha, takže na kulaťákách je to jednodušší ? No vida ... já sem to dělal poprvé, takže jsem se hlavně kolem toho dost nachodil. Vypustil vodu z chladiče, zaplul pod palubku ... zjistil, že je třeba vypustit vodu z bloku, tak zase vyplul k motoru, vypustil vodu, zaplul pod palubku ... zjistil, že je třeba sundat spodní hadici v motoru .. vyplul ... zaplul .. a tak pořád dokola
Jináč v neděli odpoledne jsme ještě stihli malý výlet po krásách Libavska a v jednom místě mě celkem překvapila nevinně vypdající kaluž na polní cestě. Kdo by čekal, že tam bude po kolena vody
http://www.youtube.com/watch?v=2i4yic9tDGw
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: úte zář 25, 2012 19:33
od Marťas
Já ani nic nevypouštěl - prostě jsem to postavil předkem z kopce a pod kohout jsem nacpal pekáč
Ta louže byla pěkná!
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: úte zář 25, 2012 19:38
od radek mb
Ještě, že to máš tak přizvedlé. Zjevně si to nedělal pro nic za nic.
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: úte zář 25, 2012 19:58
od Marek89
Tak videl som naživo, musím uznať, že klobúk dole.
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: úte zář 25, 2012 19:59
od Laďuša
Ale už rezne
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: stř zář 26, 2012 06:44
od dvk
Jojo, koroze je všudypřítomná, to je jak boj s větrnými mlýny
Ještě jsem nevystříkal dutiny, čekám až budu mít kompletní VZV. Pak by to mohlo korozi na chvíli zpomalit.
Jináč ten podvozek je labůžo, moc si to užívám