Stránka 34 z 40
Re: MacGyverova 2103, to je péro, a 2107
Napsal: čtv říj 27, 2016 19:02
od Nulašestka
Hoši hoši, to je pěknej bordel.
U mě to bylo vždy napoprvé a dokonce i u 2105 zazněla pochvala, což bylo s podivem. Paradoxně největší křeč byla na podzim u Focusu, kdy nejdřív na emisích bylo mrzuto, až po třech minutách tůrování se katalyzátor vzpamatoval, aby sloupce spadly do zelené. Pak byly moc vysoké volnoběžné otáčky, načež jsem se jal šperháku a šroubováním původně zaplombovaného šroubku na volnoběžném ventilu začal volnoběh upravovat na požadovanou hodnotu. Technik strnul v takovém úžasu, jako když něco podobného u auta vyrobeného po roce 2000 nikdy neviděl.
Ale povedlo se.
No a ve finále se v lehkých závadách objevilo, že je podvozek opatřen silnou vrstvou nátěru. Že jsem to radši nenechal shnít.
Ale tak chápu, že se kryjí, nikdo z těch techniků nemůže vědět, co pod tou barvou skutečně je.
Jardo - nechť už to tentokrát vyjde
Re: MacGyverova 2103, to je péro, a 2107
Napsal: čtv říj 27, 2016 19:39
od Mičun
Taky jde o to, jestli je neustálé vyhazování z STK způsobeno stavem vozu a nebo buzerací. V druhém případě je třeba změnit lokál. U nás je také jedna podobná STK a všichni tam stále jezdí a stále si stěžují. Chce to najít nějakou, kde jsou rozumní.
Re: MacGyverova 2103, to je péro, a 2107
Napsal: čtv říj 27, 2016 21:30
od Luky
Když tě vyhodí z STK a musíš opakovat, tak snad musíš na tu samou, ne?
Jinak Jardo, nic si z toho nedělej a držím palce
Re: MacGyverova 2103, to je péro, a 2107
Napsal: pát říj 28, 2016 06:47
od Křečík Barbuška
To nefunguje tak, že technik řekne co je špatně a jak to má vypadat aby byl spokojen? Provede se oprava a hotovo? Za co tě vůbec vyhazují?
Re: MacGyverova 2103, to je péro, a 2107
Napsal: pát říj 28, 2016 08:17
od MacGyver
Ale tak nenapsal jsem úplně všechno. Je to tak, že v pátek jim nešel systém, tak jsem se domluvil, že tam 2107 necham. V úterý jsem tam zavolal jestli to už jde a dozvěděl jsem se, že to nemám a dostal jsem sprďáka za můj skvělý volant, takže jsem ho na místě vyměnil. Rovnou jsem přijel 2103. Ještě že tak, protože auto s čerstvou technickou nechtělo nastartovat. Dalo si říct až přes kabely. Na 2103 se jim zase nelíbilo, že mám zásuvku pro tažné pouze pridratovanou, tak jsem to jel zase domů napravit. Byli na stk byli docela rozumní, tak jsem jim přivezl zakusky
Dneska se chystám vyměnit těsnění pod hlavou, tak jsem zvědav, jestli to ještě někdy pojede
Re: MacGyverova 2103, to je péro, a 2107
Napsal: pát říj 28, 2016 10:01
od Luky
To mi připomíná situaci, kdy se část naší firmy rozhodla jet skoro všichni najednou na technickou. Když prošlo pár jetejch kusů s menšíma prohřeškama, tak jsem přišel na řadu já s podstatně starším autem a zjistili jsme, že mi jaksi nikdo nepřivezl techničák
. Takže kvůli šesti autům se konalo asi dvakrát více cest mezi parkovištěm a technickou, neb samozřejmě někdo si zapomněl na parkovišti vyměnit to a to povinné označení, takže někdo jiný se pro něj vracel atd. fakt sranda a vůbec sme tam nevypadali jak banda trotlů
Re: MacGyverova 2103, to je péro, a 2107
Napsal: ned říj 30, 2016 19:13
od Vašátor
Já si myslel, že Jarda schválně nepíše všechno
.Jinak opravdu platí to, že pokud na jedné STK neprojdeš a zapíší ti závady B či C, musíš opakovat na té stejné STK.
Já byl na STK v úterý s Vendulčinou Corsou. Původně jsem se jel jen objednat (většinou berou tak do týdne), že si pak v klidu zajedu na dílnu, autíčko připravím a příští týden hurá na STK. Paní na mě ale vyhrkla, že mě vezmou hned, jestli mám hotový emise a ať jí hned dám doklady. Vyvalil jsem oči a všechny papíry předal. Corsička prošla jako prd, bez přípravy, bez úplatků
A to jsem ji před dvěma rokama zachránil z vrakoviště
Re: MacGyverova 2103, to je péro, a 2107
Napsal: ned říj 30, 2016 19:41
od MacGyver
Tak jsem sundal hlavu, vyměnil těsnění, vrátil všechno zpět nastartoval. Hlavu jsem nenechával rovnat, řekl jsem si, že to risknu. No a teď nevím
první dojmy jsou následující. Furt se mi dělá na víčku ta bílá sračka a ve filtrboxu kondenzuje voda. Že by mizela z okruhu to nevím, na to jsem najel asi málo km. Když to stojí na místě, vaří to. Nevím jestli to není špatným kontaktem na saharu, ta se ani nesepla. Teploměr ukazoval přitom stále v zeleném poli. Otáčkoměr ukazuje tak půlku otáček, co by měl a s plným plynem se to začne tak na 3500 ot/min dusit a ztratí výkon, když trochu uberu plyn dále zrychluje až k 9000 ot/min (no dobrá, nevím, nešel mi otáčkoměr
). Hodit to ze skály, no ale zase má to čerstvou stk
Jo a asi mi odchází baterka
.
Potřebuju další auto
To to sakra nemůže jen jezdit!
Re: MacGyverova 2103, to je péro, a 2107
Napsal: ned říj 30, 2016 19:48
od Vašátor
Když to vaří, jsou natlakované hadice chladícího systému k prasknutí?
Re: MacGyverova 2103, to je péro, a 2107
Napsal: ned říj 30, 2016 19:58
od MacGyver
Nevím, když to začalo, tak jsem utekl s brekem domů a dělal, že tam to auto není. Zítra vyzkouším. Šlo to až do expanzky, tak že by víčko na chladiči?
Re: MacGyverova 2103, to je péro, a 2107
Napsal: pon říj 31, 2016 12:04
od Vašátor
Pokud jsi už něco najel, tak vymontovat svíčky a podívat se, zda na nich nebudou bílé kráterky. V případě, že motor žere vodu, elektroda svíčky bude zbarvená do bíla a v bílém povlaku budou vidět nepatrné kráterky.
Také se může pouze tlakovat chladící systém - z válce motoru při expanzi. Hadice jsou neúměrně nafouklé, expanzní nádoba bublá, motor "vře", přitom teplota motoru není kritická a chladič to neuchladí.
Když je hlava dole a nechceš ji mermomocí rovnat, je nejlepší vzít nějaký přesně rovný kovový hranolek (já používám tělo šuplery), přiložit na dosedací plochu hlavy a zkoušet prostrčit spárovou měrku. Pokud volně projde 0,05mm , je to špatné a hlava musí jít na rovnání.
Re: MacGyverova 2103, to je péro, a 2107
Napsal: stř lis 02, 2016 20:16
od Jelen
Fakt nechceš ten motor co tu mám?
Re: MacGyverova 2103, to je péro, a 2107
Napsal: stř lis 02, 2016 23:05
od Laďuša
Ééééééé
Re: MacGyverova 2103, to je péro, a 2107
Napsal: čtv lis 10, 2016 18:16
od MacGyver
To bych za ten motor dal pomálu víc, než co jsem dal za to auto
Zatím to jezdí, uvidíme co se bude dít dál. Z u termostatu tekla voda snad ze všech hadic a navíc když jsem si doma vařil bimetal na saharu v hrnci, tak vůbec nespínal. Koupil jsem nový a už nevaří. Taky jsem vyměnil čidlo teploty v hlavě a řekl bych že teplota více odpovídá.
http://img21.rajce.idnes.cz/d2102/11/11 ... .jpg?ver=2
http://img21.rajce.idnes.cz/d2102/11/11 ... .jpg?ver=2
http://img21.rajce.idnes.cz/d2102/11/11 ... .jpg?ver=2
Re: MacGyverova 2103, to je péro, a 2107
Napsal: čtv lis 10, 2016 19:05
od Vašátor
A ty fotky jsou před opravou nebo po opravě?
Dle bílé pěny to je jasná voda v oleji.