Stránka 329 z 342
Re: Vlaky
Napsal: pon led 23, 2017 20:40
od Raduz
Že by foto displeje?
Re: Vlaky
Napsal: pon led 23, 2017 20:47
od Laďuša
Tak to se dá nasimulovat dost jednoduše, troufam si říct, že i já bych to po chvíli našel a to jsem na nahozenej stodevítce nikdy nebyl. Za další mi v článku dost chybí informace, o jakou poruchu se jedná. Fakt mluví o motoru (mechanickým pohonu) a nebo o elektrickým pohonu? Tuty věci většina lidí nedokáže vůbec odlišit a já hodně pochybuju, že pisatel z novinek mezi tuty lidi nepatří
Podle mě jsem trochu od fochu, ale ten článek pokládá víc otázek než odpovědí. Prostě je to ňáký divný
Re: Vlaky
Napsal: pon led 23, 2017 21:02
od Honza854
S odpojenejma TM se na teto rade jezdi bohuzel hodne a ve velkem procentu lokomotiv. Obdobna situace je narazove i na rade 471, ta jezdi casto napul, takze jsou to rozjezdy jako kdyz vanek vane...
Re: Vlaky
Napsal: pon led 23, 2017 21:32
od Raduz
Když to tak sleduji tak poslední dobou Škoda dělá spíš kvantitu, spousty zakázek, zpožděné dodávky no už je to jiná Škodofka.
Re: Vlaky
Napsal: pon led 23, 2017 21:34
od Laďuša
Spousty zakázek? Dyť právě nemá skoro nic...
Re: Vlaky
Napsal: pon led 23, 2017 21:35
od Křečík Barbuška
Ale za to nic se jí královsky platí
.
Re: Vlaky
Napsal: pon led 23, 2017 21:41
od Honza854
A bohuzel, co za poslednich deset let udelali, to tedy dopadlo smutne...
Re: Vlaky
Napsal: pon led 23, 2017 22:11
od Raduz
Smutně až katastrofalně, třeba stažení 14T z provozu ...
Re: Vlaky
Napsal: úte led 24, 2017 20:25
od Laďuša
Honza854 o tom zřejmě něco ví. Prosím, moh by jsi uvést to, co mi zajímá? Teda způsob odpojení motorů (fyzicky/sw), jejich závady? Jedná se o ňáký přeskoky či o co? Za jakých provozních režimů se to stává? To samý mě zajímá u Elefantů, tam jsem si zatim nevšim a ani jsem nečet, že by s něma byly problémy.
14T, to jsou ty tramvaje, kde byly ňáký problémy s prasklinama rámů podvozků, ne? Nebo něco takovýho. Teď se to opravuje a vrací do provozu. Kolik jich bylo?
No a když tu tak rejete, co si vzpomenout na jiný projekty, kde to funguje? Metro Praha. Různý nejen reko tramvaje. Trolejbusy pokud vim, tak taky nemají ňáký problémy. Pantery taky slouží. Loko 71Em. Lokomotivy Turecko. Jánošíky. Vozy Bdpee. I ty Regionovy, byť jsou to sráče, fungujou. Reko 842.
Re: Vlaky
Napsal: stř úno 01, 2017 13:18
od vodis
http://transphoto.ru/photo/850014/
Aneb pojízdné lavičky z parku.
Tramvaj ve Vladivostoku, rok výroby 1994, řemeslo pláče....
Re: Vlaky
Napsal: stř úno 01, 2017 13:44
od Luděk Musil
To je fakt slabota
.
Pro začátek jsem přemýšlel, že jsou ty sedačky udělány takto kvůli mrazům. Ale Vladivostok je, mě to tedy překvapilo, ve stejné severní šířce jako Sarajevo ... takže tam mají vcelku teplo. L.
Re: Vlaky
Napsal: stř úno 01, 2017 14:47
od Roman
V Prahe sa tiez drevene sedacky neosvedcili, idu ich menit spolu s latkovymi za plastove
a to ich s velkou slavou instalovali v 2012...
Re: Vlaky
Napsal: stř úno 01, 2017 17:24
od Laďuša
Nezakecávejtu tu diskuzi o Škodovce!
Já jí dycky budu bránit do roztrhání těla, ale na normální dotazy bych čekal normální odpovědi. No, nebo aspoň ňáký.
Páč když někdo řekne, že tuto a tuto je normální a běžně se to děje, já to prostě nebudu považovat za uspokojující odpověď.
Re: Vlaky
Napsal: stř úno 01, 2017 19:07
od vodis
Já teda můžu prohlásit, že výrobky ZVIL Plzeň fungujou dobře, naše bobina, plechovka a dřevěný Vectrony řady E121 jsou toho jasným důkazem.
http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=3681730
Re: Vlaky
Napsal: stř úno 01, 2017 20:33
od plavec
Obávám se, že cena těch sedaček může být závratná. Stačí aby je prodávali podnikům jako "Designová sedátka "