Cekani na Kalinu.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jarda
Příspěvky: 173
Registrován: stř čer 09, 2004 08:11
Bydliště: Dobříš

Příspěvek od Jarda »

Skalouš - Zajímavé postřehy.
Jura Baran
Příspěvky: 131
Registrován: stř čer 29, 2005 11:08

Příspěvek od Jura Baran »

12.03.2007 LADA KALINA с 16-клапанным двигателем 1,4 литра появится в 2008 году
Как стало известно LADAONLINE, автомобили LADA KALINA с 16-клапанным двигателем объемом 1,4 литра ожидаются в 2008 году. Ранее сообщалось, что начало выпуска товарных автомобилей в такой комплектации намечено на начало лета нынешнего года.
LADA KALINA с 16-клапанным двигателем 1,4 литра по мощности ничем не уступает мотору объемом 1,6 литра благодаря новой поршневой группе и настройке системы управления двигателем, но при этом расход топлива меньше. Мощность нового силового агрегата составляет 90 л.с.
Спортивная версия автомобиля LADA KALINA с новым двигателем объемом 1,4 л. (4-цилиндровый 16-клапанный) впервые была представлена широкой публике на выставке «Спорт. Мотор. Тюнинг-2005», проходившей в ноябре 2005 года в Москве. LADA KALINA SPORT благодаря новому двигателю, который обеспечивает 110 л.с. мощности при 140 Нм крутящего момента, может разогнаться от 0 до 100 км/ч за 8 секунд. А максимальная скорость автомобиля достигает 200 км/ ч.
Возможность производства LADA KALINA SPORT для потребителей в настоящее время прорабатывается на одном из дочерних предприятий АВТОВАЗа.
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

tak po trose optimismu od Jury
par tvrdych ran z ruska.
http://panick.ru/cars/autotaz/fekalina2
jsou to subjektivni pocity ridicu ale nic moc
ve svetle toho co zde lide pisou bych rekl ze test v SM byl neutralni a bez afektovych reakci
btw peclivi ctenari si urcite vsimli ze se v textu pise ze NIVACHEVY je v rusku levnejsí nez Kalina
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6524
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Muzu prosit aspon par myslenek. Ja zas na oplatku nekomu prelouskam neco z anglictiny ;-)
MFP
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

prosim nekamennovat... :-)
ale jako byvaly uzivatel 2111 rikam ze na tom neco je:-(
http://panick.ru/cars/autotaz/
http://panick.ru/cars/
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

jen ve strucnosti jedna se o stranky jejichz autor je antiladista ale zminovany prnvi odkaz obsahuje nekolik hodnoceni lady kaliny od ridicu, povetsinou lide co dost jezdi , (nikdo z nich snad krome jednoho co ma chevynivu ladu normalne neridi) redaktori autorevue, autosortu a jini.
lada se na ruskem trhu nabizi za 10 000 USD a vsichni rikaji ze je to moc
tu lade vytakji brzdy, jini rikaji ze nelze zaradit dvojku , je hlucna, srvnavaji zaruku 35000km u lady se vsim okolo 100000km, ptaji se co je lepsi jestli elektricke stahovani oken nebo ABS, celkova uroven zpravcovani poruchovost
plus je motor, vysoky podvozek.
Za ty penize je to v rusku drahe - je videt ze na cesky trh sli s hodne nizkou cenou a stejne to nestaci.
260- tisic rublu je to moc ale jak rika jeden clovek bude se prodavat protoze tam kde nejsou silnice a ani servis na cokoliv ciziho lada jednoznacne vitezi
Jura Baran
Příspěvky: 131
Registrován: stř čer 29, 2005 11:08

Příspěvek od Jura Baran »

Tak nevím, co na mým příspěvku o tom, že místo půlky roku 2007 se budou kaliny osazovat motorem 1.4 16V až v roce 2008, je optimistického, ale prosím. Jinak když pominu nářky nad technickou kvlalitou vozů lada, tak jediný co z toho vyplývá, je stálé dilema Lady. Buď dělat auta výlučně pro ruský trh a potom to musí být něco mezi náklaďákem a traktorem v ceně bratru 6 - 7 tisíc USD, aby byl domácí zákazník spokojenej, a nebo dělat auta pro "Evropu" v tomu odpovídající výbavě a kvalitě za cca 13 - 14 tisíc USD, a pak se může jít na ruským trhu bodnout. Druhou cestu zvolila Škoda před 15 lety, a já si taky jako většina čechů nemyslím, že to stojí za ty háky. Ale ono se jinak rezignuje na domácí trh s potenciálem cca 200 tisíc zákazníků, který je ochoten akceptovat mou dražší produkci 500 tis. jednotek cca z 15%, nebo trh s potenciálem 3 mil. zákazníků, který absorbuje mou relativně levnou produkci 750 tis. jednotek cca z 90%. Vzhledem k tomu tlaku domácího trhu se v Ladě nemůžou rozloučit s traktorama (prosím nekamenovat, ale mám skutečně na mysli 2105/07) za cca 7 tisíc USD, ale aby produkce úplně nezastarala, tak taky zvolili kompromis mezi terénním náklaďákem a osobním autem pro Evropu za 10.000 USD. Příznivce traktorů ani "evropských" aut to nikdy úplně neuspokojí, ale ani absolutně nezklame, a o tom je každý kompromis. A některým evropanům to může přinést alternativu k "evropským" autům.
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

Juro: já tohle chápu, v sekci prototypy jsem psal že bohuzel te firemni strategii VAZu rozumim velmi dobre (až mi z toho běhá mráz po zádech).
To co píšeš je pravda a znova se vrátím k tomu co mě vedlo k tomu že 2111 musela z domu ven - nebyly to jízdní vlastnosti ani zpracování interiéru, ani to že auto začínalo reznout. Byl to fakt že njsem poslední dobou neměl měsíc kdy by se něco neposralo.
Je logické že když si clověk pořizoval něco jiného tak proč by si nepřál klimu a abs...
Myslím si že Kalina jako kompromis mezi traktorem a autem je dobré řešení. Nic však neomlouvá to že je to podel toho co tam píšou polotovar - auto lse dá zpracovat lépe a kvalitněji.
O tom jak silnou pozici má lada na trhu svědčí záruka na 35000km. MOskva a Peterburg jsou takové světy samy pro sebe kde je desitka i kalina v menšině a vozový park je z velké části složený z evropských a asijsých značek.
Jinde je to jak kdyby se zastavil čas.....
to co vadilo na ladě mě tady v česku (servis , opravy)
- to odradí od koupě иномарки v rusku -zajistit sít servisů pro všecko co se kdy podaří do ruska dovézt je vzhledem k rozloze velmi obtížné a nikdo kdo jezdí autem do práce si nemůže dovolit být týden nebo ještě déle bez auta.
každý správný kapitalista maximalizuje zisk a snižuje náklady dokud to zákazníci žerou.
dokud se prodává v rusku tak nejsou řeči o premrštěné ceně na místě.
Co by se muselo stát jinde (v česku) aby se z toho stal cenový trhák to netuším :-)))
Jura Baran
Příspěvky: 131
Registrován: stř čer 29, 2005 11:08

Příspěvek od Jura Baran »

Hele, nechcete někdo investovat?
15.03.2007 Акции АВТОВАЗа стремительно растут
Акции АВТОВАЗа в последние несколько дней показывают стремительную динамику. Всего за неделю их стоимость поднялась примерно на 20%, а от начала года рост стоимости вазовских ценных бумаг уже превысил 50%. Сегодня, 15 марта был покорен психологически важный рубеж в 100 USD за штуку. К середине торговой сессии на ММВБ обыкновенные акции АВТОВАЗа котировались по 2715 руб., а привилегированные по 1360 руб. за штуку. Аналитики компании "Автомобильная статистика" связывают столь быстрый рост котировок с появлением новой информацией о предстоящем изменении структуры собственности Волжского автозавода. Напомним, что вчера стало известно о том, что компания «Тройка Диалог» собрала для ФГУП «Рособоронэкспорт» 17% акций завода, которые станут контрольным пакетом после ликвидации перекрестной структуры собственности. Кстати, после ликвидации перекрестного владения число акций АВТОВАЗа должно уменьшиться примерно на 66%, соответственно реальная стоимость каждой оставшейся акции должна вырасти. Аналитики "АВТОСТАТ" говорят, что реальный "потолок" для стоимости вазовских ценных бумаг в этом случае может находиться на уровне 4-4,5 тысяч рублей.
honzat
Příspěvky: 198
Registrován: stř dub 26, 2006 07:49
Bydliště: Tachov

Příspěvek od honzat »

Myslím si , že Kalina není až tak špatné auto , nato že za Ladou nestojí žádný VW ani Renault, co vyráběla šdodovka nebo dacie před obrovskými investicemi svých nynějších vlastníků? Nato, jaký je v Rusku "pořádek" je to vcelku úspěch. Jde o to aby si kalina udržela své vlastnosti co nejdelší dobu, t.j. aby byla co nejméně poruchová.
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

tohle srovnani je jaksi mimo misu - tedy že za ladou nestoji jina velka a slovutna automobilka a na ty pomery ze je to skvely.
je to podobny jak kdybych rikal ze to pivo taky tece a proto da se pit a ze je potreba pri piti brat v uvahu že sladek v tom pivovaru je samouk a že primarni trh nejsou znalci piva .....ale jen lidi co maji zizen:-)))

Jura +investice: no zajimavy kouknul jsem na akciove trhy a jeste divnejsi je ze AVTOVAZ nema zadny jiny rating nez nejaky rusky... to s tim nikdo jiny neobchoduje?
Rusky rating je snad A cko tezko rict jestli je to maximum ale kazdopadne je to brano jako velmi stabilni a perspektivni spolecnost
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

tak to je drsny "perspektivni spolecnost" to me pobavilo, prestoze sem si vedom jeji pozice na Ruskem trhu.
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11033
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Myslím, že o klientelu doma nemusí mít strach a Evropa jim leží u pr...e, doby kdy v rámci RVHP neměli konkurenci jsou pryč a kvůli několika snílkům si nebudou lámat hlavu. Navíc tady by chtěl každý Suprba v ceně Logana.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5187
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

hu tak ten antiladysta je docela hustej ,z něj už nemluví jen zkušenosti,ale řekl bych i nenávist...jinak o dělnících zatloukajících šrouby kladivem bych zas moc nepochyboval :cry:
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11033
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Bez kladiva jako primárního nástroje to nejde, mmj. výše zmiňovaný zbrusu nový "traktor" (nový pojem, sotva jsem si zvykl na Tavriho krabici) 2107 bych bral hned. Kalina je sice zajímavá, ale postrádá eleganci staré řady.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelu Kalina“