Stránka 33 z 294

Napsal: pát pro 03, 2010 08:17
od Křečík Barbuška
Autem :P , vzít do ruky měřák, nebo aspoň žárovku a měřit.

Napsal: pát pro 03, 2010 09:58
od Luděk Musil
Mohlo by bejt ... vypínač. L.

Napsal: pát pro 03, 2010 23:24
od Majo2103
Pasuje vacka z remenoveho motora na retazovy?

Napsal: pát pro 03, 2010 23:29
od Hurikán
Majo2103 píše:Pasuje vacka z remenoveho motora na retazovy?
Ano. Jsou stejné. ;)

Napsal: pát pro 03, 2010 23:31
od Majo2103
vyborne....to som chcel pocut(citat).....dik :wink:

Napsal: sob pro 04, 2010 00:04
od ger007
aj ja to vidim na vypinac, cvicne ho vymenim

Napsal: sob pro 04, 2010 16:19
od Marek89
Občas mi mierne trhne s autom, nerobilo to, len pred týždňom to začalo. Je to veľmi slabé ale citeľne, no raz alebo dvakrat to trhne silnejšie. Tipujem to buď na spojku alebo niečo s rozdeľovačom, ale asi skôr ta spojka, lebo niekedy ide rýchlosť cez zuby. Je môj dohad správny ?

Napsal: sob pro 04, 2010 16:56
od Puhi
pochybujem, ale vysvetľuješ to trhnutie asi ako žena, keď sa jej opýtaš aké auto má a ona ti povie farbu :roll:

Napsal: sob pro 04, 2010 17:02
od Marek89
Tak ako mám presne popísať to trhnutie. Proste ideš, mierne trhne akoby to nehadzalo iskru, ale keby to bolo niečo s rozdeľovačom, tak by to trhalo častejšie a silnejšie. Proste toto je slabšie.

Napsal: sob pro 04, 2010 21:24
od Puhi
ja tipujem, že na 90% to bude rozdeľovačom. Odpoj podtlakovú reguláciu od rozdeľovača a skús jazdiť bez nej (hadičku zaslep).

Napsal: ned pro 12, 2010 18:06
od peet2101
Potřebuju poradit s zapojením budíku tlaku a teploty oleje. Mám na motoru čidlo teploty ve vaně a na bloku takovou tu rozdvojku s čidlem pro kontrolku a pro budík.

Z budíku tlaku vede 5 drátů, hnědej k žárovce podsvícení, bílej k žárovce kontrolky a pak orandžovej, šedo černej a bílo černej do budíku.

Z budíku teploty vedou 4 dráty, bílej k žárovce podsvícení a zelenej,orandžovej a bílo černej do budíku.

Muže mi někdo popsat kam co patří?? Budu to bastlit na 01 takže tam žádná příprava není a kabeláž budu muset natáhnout.

Napsal: ned pro 12, 2010 18:26
od MartasBrno
OK - nejsem tak rychlej :wink:

Napsal: ned pro 12, 2010 18:27
od Luděk Ondrůch
peet2101 píše:Potřebuju poradit s zapojením budíku tlaku a teploty oleje. Mám na motoru čidlo teploty ve vaně a na bloku takovou tu rozdvojku s čidlem pro kontrolku a pro budík.

Z budíku tlaku vede 5 drátů, hnědej k žárovce podsvícení, bílej k žárovce kontrolky a pak orandžovej, šedo černej a bílo černej do budíku.

Z budíku teploty vedou 4 dráty, bílej k žárovce podsvícení a zelenej,orandžovej a bílo černej do budíku.

Muže mi někdo popsat kam co patří?? Budu to bastlit na 01 takže tam žádná příprava není a kabeláž budu muset natáhnout.
Bílý by u obou budíků měl být + pro žárovku podsvícení.
Oranžový je + napájení budíků.
Bíločerný je kostra.
Šedočerný je přívod od čidla tlakoměru oleje.
Hnědý je přívod od čidla tlaku oleje ke kontrolce.
Zelený je přívod od čidla teploty.

Napsal: pon pro 13, 2010 13:00
od ger007
taka kontrolna otazka

brzdy, ked zmacknem pedal tak na 10% brzdi to slabo jakoze spomaluje ale nie tak ako by som si predstavoval 20% brzdi to, stale viac spomalujem ale stale nie tka ako si predstavujem, 30% brzdi to jak nova fabia :-D , vsetci si jebu hlavy o celne sklo, nejde to nastelovat neako asi nie co ?! musim si zvyknut alebo mam vymenit tu original brzdovku ?

Napsal: pon pro 13, 2010 13:20
od flamo
tak isto to brzdi aj mne a uz som na brzdach vymenil skoro vsetko. Mam novy hlavny brzdovy valec, posilovac o ktorom viem, ze v aute v ktorom bol predtym fungoval normalne, predne brzdy repasovane a zadne v povodnom funkcnom stave. Keby sa to nejako dalo nastavit, celkom by ma to potesilo, ale uz som si na to vlastne zvykol. :D