Stránka 33 z 60
Napsal: stř čer 23, 2010 15:01
od jakke
hm shod bubny a koukni na čelisti jak sou sjetý . mě to dělali čelisti vyměnil sem je udělal stk a ted potřebuju na stk a ten samej problém jako před 2rokama
Napsal: stř čer 23, 2010 15:02
od dvk
Koukám, že STK je hitem letošního jara ...
Napsal: stř čer 23, 2010 15:04
od flamo
Ak sa pakne hentak opotrebúvajú, tak tam asi niečo nie je v poriadku. Ja mam pakne hadam pôvodne (auto ma asi 80000km) a su celkom v pohode. Podľa mňa sa pakne za 2 roky nemôžo zodrať. A keď pred rokom menil valček, tak predpokladám, že ak by boli pakne zodraté tak by ich vymenil.
Napsal: stř čer 23, 2010 15:25
od Ivo
Ono je hlavně potřeba s tím autem jezdit, aby všechno fungovalo, tak jak má. Rozebrat a zjistit.
Napsal: stř čer 23, 2010 17:52
od Saša
Ivo píše:Ono je hlavně potřeba s tím autem jezdit, aby všechno fungovalo, tak jak má.
Naprostý souhlas !
flamo píše:Ja mam pakne hadam pôvodne (auto ma asi 80000km)
Pakny zadních brzd vydrží pokud se nejezdí naložený klidně 200 000km .
Napsal: stř čer 23, 2010 18:39
od jakke
Naložený nejezdíme a už to ted začlo při většim sešlápnutí brzd. pedálu dře zadní pravý kolo . Nevim co tam dře pakny sou jak nový (najeto 20tis) je fakt ,že auto stálo tři neděle tak bude třeba stačit udělat delší vejlet
Napsal: stř čer 23, 2010 19:27
od vintera
předloni jsem měl stejný problém u 04, na TK nožní pravá zadní brzdila o třičtvrtiny méně, pakny a válečky nedloho nové. Udělaly to předešlé pakny (každá strana jiná) pravý buben byl více vyleštěný, nakonec jsem je vyměnil oba, ale četl jsem tu nedávno radu sdrsnit šmirglem, myslím, že to určitě pomůže. Já tam dal staré rezavé, naprosto skvěle brzdily i na ruční brzdu.
Napsal: stř čer 23, 2010 20:10
od Cooper
Saša píše:Ono je hlavně potřeba s tím autem jezdit, aby všechno fungovalo, tak jak má.
No já se nechcu tátovi do toho montovovat, ale když nemá potřebu jezdit tak s tím prostě nejezdí, po městě jezdí na kole nebo "sockou" a 60 km na chatu to zvládne. Musím ale uznat že ta 1,3 jede jako drak, jel jsem za ním s kombíkem a šlapalo mu to moc pěkně. Druhá věc je, že si asi neuvědomuje že to auto pomalu umírá.
vintera píše: pravý buben byl více vyleštěný, nakonec jsem je vyměnil oba
Je fakt že ten nebrzdící buben je neuvěřitelně hlaďonký a pakna není skoro ojetá. Spíš to brzdí jen tak na dotyk a leští to.
A říct otci ať si koupí dva bubny za 700, tak to hodí do hutí.....
Napsal: stř čer 23, 2010 20:13
od vintera
Śmirg
l
Napsal: stř čer 23, 2010 20:16
od Cooper
vintera píše:Śmirg
Určitě
Napsal: stř čer 23, 2010 23:00
od MartasBrno
Ty bubny mu kup jako dárek
, hlavu za to vlastnímu klukovi neutrhne.
Jinak na STK s modrým brzdilo pravé zadní taky méně, ale příčinu nevím. Nicméně, bylo to na hraně normy, tudíž těsně prošlo. Jisté je, že před STK jsem měl auto na zvedáku, všechno se prohlíželo a pakny se braly šmirglem víceméně preventivně - měly prostě mapy, místa vybržděný a místa nesjetý. Dávat tam nový pakny sem nechtěl, do starých bubnů... Spíš staré přetočit a pak nové pakny bych řek.
Napsal: čtv čer 24, 2010 07:23
od JmJ
A říct otci ať si koupí dva bubny za 700, tak to hodí do hutí.....
tak muze si pravda vybrat, auto do huti nebo sebe do krematoria. teplucko bude v obou pripadech
Napsal: čtv čer 24, 2010 08:22
od dvk
Tak mu ty bubny jenom v práci přetoč ...
Nový buben Fenox 810Kč
Napsal: čtv čer 24, 2010 13:29
od Cooper
K čemu bude přetočení když to nekope?......To už bude účinější ten šmirgl
Napsal: čtv čer 24, 2010 13:35
od vintera
místo nože dáš do držáku prkýnko se šmirglem, hlavně hodně hrubý