Cooperova 21044, 2105 a fotky ;-)
Moderátor: Moderátoři
Ak sa pakne hentak opotrebúvajú, tak tam asi niečo nie je v poriadku. Ja mam pakne hadam pôvodne (auto ma asi 80000km) a su celkom v pohode. Podľa mňa sa pakne za 2 roky nemôžo zodrať. A keď pred rokom menil valček, tak predpokladám, že ak by boli pakne zodraté tak by ich vymenil.
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
Ono je hlavně potřeba s tím autem jezdit, aby všechno fungovalo, tak jak má. Rozebrat a zjistit.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Naprostý souhlas !Ivo píše:Ono je hlavně potřeba s tím autem jezdit, aby všechno fungovalo, tak jak má.
Pakny zadních brzd vydrží pokud se nejezdí naložený klidně 200 000km .flamo píše:Ja mam pakne hadam pôvodne (auto ma asi 80000km)
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
předloni jsem měl stejný problém u 04, na TK nožní pravá zadní brzdila o třičtvrtiny méně, pakny a válečky nedloho nové. Udělaly to předešlé pakny (každá strana jiná) pravý buben byl více vyleštěný, nakonec jsem je vyměnil oba, ale četl jsem tu nedávno radu sdrsnit šmirglem, myslím, že to určitě pomůže. Já tam dal staré rezavé, naprosto skvěle brzdily i na ruční brzdu.
No já se nechcu tátovi do toho montovovat, ale když nemá potřebu jezdit tak s tím prostě nejezdí, po městě jezdí na kole nebo "sockou" a 60 km na chatu to zvládne. Musím ale uznat že ta 1,3 jede jako drak, jel jsem za ním s kombíkem a šlapalo mu to moc pěkně. Druhá věc je, že si asi neuvědomuje že to auto pomalu umírá.Saša píše:Ono je hlavně potřeba s tím autem jezdit, aby všechno fungovalo, tak jak má.
Je fakt že ten nebrzdící buben je neuvěřitelně hlaďonký a pakna není skoro ojetá. Spíš to brzdí jen tak na dotyk a leští to.vintera píše: pravý buben byl více vyleštěný, nakonec jsem je vyměnil oba
A říct otci ať si koupí dva bubny za 700, tak to hodí do hutí.....
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
Určitěvintera píše:Śmirg
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Ty bubny mu kup jako dárek , hlavu za to vlastnímu klukovi neutrhne.
Jinak na STK s modrým brzdilo pravé zadní taky méně, ale příčinu nevím. Nicméně, bylo to na hraně normy, tudíž těsně prošlo. Jisté je, že před STK jsem měl auto na zvedáku, všechno se prohlíželo a pakny se braly šmirglem víceméně preventivně - měly prostě mapy, místa vybržděný a místa nesjetý. Dávat tam nový pakny sem nechtěl, do starých bubnů... Spíš staré přetočit a pak nové pakny bych řek.
Jinak na STK s modrým brzdilo pravé zadní taky méně, ale příčinu nevím. Nicméně, bylo to na hraně normy, tudíž těsně prošlo. Jisté je, že před STK jsem měl auto na zvedáku, všechno se prohlíželo a pakny se braly šmirglem víceméně preventivně - měly prostě mapy, místa vybržděný a místa nesjetý. Dávat tam nový pakny sem nechtěl, do starých bubnů... Spíš staré přetočit a pak nové pakny bych řek.
K čemu bude přetočení když to nekope?......To už bude účinější ten šmirgl
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang