Stránka 32 z 77
Napsal: ned čer 14, 2009 21:03
od Křečík Barbuška
U Solexa stačí šroubovák jeden, ostatně u ostatních karburátorů sio většina lidí vystačí také s jedním.
Napsal: ned čer 14, 2009 21:14
od Cory
no jo, jeden, ale musi byt tenky...ale asi som uz prisiel na to, preco mi to dobre neslo
Napsal: ned čer 14, 2009 21:23
od Křečík Barbuška
Tak nenapínej, proč?
Napsal: ned čer 14, 2009 21:40
od Cory
Sposob nastavovania....
Napsal: ned čer 14, 2009 23:00
od Křečík Barbuška
A jak se tedy nastavuje?
Napsal: ned čer 14, 2009 23:16
od Cory
Tak ako som napisal, lenze vtedy som o tom este nevedel
Ale havne, treba pri tom odpojit a zaslepit hadicku, ktora ide na podtlak do rozdelovaca - niekedy to robi šarapatu a hybe predstihom, potom sa to blbo nastavuje.
Napsal: sob čer 20, 2009 14:14
od Křečík Barbuška
MP, vzponeš si? Jak máš nastavený plovák na tom Solexu? Já tam dal ten 1mm od víka, jak píše literatůra, sice to jezdí výborně, ale je tu jedno "ale". Z karburátoru se vypařuje benzín, jehož výpary se derou z násosu filtrboxu ven. Je to cítit, až moc. Jak se dostaneš k autu tak to prosím očuchej jak si na tom ty.
Sotva jsem jakžtakž eliminoval unik benzínu v zadu, tak to páchne ze předu, mám chuť ten krám nechat sešrotovat ...
.
Napsal: sob čer 20, 2009 14:23
od Cory
Ak to pomoze, tak sa pozriem aj ja ako to mam nastavene na solexe. A pozor, v nejakej literature som cital, ze ma byt 3mm od víka (+-1mm). V druhej lit. zasa 1mm.
Napsal: sob čer 20, 2009 14:28
od Křečík Barbuška
Ano, děkuji, i ty můžeš provést čuchací test
, musím rozdělat původní karb, až se k němu dostanu a mrknout jak to má nastavené on. Samozřejmě to může být jinou závadou ... . Problém je v tom, že informace k solexům jso poměrně málo rozšířené.
Napsal: sob čer 20, 2009 14:34
od Cory
očucham, len musim dojst domov,haf!
Napsal: sob čer 20, 2009 14:57
od Hurikán
Koko Loko píše:Problém je v tom, že informace k solexům jso poměrně málo rozšířené.
Není o nich něco aspoň v té mé zázračné knize?
Napsal: sob čer 20, 2009 15:30
od Michal Pokorný
Koko Loko píše:MP, vzponeš si? Jak máš nastavený plovák na tom Solexu? Já tam dal ten 1mm od víka, jak píše literatůra, sice to jezdí výborně, ale je tu jedno "ale". Z karburátoru se vypařuje benzín, jehož výpary se derou z násosu filtrboxu ven. Je to cítit, až moc. Jak se dostaneš k autu tak to prosím očuchej jak si na tom ty.
Tak abych pravdu řekl , to nevím. Vůbec jsem to nezjišťoval, nechal jsem to tak jak to bylo
Ale z násosu filtrboxu mi benzín nesmrdí
Napsal: sob čer 20, 2009 21:02
od Křečík Barbuška
Hurikán píše: Není o nich něco aspoň v té mé zázračné knize?
Ta kniha je spíše obecná, kladoucí důraz na teorii, u VAZů se podrobněji rozepisují tuším jen o weberech.
Michal Pokorný píše: Vůbec jsem to nezjišťoval, nechal jsem to tak jak to bylo
Ale z násosu filtrboxu mi benzín nesmrdí
Škoda, mě také s tím prvním nic nesmrdělo, respektive asi ne tak výrazně, abych na to svým na benzín alergickým nosánkem reagoval.
Nicméně, provedl jsem průzkum původního karbu, jeden plovák má vzdálenost od víka 3,5 a druhý 5,5 , takže se v tom ani prase nevyzná. Ale přišel jsem na to, že ve víku karburátoru je otvor, který vede přímo do plovákové komory a je volně spojený s atmosférou ve filtrboxu, takže tudy asi ten smrad. Možná teď díky vyšší hladině je prostě cítit víc. Možná by stálo za to, tam udělat závit, šupnout tam provrtaný šroubek a možná hadičku, který by reguloval průtok na tolik aby omezil zápach a zároveň ponechal dostatek prostoru k sání vzduchu při prudkých změnách hladiny.
Napsal: ned čer 21, 2009 12:24
od Křečík Barbuška
Napsal: ned čer 21, 2009 12:37
od Little Red Riding Hood
pekně teda..