Stránka 32 z 34

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Napsal: úte říj 20, 2015 08:45
od Yellow01
Tak to máš v podstatě něco jako já, já mám kotouče 281x26 z Fiatu Coupé a brzdiče taky plovoucí třmen - Golf 5 GTI. Ale ještě nemám dořešený hlavní brzdový válec a mám to zatím skombinované s origo posilovačem brzd. Ty k tomu máš jakej posilovač?

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Napsal: úte říj 20, 2015 09:23
od Majo
Tie moje su 284x22, teraz pozeram specifikaciu.
Posilovac Lada Samara na konzole z Nivy, spolu s Niva valcom(Samara ma stejny, ale 4 vyvody, Niva jeden od vyroby zaslepeny). Sadne to bez uprav a je to neskutocne ako to funguje aj na sériových brzdach. Ten origo posilovac sa popri tom ani neda nazyvat posilovacom.

Ja som bol v presvedcny, ze Ty si spekuloval so skodovackymi 4piestikmi....

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Napsal: úte říj 20, 2015 10:59
od Yellow01
Já mám pocit, že jsem někde četl, že právě posilovač ze Samary rozhodně nedoporučovali? Ale už nevím proč. Nepsal o tom něco Cory?
A ta konzole z Nivy pasuje na motorovou přepážku s dírami na originál posilovač nebo se to musí předělat? Máš někde prosím tě foto?
Já škodovácké čtyřpístky nikdy neměl, jsou na moc malé kotouče u činná plocha jejich destiček je taky malá. Ty brzdiče co mám teď mají destičky s činnou plochou skoro dvojnásobnou, než mají originál Lada.

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Napsal: úte říj 20, 2015 11:33
od Majo
Práve že ani Cory si nevie Samara posilovač vynachváliť. Je to úplná paráda. Nivácka konzola pasuje úplne, teda aj na šrouby. Foto bohuzial nemam. Samaracka nepasuje vôbec. ...
Ja mám tie platne tiež obrovské proti origo, ale Sid mi písal, že Ty si ho nahovoril na tie 4piestiky. Tiež som sa čudoval, pretože aj po úprave na väčšie kotúče to podľa mňa neprinesie vytúžený efekt.

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Napsal: úte říj 20, 2015 12:35
od Cory
http://forum.ladaklub.com/download/file ... &mode=view

Detailnejsie foto zatial nemam. Pasuje to bez uprav. V minulosti som pisal, ze ten samaracky posilovac brzdi zle so samarackymi brzdicmi, to iste klasicky posilovac s klasickými brzdicmi, ale ked sa to skombinuje, tak ucinok je perfektny.

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Napsal: úte říj 20, 2015 12:38
od dvk
To je krása .....

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Napsal: úte říj 20, 2015 12:49
od Cory
A to si este nevidel ako to vyzera teraz :mrgreen:

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Napsal: úte říj 20, 2015 13:07
od dvk
Ako ? :wink:

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Napsal: úte říj 20, 2015 16:28
od Majo
Pravda je, že Samara brzdí o dosť horšie ako klasika, Niva brzdí úplne katastrofálne - keď na nej chceš jazdiť svižne, sú práve brzdy najväčší problém. Ale keď sa ten samarácky posilovač hodí do klasiky, tak máš pocit, že si tam dal úplne iné brzdy a akékoľvek ďalšie zásahy do systému prestanú lákať. Keby nie toho čo sa mi s kombíkom prihodilo, tak sa na toto neodhodlám. Tie úchyty som mal nakreslené, zhotovené i odskúšané na nábojoch už asi 8-9 rokov.

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Napsal: úte říj 20, 2015 16:44
od Laďuša
Cory píše:...Pasuje to bez uprav. ....
To se divim, když kolikrát nepasuje ani to, co tam patřit má :mrgreen:

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Napsal: úte říj 20, 2015 18:24
od Cory
Je pravda ze ako prechodku medzi kabinou a motorovym priestorom som pouzil 50kove kolienko na odpad :D

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Napsal: úte říj 20, 2015 19:06
od luboš
Nemá samara a niva stejnej posilovač? http://www.lada-dily.cz/produkty/detail ... 21979.html

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Napsal: úte říj 20, 2015 19:31
od Majo
luboš píše:Nemá samara a niva stejnej posilovač? http://www.lada-dily.cz/produkty/detail ... 21979.html
Vsak o tom sa celu dobu bavime :)
Ale rozdielna je konzola, o ktoru je prichyteny, u Samary je to kratke a zrezane po uhlom, u Nivy dlhe a rovne....

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Napsal: úte říj 20, 2015 20:56
od luboš
"Posilovac Lada Samara na konzole z Nivy" trochu mě to zmátlo díky za vyjasnění.

Re: Majov kombál II - Legenda pokračuje

Napsal: úte říj 20, 2015 21:12
od Yellow01
Majo píše:Práve že ani Cory si nevie Samara posilovač vynachváliť. Je to úplná paráda. Nivácka konzola pasuje úplne, teda aj na šrouby. Foto bohuzial nemam. Samaracka nepasuje vôbec. ...
Ja mám tie platne tiež obrovské proti origo, ale Sid mi písal, že Ty si ho nahovoril na tie 4piestiky. Tiež som sa čudoval, pretože aj po úprave na väčšie kotúče to podľa mňa neprinesie vytúžený efekt.
Podívám se na to, až budu dávat do auta motor. U mě bude asi problém s místem, protože ten Fiaťáckej dvoulitr má sání nalevo a ještě na něj chci dát potrubí a dvojitý karburátory, tak nevím jestli by se to tam všechno vešlo.

A co se týče Sida, tak tomu jsem skutečně škodovácké čtyřpístky doporučil, ale to bylo z důvodu, že on chce zůstat na 13" kolech, takže nemůže použít větší kotouče. K takhle malým kotoučům těch brzdičů na výběr moc není. Navrhoval jsem mu buď škodovácké čtyřpístky a nebo hliníkové čtyřpístky Willwood. Potom už to bude jen laborace s posilovačem a průměrem HBV.