Stránka 32 z 50

Napsal: pát srp 28, 2009 05:51
od Cory
tych 110 koni moze byt nameranych inou metodou merania.

Napsal: pon srp 31, 2009 10:38
od Wolfhunt
Cory píše:tych 110 koni moze byt nameranych inou metodou merania.
Bulharska konstanta?

Rypem

Napsal: pon srp 31, 2009 22:51
od Cory
nie, metoda merania podla SAE, DIN, atd....

Napsal: stř zář 02, 2009 10:19
od Wolfhunt
Cory píše:nie, metoda merania podla SAE, DIN, atd....
Dokelu, a ze na kyho frasa tam davam toho smajlika, ze aby bolo vidiet ze to je pokus o ftip, ne? :-)

Napsal: čtv zář 03, 2009 16:35
od +Stano-
OT ale neda mi to :D ... Vcera som isol aj s mamu a za nami islo Porsche, tak jej hovorim: tato Priora je take unikatne auto na Slovensku ako to Porsche, tak si toho váž v akom ides unikatnom aute :D

Napsal: čtv zář 03, 2009 20:43
od Trevor
+Stano- píše:OT ale neda mi to :D ... Vcera som isol aj s mamu a za nami islo Porsche, tak jej hovorim: tato Priora je take unikatne auto na Slovensku ako to Porsche, tak si toho váž v akom ides unikatnom aute :D
LOL

Napsal: ned zář 06, 2009 09:46
od Wolfhunt
+Stano- píše:OT ale neda mi to :D ... Vcera som isol aj s mamu a za nami islo Porsche, tak jej hovorim: tato Priora je take unikatne auto na Slovensku ako to Porsche, tak si toho váž v akom ides unikatnom aute :D
Potvrdzujem, vcera som siel z BA do TT a v BA asi traja ludia obzerali moju Prioru. Najprv zozadu (to vdaka zrychleniu Priory) a na dalsej krizovatke aj zboku. Spredu sa nedostali...

Napsal: čtv říj 22, 2009 20:42
od Fišer Jiří
V úterý jsem zavážel kamionem Billu v Pardubicích na Zeleném předměstí,je to tam pěkně ouzký,Pardubičáci budou znát,ulici podel které vede ještě cyklostezka,pak jsem jí vyjížděl a na konci ulice stála Priora z Auto Monti,byla špatně zaparkovaná tak jsem kolem jel pomalinku a krásně jsem si jí prohlédl,mazitím už k ní běžel pán středního věku nesl nějaké díly,myslím že je tam nějaká mototechna,tak jsem akorát na něj křikl že se mi moc líbí ana víc v tom fofru nebyl čas :( ,bohužel na první křižovatce jel na opačnou stranu.V provozu ty auta vypadaj úplně jinak než na saloně,byla nádherná,tmavý hečbek,ale já jsem sedanovej.

Z čeho je poskládaná Priora sedan

Napsal: stř lis 04, 2009 22:30
od zelvotron
Vezmi předek Aero 30, vraž do něho motor Populár,
vepředu nech pero půleliptické, dozadu dej zas spirálových pár,
spojku řádnou, vícelamelovou, ala známý traktor Buldog-Lanz,
a rychlostní skříň plnou koleček, ať vůz neztratí v kopci glanc...

Znáte tuhle básničku? Asi ne, já už si jí taky moc nepamatuju, je to návod jak postavit "závodní vůz vskutku lidový", co smíchat a v jakým poměru, aby z toho vznikla Priora sedan, je v přílohách, zdroj: Katalog ND.

Napsal: stř lis 04, 2009 22:38
od ger007
to by ma zaujmalo aku suciastku tam pouzili z 02ky :-D:-D

Napsal: stř lis 04, 2009 22:42
od Hurikán
Velmi pěkné a zajímavé. ;) To's dělal sám? To muselo ale dát práce! :)

ger007 píše:to by ma zaujmalo aku suciastku tam pouzili z 02ky :-D :-D
To mě taky. :D

Napsal: stř lis 04, 2009 23:40
od JmJ
Mazec :-) Chci detaily ;-) Zvlast ty stare kramy samozrejme, tedy tak po 2109 ;-)

Napsal: čtv lis 05, 2009 00:15
od Jelen
JmJ píše:Mazec :-) Chci detaily ;-) Zvlast ty stare kramy samozrejme, tedy tak po 2109 ;-)
Připojuji se :-)

Napsal: čtv lis 05, 2009 09:11
od zelvotron
jj, tvořil jsem to sám, práce to zase tolik nedalo, nepáral jsem se s tím :) takže hlavně u typů, kde je víc jak 20 dílů můžou bejt drobný nepřesnosti, ale od pravdy to daleko nebude, udělat to úplně přesně, by znamenalo projít katalog stránku po stránce a takovej magor zase nejsem :)

co tam z jednotlivých typů je:

2170 - nový priorácký díly, hlavně plechařina na kastli, interiér, světla, posilovač, bagy ap.
2110 - hlavně nosný díly skeletu, prahy, bočnice, podběhy, podlahy..., skla, nápravy, převodovka, výfuk, kat..., některý spínače, př. brzdy, řízení
2108 - nápravy, zadní brzdy, různý drobnosti
2112 - motor a díly okolo (i uvnitř), tady je to asi trochu zkreslený, protože motor je sice 21126, ale že by se zrovna tenhle typ někdy dával do 2112 to nevím, př. brzdy
2101 - především různý těsnění, ucpávky, o-kroužky, speciální šrouby atd.

další díly z klasiky a nivy: např. čidla teploty, dveřní spínače, čidla tlaku, silentbloky a další viz 2101

Z 2102 je tam úplná pikačovina - nějaká filcová či dovíjaká tlustá podložka na šroub co drží rezervu, mělo by to být asi i v desítce, no já to tam už nemám :P , zajímalo by mě, jestli to v těch 02 vůbec někde bylo :)

Pro podrobnosti si stačí stáhnout katalog ND (třeba lada.sk) a dát hledat číslo požadovanýho typu - ale musí být samozřejmě v čísle dílu na začátku, před pomlčkou.

Napsal: čtv lis 05, 2009 09:32
od miro263
Je to normalne, ze sa vyuziju "skusenosti" a diely zo starcich typov.

Ma to vela vyhod. Npr, lacnjsie nahradne diely. Pre majitelov starsich aut to zasa znamena postupnost nahradnych dielov.

Vezmite si treba koncern WV - auta podobne ako vajce vajcu. Spolocne diely dokonca s murcielagom