Stránka 32 z 294
Napsal: sob lis 20, 2010 13:26
od Saša
MartasBrno píše:Ty máš nejbližší vrakáč 70km?
sorry nedalo mi to . Že by Lady nebyly aerodynamické ?
Zaseknuty bubon
Napsal: sob lis 20, 2010 14:41
od flamo
zdravim, susedovi sa na aute (na renaulte magane) zasekla brzda na lavom zadnom kolese, zrejme odlepene oblozenie, tak som normalne zhodil maticu z naboja, nahodil som stahovak (taky velky jak hovado na stahovanie remenic z hriadela) na ten lem, co je na bubne, utahujem stahovak,bubon sa pohol asi tak o milimeter a potom sa na dvoch miestach urvalo z bubna na miestach, kde bol zalozeny stahovak. Ako mam ten bubon zhodit?
Napsal: sob lis 20, 2010 17:30
od peet2101
flamo, skus trochu našponovat stahovák a pak na šroub stahováku poklepat kladivkem. Popř upravit packy stahováku aby dosedali na buben větší plochou.
Napsal: sob lis 20, 2010 21:14
od plavec
MartasBrno píše: Ty máš nejbližší vrakáč 70km?
No jak se to vezme. Ten vrakáč je u mě doma ale pro ten šrot bych potřeboval dojet nějakejch 35 km tam a 35 km zpět. Ale asi na to kašlu. Byly by to jen samý starosti. Navíc nemám kvalitní klapky na uši
Napsal: sob lis 20, 2010 22:00
od MartasBrno
plavec píše:pro ten šrot
Já myslel že sháníš odvoz na ten tvůj autopark.
Sorry, podcenil jsem tě.
Jak si momentálně vedeš?
Napsal: sob lis 20, 2010 22:05
od plavec
MartasBrno píše:plavec píše:pro ten šrot
Já myslel že sháníš odvoz na ten tvůj autopark.
Sorry, podcenil jsem tě.
Jak si momentálně vedeš?
ale nee, ten autopark ještě jsem chtěl rozšířit. Trochu bych to upravil a prodal kolotočářům do autodromu
Hoši to nikde nemaj autíčka Lada na pouti , to bude unikát
Jak si vedu? Díky za optání ale ještě jsem nenašel vhodná antidepresiva bez vedlejších účinků
Napsal: sob lis 20, 2010 23:08
od rosta
Koko Loko píše:Teepee, no vidíš, rozjel jsi ho. Zasloužíš si tedy odměnu ... můžeš jej dále používat
. Dokonce můžeš argumentovat i morálním nárokem
.
Sašo, on také není líh jako líh, že? Kdysi jsem měl přístup k opravdu čistému lihu a ten ani plexi neublížil, navíc obal se nečistí lihem, ale mýdlem a vodou. Nehledě k tomu, že líh váže vodu a tak ti ji podstatnou část vytáhne i ze štěrbinek a sám se pak odpařuje rozhodně lépe. Mno, a on ani ten denaturák nebýval kdysi tak špatný. Kdysi dělala Hlubna Brno technický líh Spirit a ten velice příjemně voněl, i pít by se dal neb neměl žádnou pachuť, měl bleděmodrá víčka. Bohužel už i oni začali před dvěma léty dělat hnus co špiní, smrdí a chutná velice hořce, víčka jsou nyní tmavěmodrá.
ty voe co ty všechno nevychlastáš.....
Napsal: sob lis 20, 2010 23:14
od rosta
plavec píše:Nový (tipovací) dotaz: Kolik nafty by měl sežrat starej traktor (Z 3011) na asi 70km jízdy po silnici tam s prázdným vlekem (p 3,5 tuny) a zpátky tak s tunou na korbě. Bylo by to po silnici. Takže převážně na 5ku a furt pod plnym kotlem.
noooo můj otec má třicítku-na jaře koupí dvacku nafty,celej rok traktor slouží,na podzim po zorání pole ještě nějakou naftu z nádrže vypustí takže moc nafty to asi nebere.....
spotřeba z3011
Napsal: ned lis 21, 2010 09:19
od plavec
rosta píše:plavec píše:Nový (tipovací) dotaz: Kolik nafty by měl sežrat starej traktor (Z 3011) na asi 70km jízdy po silnici tam s prázdným vlekem (p 3,5 tuny) a zpátky tak s tunou na korbě. Bylo by to po silnici. Takže převážně na 5ku a furt pod plnym kotlem.
noooo můj otec má třicítku-na jaře koupí dvacku nafty,celej rok traktor slouží,na podzim po zorání pole ještě nějakou naftu z nádrže vypustí takže moc nafty to asi nebere.....
Je fakt, že na ten necelej hektar pole nám na rok taky stačí kanystr, nedo dva. A sem tam se zajede do lesa pro dřevo. Ale když s tím člověk jede po silnici, pořád pod plným tak to žere víc, nebo se pletu?
Napsal: úte lis 23, 2010 14:23
od vintera
plavec píše:Nový (tipovací) dotaz: Kolik nafty by měl sežrat starej traktor (Z 3011) na asi 70km jízdy po silnici tam s prázdným vlekem (p 3,5 tuny) a zpátky tak s tunou na korbě. Bylo by to po silnici. Takže převážně na 5ku a furt pod plnym kotlem.
norma spotřeby - 195g/kůň/hodina, vzhledem k tomu, že výkon bude potřeba zhruba dvoutřetinový a pojedeš průměrnou rychlostí 20 km/h, spotřeba by za 4 hodiny jízdy (počítám i dofukování některého píchlého kola
) byla zhruba dvě třeniny z výkonu (30k), tedy 20 x 195 x 4 = 15600 g nafty, což je zaokrouhleně dvacet litrů.
Velmi záleží na terénu, pokud budou kopce, hodně po městě, křižovatky, tak klidně o třetinu víc. Třicítka na pětku jezdí rychle, ale netahá. Na pětku jede 25 km/h, na čtyřku už jen 15, na 3 už jen 10.
Napsal: pát lis 26, 2010 19:11
od plavec
vintera píše:Třicítka na pětku jezdí rychle, ale netahá. Na pětku jede 25 km/h, na čtyřku už jen 15, na 3 už jen 10.
To je pravda, že na 5ku to moc netahá, ale není to nejhorší. Ale nemá to spíš maximálku 30 km/h ?
Co mě trochu mrzí, tak že to nemá synchronizovanou převodovku.
Co si pamatuju tu "novou 3320 " , tak ta na 5ku jela kopec nekopec pořád i s vozem. A 4ku nebylo nutný ani dávat. Jen sme museli přes přejezd jet krokem, aby se nevzbudil instruktor.
Napsal: pát lis 26, 2010 20:30
od vintera
Traktor 30 by mohla jet rychleji za předpokladu, že origo pneu 11-28 by byly nahrazeny většími, např. 9-32 kultivačními. Potom jede skutečně rychle, ale úměrně tomu klesá i tahová síla na jednotlivé rychlosti.
A vůbec, není dobré tak skvělý stroj trápit ve stáří jak za mlada a jet pořád na pětku a na plný kotel. Tímto způsobem se spotřeba určitě nesníží a motor bude zbytečně trpět.
Optimum je otáčky tak do 80 procent, pouze v případě nutnosti (do kopce) občas i využít plný výkon, potě motoru opět ulevit a nechat jej vydýchat a zchladit.
Jedna z teorií, která vykládá proč tyto traktory vydržely doposud v provozu praví, že se k nim jejich původní řidiči chovali podobně jako k tehdy obvyklým tažným zvířatům a nedovolili jejich schvácení.
Napsal: čtv pro 02, 2010 17:25
od peet2101
PROBLÉM: Už dvakrát mi zamrzl asi kotouč na brzdě (brzdách) co s tím??
Včera večer sem chtěl popojet a auto nejelo, tak sem si byl pujčit řezazi a auto se konečně rozjelo, ale hrabalo i s řetazama, při jízdě táhlo doprava. Dojel sem ke garáži a rozdělal pravou brzdu (vytáhl sem obložení), pak ještě zmrazek od kotouče a auto bylo Ok.
Dnes ráno v pořádku a tet jak sem jel z práce proběhla znova akce s řetazi, zmrzlíma prstama a zajímavím slovníkem. Po ujetí asi 10m se předek probral a mohl sem řetazi sundat.
Neví prosím někdo co s tím?? Potřebuju autem jezdit do práce a stat se mi to ráno v -10 a tmě tak to auto asi rozbiju pálkou.
Napsal: čtv pro 02, 2010 18:05
od Ivo
Že mi zamrzla přední brda, se mi stalo jenom jednou. Projížděl jsem si ze srandy cestou domů nafoukané závěje a před barákem potom trochu brzdil. Moje teorie byla taková, že brzdový kotouč se trošku ohřál a roztopil sníh, který jsem nabral v závějích. A protože tenkrát dost mrzlo, tak to prostě zamrzlo. Taky jsem se nemohl hnout z místa. Párkrát jsem do kola kopl, nohou o kolo jsem zkusil autem pohnout a povolilo to.
Napsal: pát pro 03, 2010 08:14
od ger007
otazka,
tak nefunguju stretavacky, tj nesvietia zadne svetla, predne orbrisovky, a pristroje, poistkov to neni, cim to je vypinac ??