Stránka 32 z 294

Napsal: sob lis 20, 2010 13:26
od Saša
MartasBrno píše:Ty máš nejbližší vrakáč 70km?
:mrgreen: :twisted: sorry nedalo mi to . Že by Lady nebyly aerodynamické ?

Zaseknuty bubon

Napsal: sob lis 20, 2010 14:41
od flamo
zdravim, susedovi sa na aute (na renaulte magane) zasekla brzda na lavom zadnom kolese, zrejme odlepene oblozenie, tak som normalne zhodil maticu z naboja, nahodil som stahovak (taky velky jak hovado na stahovanie remenic z hriadela) na ten lem, co je na bubne, utahujem stahovak,bubon sa pohol asi tak o milimeter a potom sa na dvoch miestach urvalo z bubna na miestach, kde bol zalozeny stahovak. Ako mam ten bubon zhodit?

Napsal: sob lis 20, 2010 17:30
od peet2101
flamo, skus trochu našponovat stahovák a pak na šroub stahováku poklepat kladivkem. Popř upravit packy stahováku aby dosedali na buben větší plochou.

Napsal: sob lis 20, 2010 21:14
od plavec
MartasBrno píše: Ty máš nejbližší vrakáč 70km?
No jak se to vezme. Ten vrakáč je u mě doma ale pro ten šrot bych potřeboval dojet nějakejch 35 km tam a 35 km zpět. Ale asi na to kašlu. Byly by to jen samý starosti. Navíc nemám kvalitní klapky na uši :D

Napsal: sob lis 20, 2010 22:00
od MartasBrno
plavec píše:pro ten šrot
Já myslel že sháníš odvoz na ten tvůj autopark. :mrgreen:

Sorry, podcenil jsem tě. :oops: Jak si momentálně vedeš?

Napsal: sob lis 20, 2010 22:05
od plavec
MartasBrno píše:
plavec píše:pro ten šrot
Já myslel že sháníš odvoz na ten tvůj autopark. :mrgreen:

Sorry, podcenil jsem tě. :oops: Jak si momentálně vedeš?
ale nee, ten autopark ještě jsem chtěl rozšířit. Trochu bych to upravil a prodal kolotočářům do autodromu :lol: :lol: Hoši to nikde nemaj autíčka Lada na pouti , to bude unikát :!: :lol:

Jak si vedu? Díky za optání ale ještě jsem nenašel vhodná antidepresiva bez vedlejších účinků :roll:

Napsal: sob lis 20, 2010 23:08
od rosta
Koko Loko píše:Teepee, no vidíš, rozjel jsi ho. Zasloužíš si tedy odměnu ... můžeš jej dále používat :mrgreen: . Dokonce můžeš argumentovat i morálním nárokem :D .

Sašo, on také není líh jako líh, že? Kdysi jsem měl přístup k opravdu čistému lihu a ten ani plexi neublížil, navíc obal se nečistí lihem, ale mýdlem a vodou. Nehledě k tomu, že líh váže vodu a tak ti ji podstatnou část vytáhne i ze štěrbinek a sám se pak odpařuje rozhodně lépe. Mno, a on ani ten denaturák nebýval kdysi tak špatný. Kdysi dělala Hlubna Brno technický líh Spirit a ten velice příjemně voněl, i pít by se dal neb neměl žádnou pachuť, měl bleděmodrá víčka. Bohužel už i oni začali před dvěma léty dělat hnus co špiní, smrdí a chutná velice hořce, víčka jsou nyní tmavěmodrá.
ty voe co ty všechno nevychlastáš.....

Napsal: sob lis 20, 2010 23:14
od rosta
plavec píše:Nový (tipovací) dotaz: Kolik nafty by měl sežrat starej traktor (Z 3011) na asi 70km jízdy po silnici tam s prázdným vlekem (p 3,5 tuny) a zpátky tak s tunou na korbě. Bylo by to po silnici. Takže převážně na 5ku a furt pod plnym kotlem.
noooo můj otec má třicítku-na jaře koupí dvacku nafty,celej rok traktor slouží,na podzim po zorání pole ještě nějakou naftu z nádrže vypustí takže moc nafty to asi nebere.....

spotřeba z3011

Napsal: ned lis 21, 2010 09:19
od plavec
rosta píše:
plavec píše:Nový (tipovací) dotaz: Kolik nafty by měl sežrat starej traktor (Z 3011) na asi 70km jízdy po silnici tam s prázdným vlekem (p 3,5 tuny) a zpátky tak s tunou na korbě. Bylo by to po silnici. Takže převážně na 5ku a furt pod plnym kotlem.
noooo můj otec má třicítku-na jaře koupí dvacku nafty,celej rok traktor slouží,na podzim po zorání pole ještě nějakou naftu z nádrže vypustí takže moc nafty to asi nebere.....
Je fakt, že na ten necelej hektar pole nám na rok taky stačí kanystr, nedo dva. A sem tam se zajede do lesa pro dřevo. Ale když s tím člověk jede po silnici, pořád pod plným tak to žere víc, nebo se pletu?

Napsal: úte lis 23, 2010 14:23
od vintera
plavec píše:Nový (tipovací) dotaz: Kolik nafty by měl sežrat starej traktor (Z 3011) na asi 70km jízdy po silnici tam s prázdným vlekem (p 3,5 tuny) a zpátky tak s tunou na korbě. Bylo by to po silnici. Takže převážně na 5ku a furt pod plnym kotlem.
norma spotřeby - 195g/kůň/hodina, vzhledem k tomu, že výkon bude potřeba zhruba dvoutřetinový a pojedeš průměrnou rychlostí 20 km/h, spotřeba by za 4 hodiny jízdy (počítám i dofukování některého píchlého kola :wink: ) byla zhruba dvě třeniny z výkonu (30k), tedy 20 x 195 x 4 = 15600 g nafty, což je zaokrouhleně dvacet litrů.

Velmi záleží na terénu, pokud budou kopce, hodně po městě, křižovatky, tak klidně o třetinu víc. Třicítka na pětku jezdí rychle, ale netahá. Na pětku jede 25 km/h, na čtyřku už jen 15, na 3 už jen 10.

Napsal: pát lis 26, 2010 19:11
od plavec
vintera píše:Třicítka na pětku jezdí rychle, ale netahá. Na pětku jede 25 km/h, na čtyřku už jen 15, na 3 už jen 10.
To je pravda, že na 5ku to moc netahá, ale není to nejhorší. Ale nemá to spíš maximálku 30 km/h ?
Co mě trochu mrzí, tak že to nemá synchronizovanou převodovku.
Co si pamatuju tu "novou 3320 " , tak ta na 5ku jela kopec nekopec pořád i s vozem. A 4ku nebylo nutný ani dávat. Jen sme museli přes přejezd jet krokem, aby se nevzbudil instruktor. :lol:

Napsal: pát lis 26, 2010 20:30
od vintera
Traktor 30 by mohla jet rychleji za předpokladu, že origo pneu 11-28 by byly nahrazeny většími, např. 9-32 kultivačními. Potom jede skutečně rychle, ale úměrně tomu klesá i tahová síla na jednotlivé rychlosti.

A vůbec, není dobré tak skvělý stroj trápit ve stáří jak za mlada a jet pořád na pětku a na plný kotel. Tímto způsobem se spotřeba určitě nesníží a motor bude zbytečně trpět.
Optimum je otáčky tak do 80 procent, pouze v případě nutnosti (do kopce) občas i využít plný výkon, potě motoru opět ulevit a nechat jej vydýchat a zchladit.

Jedna z teorií, která vykládá proč tyto traktory vydržely doposud v provozu praví, že se k nim jejich původní řidiči chovali podobně jako k tehdy obvyklým tažným zvířatům a nedovolili jejich schvácení.

Napsal: čtv pro 02, 2010 17:25
od peet2101
PROBLÉM: Už dvakrát mi zamrzl asi kotouč na brzdě (brzdách) co s tím??

Včera večer sem chtěl popojet a auto nejelo, tak sem si byl pujčit řezazi a auto se konečně rozjelo, ale hrabalo i s řetazama, při jízdě táhlo doprava. Dojel sem ke garáži a rozdělal pravou brzdu (vytáhl sem obložení), pak ještě zmrazek od kotouče a auto bylo Ok.

Dnes ráno v pořádku a tet jak sem jel z práce proběhla znova akce s řetazi, zmrzlíma prstama a zajímavím slovníkem. Po ujetí asi 10m se předek probral a mohl sem řetazi sundat.

Neví prosím někdo co s tím?? Potřebuju autem jezdit do práce a stat se mi to ráno v -10 a tmě tak to auto asi rozbiju pálkou.

Napsal: čtv pro 02, 2010 18:05
od Ivo
Že mi zamrzla přední brda, se mi stalo jenom jednou. Projížděl jsem si ze srandy cestou domů nafoukané závěje a před barákem potom trochu brzdil. Moje teorie byla taková, že brzdový kotouč se trošku ohřál a roztopil sníh, který jsem nabral v závějích. A protože tenkrát dost mrzlo, tak to prostě zamrzlo. Taky jsem se nemohl hnout z místa. Párkrát jsem do kola kopl, nohou o kolo jsem zkusil autem pohnout a povolilo to.

Napsal: pát pro 03, 2010 08:14
od ger007
otazka,
tak nefunguju stretavacky, tj nesvietia zadne svetla, predne orbrisovky, a pristroje, poistkov to neni, cim to je vypinac ??