Stránka 32 z 82

Napsal: ned srp 15, 2010 21:00
od Maysner
a kdyz ti clovek radil, tak jsi neposlouchal :lol: :wink:

Napsal: ned srp 15, 2010 21:01
od Lada Rider
ger007 píše:gufero mam jedno nahradne doma
Gufero si chod kupit silikonove dvojbrite... Tie "zastarale" ani nepouzivam, ak sa da.

Napsal: ned srp 15, 2010 21:02
od Křečík Barbuška
Na 1,6 poměrně často odcházely škrtící klapky ... :P .

Napsal: ned srp 15, 2010 21:03
od ger007
mam funglovku, stalo 80skk kupoval som ho minuli tyzden tak neviem snad je to to moderne,

Jardo, zase si mal pravdu ale dokym si clovek nevyskusa nepouci sa

CHCEM AUTO CO SA NEKAZI !!! budem muset kupit SAAB alebo VOLVO

Napsal: ned srp 15, 2010 21:22
od vintera
ger 007, myslím, že bezúdržbové auto neexistuje, mezi ojetinami za rozumnou cenu má lada největší výhodu právě v té životnosti a opravitelnosti. Měl jsem vozidel mnoho, mimo bezkonkurenční oktávie (staré) se mi jeví lada (mám pátou) z tohoto praktického hlediska jako nejlepší (až na korozi).
Neklesej na duchu, všechno se dá opravit, jen chladnou hlavu. Jinak olej se tlačí z motoru někdy také, když je ucpané jeho odvětrávání. Pokud si nedával všude nová těsnění, včetně gufer, musíš tedy vše napravit a tečící vyměnit. To je u každého auta stejné.

Napsal: ned srp 15, 2010 21:24
od ger007
mno to gufero vymenim to je to co ma trapi najmenej, viac ma trapia tie tlaky, ze sa tomu nechce drzat ziadny volnobeh aaa to je tak vsetko co ma trapi :-D jaky je ten svet jednoduchy

Napsal: ned srp 15, 2010 21:53
od vintera
volnoběh se dá seřídit, obecně, pokud nereaguje motor na seřizování volnoběhu vůbec, bývá příčinou nečistota (po manipulaci s ním při rozebírání motoru běžné). Tu je třeba vyloučit nejdřív. Pokud před tím volnoběh normálně fungoval, a karb jsi nijak nerozebíral ani jinak "neopravoval", zaměřil bych se tímhle směrem. Někdy také bývá porušená těsnost seřizovacích šroubků volnoběhu, potom je kolem nich přisáván falešný vzduch. Dál už záleží na typu karbu, který máš. Tu foru je toho o karbech a "vychytávkových" regulacích volnoběhu poměrně dost. Taky mě jeden čas trápil volnoběh u karbu s tím mikrospínačem a hadičkami. Koukni pod kapotu co máš za karb a pak hledej na foru, kluci toho napsali už hodně a přesně. Nekdy je závada pouze v elektrických drátech volnoběhu ke karbu a je po seřizování.

Napsal: ned srp 15, 2010 21:59
od ger007
karb presne viem aky mam je to ozon 2107 bez ekonomizeru, taky putovny najpr bol Mareka potom Aciho a teraz je moj, zatial s nim neboli ziadne problemi, na predchadzajucich motoroch bezal dobre, mam podozrenie na falosny vzduch avsak karb som v zivote nerozoberal a do toho si teda netrufnem ist, na mna moc zlozite a ked to skurvim je to v prdeli :-D , na zavit serizovaciho srobu volnobehu sme namotali termo pasku ci ako sa to vola a volnobeh bol v ramci moznosti OK avsak po ceste domov to chvilu drzalo 1500ot volnobech chvilu uplne krasne 850 chvilami to malo 2otacky

Napsal: ned srp 15, 2010 22:07
od vintera
tak závadu poznáš a příčinu asi také, nětěsnost kolem šroubků. Jinak tipuji nečistotu. Není třeba všechno rozebírat. Pokud si netroufáš, popros někoho v okolí, je to vždycky lepší nežli něco kazit a pak mít vztek.

Napsal: ned srp 15, 2010 22:09
od ger007
uvidim, vratim tam povodneho Webra 2106 a tento karb skusim rozmontovat a uvidim co to na mna vykukne, dokonca mam aj neaku opravnu sadu a este aspon jeden taky karb nekompletny doma, snad to neak dam dokopy, snad cez vikend sa k tomu dostanem

Napsal: ned srp 15, 2010 22:12
od vintera
karb vyžaduje trpělivost, čistotu, přesnost a pozornost, žádné násilí, tak hodně úspěchů.

Napsal: ned srp 15, 2010 22:33
od Křečík Barbuška
Než ten karb, bych být tebou řešil, proč se první válec tak fláká. Karburátor je sice součástkou důležitou, ale v současném stavu ne tak prioritní.

Napsal: pon srp 16, 2010 06:33
od Sid
Rozobrať a poskladať karburátor je jednoduché. Treba si po stole rozložiť noviny, karburátor poriadne vyumývať a môžeš sa do toho pustiť. Dôležité je skontrolovať, či jednotlivé príruby dobre sedia a odvšadiaľ vyčistiť špinu. Najlepšie aj rozobraté diely ešte raz umyť. Potom treba vymeniť membránky a tesnenia za nové. A už len nastavíš hladinu v plavákovej komore a zložíš to.
Až ti tečie ten olej okolo spodnej remenice tak skontroluj, či v nej nieje vyjazdená hlboká drážka od gufera. Ak áno, vymeň ju. Či ti tesní dobre ventil by sa dalo zistiť pomocou jednej finty s kompresorom. Je rozobratá niekde medzi návodmi.

Napsal: pon srp 16, 2010 07:01
od Luděk Ondrůch
Kdyžs měnil karb, dávals pod něj nový těsnění? Co se týče tlaku, sundej hlavu, otoč ji na bok svodama nahoru nalej do svodů trochu benzínu a podívej se jestli nevzlíná mezi písty do spalovacího prostoru. Pokud ano, tak dotyčné ventily vyndej, zabruš a opět překontroluj těsnost.

Napsal: pon srp 16, 2010 09:09
od Little Red Riding Hood
geer, co tam máš za vačku?..

mě taky nejde naladit volnoběh s OZONEM 2107 už sem vyměnil minimálně 2 karby a chová se to furt stejně.. na šrouby to takřka nereáguje..

co máš za čerpadlo??.. když ti po vypnutí motoru přetejka karbec tak by to mohlo byt hladinou..

pak jen, luděk chtěl určitě napsat zabruš ventil.. :P