Prievidzska Mŕtvola (Mrkvicka)

Moderátor: Moderátoři

Zamčeno
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

a kdyz ti clovek radil, tak jsi neposlouchal :lol: :wink:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
Lada Rider
Příspěvky: 1067
Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od Lada Rider »

ger007 píše:gufero mam jedno nahradne doma
Gufero si chod kupit silikonove dvojbrite... Tie "zastarale" ani nepouzivam, ak sa da.
СЕКТОР ГАЗА парты
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11037
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Na 1,6 poměrně často odcházely škrtící klapky ... :P .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

mam funglovku, stalo 80skk kupoval som ho minuli tyzden tak neviem snad je to to moderne,

Jardo, zase si mal pravdu ale dokym si clovek nevyskusa nepouci sa

CHCEM AUTO CO SA NEKAZI !!! budem muset kupit SAAB alebo VOLVO
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

ger 007, myslím, že bezúdržbové auto neexistuje, mezi ojetinami za rozumnou cenu má lada největší výhodu právě v té životnosti a opravitelnosti. Měl jsem vozidel mnoho, mimo bezkonkurenční oktávie (staré) se mi jeví lada (mám pátou) z tohoto praktického hlediska jako nejlepší (až na korozi).
Neklesej na duchu, všechno se dá opravit, jen chladnou hlavu. Jinak olej se tlačí z motoru někdy také, když je ucpané jeho odvětrávání. Pokud si nedával všude nová těsnění, včetně gufer, musíš tedy vše napravit a tečící vyměnit. To je u každého auta stejné.
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

mno to gufero vymenim to je to co ma trapi najmenej, viac ma trapia tie tlaky, ze sa tomu nechce drzat ziadny volnobeh aaa to je tak vsetko co ma trapi :-D jaky je ten svet jednoduchy
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

volnoběh se dá seřídit, obecně, pokud nereaguje motor na seřizování volnoběhu vůbec, bývá příčinou nečistota (po manipulaci s ním při rozebírání motoru běžné). Tu je třeba vyloučit nejdřív. Pokud před tím volnoběh normálně fungoval, a karb jsi nijak nerozebíral ani jinak "neopravoval", zaměřil bych se tímhle směrem. Někdy také bývá porušená těsnost seřizovacích šroubků volnoběhu, potom je kolem nich přisáván falešný vzduch. Dál už záleží na typu karbu, který máš. Tu foru je toho o karbech a "vychytávkových" regulacích volnoběhu poměrně dost. Taky mě jeden čas trápil volnoběh u karbu s tím mikrospínačem a hadičkami. Koukni pod kapotu co máš za karb a pak hledej na foru, kluci toho napsali už hodně a přesně. Nekdy je závada pouze v elektrických drátech volnoběhu ke karbu a je po seřizování.
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

karb presne viem aky mam je to ozon 2107 bez ekonomizeru, taky putovny najpr bol Mareka potom Aciho a teraz je moj, zatial s nim neboli ziadne problemi, na predchadzajucich motoroch bezal dobre, mam podozrenie na falosny vzduch avsak karb som v zivote nerozoberal a do toho si teda netrufnem ist, na mna moc zlozite a ked to skurvim je to v prdeli :-D , na zavit serizovaciho srobu volnobehu sme namotali termo pasku ci ako sa to vola a volnobeh bol v ramci moznosti OK avsak po ceste domov to chvilu drzalo 1500ot volnobech chvilu uplne krasne 850 chvilami to malo 2otacky
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

tak závadu poznáš a příčinu asi také, nětěsnost kolem šroubků. Jinak tipuji nečistotu. Není třeba všechno rozebírat. Pokud si netroufáš, popros někoho v okolí, je to vždycky lepší nežli něco kazit a pak mít vztek.
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

uvidim, vratim tam povodneho Webra 2106 a tento karb skusim rozmontovat a uvidim co to na mna vykukne, dokonca mam aj neaku opravnu sadu a este aspon jeden taky karb nekompletny doma, snad to neak dam dokopy, snad cez vikend sa k tomu dostanem
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

karb vyžaduje trpělivost, čistotu, přesnost a pozornost, žádné násilí, tak hodně úspěchů.
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11037
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Než ten karb, bych být tebou řešil, proč se první válec tak fláká. Karburátor je sice součástkou důležitou, ale v současném stavu ne tak prioritní.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

Rozobrať a poskladať karburátor je jednoduché. Treba si po stole rozložiť noviny, karburátor poriadne vyumývať a môžeš sa do toho pustiť. Dôležité je skontrolovať, či jednotlivé príruby dobre sedia a odvšadiaľ vyčistiť špinu. Najlepšie aj rozobraté diely ešte raz umyť. Potom treba vymeniť membránky a tesnenia za nové. A už len nastavíš hladinu v plavákovej komore a zložíš to.
Až ti tečie ten olej okolo spodnej remenice tak skontroluj, či v nej nieje vyjazdená hlboká drážka od gufera. Ak áno, vymeň ju. Či ti tesní dobre ventil by sa dalo zistiť pomocou jednej finty s kompresorom. Je rozobratá niekde medzi návodmi.
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
Příspěvky: 1506
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Ondrůch »

Kdyžs měnil karb, dávals pod něj nový těsnění? Co se týče tlaku, sundej hlavu, otoč ji na bok svodama nahoru nalej do svodů trochu benzínu a podívej se jestli nevzlíná mezi písty do spalovacího prostoru. Pokud ano, tak dotyčné ventily vyndej, zabruš a opět překontroluj těsnost.
Naposledy upravil(a) Luděk Ondrůch dne pon srp 16, 2010 14:25, celkem upraveno 1 x.
VAZ 1117
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

geer, co tam máš za vačku?..

mě taky nejde naladit volnoběh s OZONEM 2107 už sem vyměnil minimálně 2 karby a chová se to furt stejně.. na šrouby to takřka nereáguje..

co máš za čerpadlo??.. když ti po vypnutí motoru přetejka karbec tak by to mohlo byt hladinou..

pak jen, luděk chtěl určitě napsat zabruš ventil.. :P
Zamčeno

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“