Napsal: ned kvě 23, 2010 20:48
Ano, vrátil jsem se asi před třičtvrtě hodinou, zrovna jsem sem o tom šel napsat.
Takže, ráno proběhla demontáž alternátoru, aby to nebylo tak jednoduchý, tak spodní osa vůbec nechtěla ven, ale hrubá síla zvítězila nad lží a nenávistí
S EMIm jsem se domluvil, že mi odpoledne přiveze jinej altík na zapučení (protože, Sobe, ne každej má všechno náhradní ) do Přeštic (protože já jsem se tam přesunul na pouť a Míra taky měl cestu skrz). Tímto tě, Míro, vyzývam, aby jsi sem něco (kloudnýho) napsal kvůli helpíkovi
Po návratu do KT jsme se na to s tátou vrhli. Nehezký překvapení byl kus vyteklýho fridexu, asi jsme při tom povolování a bejčení tám s něčim hnuli, to téčko hadic nahoře nad termostatem u hlavy bylo zespoda mokrý. A aby to nebylo tak jednoduchý, tak vnitřní rozteč ok altíku byla menší (teda ty pouzdra byly vylezlý), tak jsme to tam museli taky celkem znásilnit, ale povedlo se. Pak jsme to zapojili, nahodili baterku a slavnostní pokus. Někdy v tutu chvíli se z mýho oblíbenýho batu Bouchalka a okolních paneláků ozval nadšenej řev, přičemž nam došlo, že hokej už celej nestíháme. Sakra, to je ruská pomsta!
První očekávání bylo ale splněno, po otočení klíčku se kontrolka rozsvítila! Hurá, hurá, vypadá to dobře. Tak že změříme napětí. A sakra, 16V a v otáčkach až k 18V. Takže stres, rozčílení a frustrace, navíc hokej už běžel. V kufru jsem měl naštěstí jinej regulátor, sice neznámý minulosti, ale co už mi zbejvalo, šup tam s nim. Nu a po opakovaným pokusu napětí přes 13V, v otáčkach necelých 14V. Spokojenost, rychlý naházení věcí do kufru, přikurtování baterky, přišroubování plechu pod motorem. Pár šroubů už tam nešlo, on se při pracech tak trochu zkříval. No přece ho nebudu odmontovávat celej, no ni?
Po uklizení náčiní eště jeden pokus, hodnoty furt stejný, takže rychle, rychle na posledních 8 minut první třetiny.
Do toho, Češí, do toho! To zlato je naše!
Takže, ráno proběhla demontáž alternátoru, aby to nebylo tak jednoduchý, tak spodní osa vůbec nechtěla ven, ale hrubá síla zvítězila nad lží a nenávistí
S EMIm jsem se domluvil, že mi odpoledne přiveze jinej altík na zapučení (protože, Sobe, ne každej má všechno náhradní ) do Přeštic (protože já jsem se tam přesunul na pouť a Míra taky měl cestu skrz). Tímto tě, Míro, vyzývam, aby jsi sem něco (kloudnýho) napsal kvůli helpíkovi
Po návratu do KT jsme se na to s tátou vrhli. Nehezký překvapení byl kus vyteklýho fridexu, asi jsme při tom povolování a bejčení tám s něčim hnuli, to téčko hadic nahoře nad termostatem u hlavy bylo zespoda mokrý. A aby to nebylo tak jednoduchý, tak vnitřní rozteč ok altíku byla menší (teda ty pouzdra byly vylezlý), tak jsme to tam museli taky celkem znásilnit, ale povedlo se. Pak jsme to zapojili, nahodili baterku a slavnostní pokus. Někdy v tutu chvíli se z mýho oblíbenýho batu Bouchalka a okolních paneláků ozval nadšenej řev, přičemž nam došlo, že hokej už celej nestíháme. Sakra, to je ruská pomsta!
První očekávání bylo ale splněno, po otočení klíčku se kontrolka rozsvítila! Hurá, hurá, vypadá to dobře. Tak že změříme napětí. A sakra, 16V a v otáčkach až k 18V. Takže stres, rozčílení a frustrace, navíc hokej už běžel. V kufru jsem měl naštěstí jinej regulátor, sice neznámý minulosti, ale co už mi zbejvalo, šup tam s nim. Nu a po opakovaným pokusu napětí přes 13V, v otáčkach necelých 14V. Spokojenost, rychlý naházení věcí do kufru, přikurtování baterky, přišroubování plechu pod motorem. Pár šroubů už tam nešlo, on se při pracech tak trochu zkříval. No přece ho nebudu odmontovávat celej, no ni?
Po uklizení náčiní eště jeden pokus, hodnoty furt stejný, takže rychle, rychle na posledních 8 minut první třetiny.
Do toho, Češí, do toho! To zlato je naše!