Stránka 31 z 50

Re: 2107

Napsal: úte pro 13, 2011 14:49
od Tomas Kucera
Mockrát děkuju za vysvětlení těch rozdílů mezi motory 1700 a 1500. Takže jedině 1700i. Musel sem se na to zeptat jakej je v tom rozdil protože už několikrát sem poznal že velkej objem motoru automaticky neznamená i vyšší výkon ale jak je vidět u 07 to tak je. :wink:

Re: 2107

Napsal: úte pro 13, 2011 15:16
od Luděk Musil
Tomas Kucera píše:Mockrát děkuju za vysvětlení těch rozdílů mezi motory 1700 a 1500. Takže jedině 1700i. Musel sem se na to zeptat jakej je v tom rozdil protože už několikrát sem poznal že velkej objem motoru automaticky neznamená i vyšší výkon ale jak je vidět u 07 to tak je. :wink:
Jak se to vezme ... :idea: .
1200 ccm . . . 44 kW . . . . 88 Nm
1300 ccm . . . 50 kW . . . . 94 Nm
1500 ccm . . . 55 kW . . . . 106 Nm
1600 ccm . . . 58 kW . . . . 120 Nm
1700 ccm . . . 63 kW . . . . 137 Nm

Pozn. záleží na literatuře, jaké údaje uvádí ... . Ale obecně 1,2 byly letadla, 1,3 byly sice tahouni ale žrouti, 1,5 byly zase dobrý, 1,6 byly údajně jen tahouni, 1,7 je na tah dříč i když taky se dá velmi dobře "rozvášnit". L.

Re: 2107

Napsal: stř pro 14, 2011 07:29
od Panthymaeus (Honza)
Táta s 1,3 byl taky letadlo a spotřeba nebyla závratná cca 8l/100km

edit: 1,3 - 2104

Re: 2107

Napsal: stř pro 14, 2011 07:44
od Luky
Není letadlo jako letadlo :lol:
Přistihl jsem se, že se sedmou jezdím neumýslně svižněji než s jedničkou, což bude nejspíše větším komfortem 8)

Re: 2107

Napsal: stř pro 14, 2011 09:52
od Luděk Musil
panthymaeus píše:Táta s 1,3 byl taky letadlo a spotřeba nebyla závratná cca 8l/100km

edit: 1,3 - 2104
Ano ... řemenová 1,3 ... tam se jim něco povedlo dost dobře. Tento motor je pěkně točivej ... Koko Loko by mohl vyprávět historky se svým nebožtíkem žluťákem.

Re: 2107

Napsal: stř pro 14, 2011 09:54
od Cory
na 2ke som dal 100ku s diferakom 4,3:1, otačkomer som mal kedysi v ri*i pri 8ke.

Re: 2107

Napsal: stř pro 14, 2011 10:36
od mayo456
ja viem byť tahoun aj s 1.2 samozrejme v rámci jej parametrov aby to niekto nepochopil tak že so sériovým motorom dokážem preskakovať auta ale takú fobiu 1.2 do kopca dám :)

Re: 2107

Napsal: stř pro 14, 2011 10:48
od Luděk Musil
Já jen, aby moje hodnocení jednotlivých druhů motorů nevyznělo jako jediné a neomylné hodnocení daného typu motoru.
Sám mám osobní zkušenost s 1,3 (21011), 1,5 (2103), 2x 1,7i (21073) a 1,8i (převrt 21073).
A můžu říct, že všechny motory dokázaly jak táhnout (a kurva dobře táhnout) tak přímo letět (třeba ta 1,3 kolem Globusu do Brna si podávala nějakýho Golfíka a on teprve ve 150 pochopil, že tu situaci neudrží :lol: ). L.

Re: 2107

Napsal: stř pro 14, 2011 19:05
od MartasBrno
No, ti lidi to především neunesou psychicky. Nedivme se jim :-)

Re: 2107

Napsal: stř pro 14, 2011 22:09
od Veverka
No nevím ten můj nějak netáhne,už jen divně ryčí :x .

Re: 2107

Napsal: stř pro 14, 2011 23:12
od Křečík Barbuška
No, pokud Golf uhne jedničce (jedno jestli 1,2 či 1,3), nemusí nutně znamenat akt pokořenosti ... spíše projevu zdravého rozumu :mrgreen: . Další možností je, že s Golfem jelo nějaké trdlo.

Re: 2107

Napsal: stř pro 14, 2011 23:24
od MartasBrno
Jako, nechcu kazit morálku, ale navlíknu to teda, ať si užijete taky.

Dneska sem jel do práce vozem, protože by mi ujel autobus. Jedu, pořád jedu, furt 50 nebo podle situace až vyjedu od nás, potom tam dám za tři, fofrem do vedlejší obce a hurá na "okruh" :-)
Startuju z křižovatky, za jedna, oproti zvyklosti plný plyn, dva, plný, deru to do kopce přes most, za tři, jedu 70, koukám se, že za mnou se s tím prdítkem sotva drží, ale přesto sakra drží!!!
Ale protože se má jakž takž držet předepsaná rychlost, zvolnil jsem, aby si i ten chudák za mnou přišel na svý - su přece dobrák od kosti nééé? :-D
Nooo, tak se objevil druhý pruh, já vpravo, kolega závodník vedle mně vlevo.
Letmý pohled přes rameno, jestli užkouše volant nebo staví stojky...

Nic, slečna za volantem s iv pohodlném posazu prohlížela nehty :-D a vůbec netušila, že svádí souboj generací. Ba, dokonce ani netušila, že je velde ní i nějaké jiné auto.

:-D
:-D
:-D


Tak až budeme příště závodit, koukněme se, kdo je naším protějškem ;-)

Volně podle příbuzných témat soudruhů z Ladafora, všechny situace, obraty a fakta jsou fiktivní a jakákoliv podobnost s čímkoliv co jste viděli, slyšeli či zažili je čistě náhodná.

Re: 2107

Napsal: stř pro 14, 2011 23:53
od Veverka
No ale on jel 150 ne :wink: ?
normálně motorizovaný golf 1990+ by měl 05 celkem snadno pozávodit,spíše to vidím na obvyklý stav dovezené popelnice,poloprázdné gumy nebo "povedený čip".Ne nadarmo je tu hláška,že nejlepší tuning j to prostě spravit.

Re: 2107

Napsal: čtv pro 15, 2011 07:04
od Luděk Musil
S tím Golfíkem .... .
Pokud mě paměť neklame, tak to bylo tak v roce ±89, "protivník" se také nezdál nejmladší. A když jsem nad Globusem v cca 100 vyrazil do levýho pruhu - jal se zrychlovat i on. A manévr předjíždění je potřeba dokončit, ne? A protože byla silnice volná, tak jsme zrychlovali oba. Jemu došel dech ve 150, mě teda začal docházet ve 155, ale ještě by šel. L.
PS: ale to jsme zase krapítek uhnuli od původního tématu.

Re: 2107

Napsal: čtv pro 15, 2011 12:44
od Vašátor
Se žigulíkem se dá zazávodit pěkně ... a člověk nemusí ani překročit rychlostní limity :mrgreen:

Ale připomělo mi to, jak jsem minulý týden vezl starýho Opela Omegu A 3.0 dual ram 200koní ... od Kuřimi jsem najel hezky na dvouproudovku směr Globus a hurá pojď do mě... u benzínky (po cca 1,2km) bylo na tachometru 220km/h, auto už lehce dýchalo...a já už měl fakt strach :mrgreen: