Napsal: ned led 18, 2009 20:19
S týmto plne súhlasím.Mne to vôbec s novými tryskami a vzdušníkmi nešlo.Presnejšie fungovala len druhá komora.Hurikán píše:Hlavně zbytečně neměnit trysky a vzdušníky!
pro Lada nadšence
https://forum.ladaklub.com/
S týmto plne súhlasím.Mne to vôbec s novými tryskami a vzdušníkmi nešlo.Presnejšie fungovala len druhá komora.Hurikán píše:Hlavně zbytečně neměnit trysky a vzdušníky!
Hm, máme naprosto stejné poznatky. Ventil se téměř nepohyboval díky velice špatnému opracování vnitřní části. Těsnit ani nemohl, neboť vnitřní část byla poněkud kratší a ta špička k otvoru téměř nedosáhla. Trysky , ačkoliv podle vyraženého čísla měly mít stejný průměr, byly výrazně širší. A o kvalitě membrány sytiče ani nemluvím, připadla mi jako vystřižená z barevného mikrotenového sáčku.Chester píše:Na tu sadu mám taky špatný vzpomínky ventyl netěsnil, vzdušníky něly otřepy a trysky biť na nich bylo stejný číslo jako u originálu měly jinej průměr otvoru. Aby to nebylo málo tak všecho bylo plný špon.
jo na to sem zapoměl ta byla u mě nalisovaná obráceněMichal Pokorný píše: A o kvalitě membrány sytiče ani nemluvím, připadla mi jako vystřižená z barevného mikrotenového sáčku.
Majo2103 píše:Mne to vôbec s novými tryskami a vzdušníkmi nešlo.
Ano přesně. Čísla byla správná, ale rozměr trysek byl podstatně menší a u vzdušníků zase větší. Po této zkušenosti jsem dospěl k závěru, že budu měnit vždy jen špatné díly. Již žádné preventivní výměny. Preventivní výměna čehokokoliv je nejlepší cesta k tomu si tuto práci nejméně jednou zopakovat.Chester píše:vzdušníky něly otřepy a trysky biť na nich bylo stejný číslo jako u originálu měly jinej průměr otvoru.
Puhi píše:Jeden detail: načo sa vlastne do tých sád dávajú nové trysky?
Je ale ještě jedna věc proč . Vy jste se na učňáku neučili soustružit ? Učňové dostanou za úkol udělat trysku a né každá se povede , a co pak s něma - přece to nevyhodíme a v pytlíku na pultu to vypadá lépe . Takový bonus .Stanley__001x píše:může někam zakutálet a ztratit?
Jo jo asi to tak bude ted pročitam forum a mam tam Ozona a Katl. je pryč z auta...Nemo píše:Vida, poklad! Řídící jednotka k systému AXTEC ( jak je na krabičce napsáno)
Předpokládám, že tam máš karburátor Ozón, typnul bych si, že předchozímu majiteli se nedařilo systém udržet v provozu, tak ho nahradil jednodušším.
sezen solex pro axtec, zapoj a jezdipassik píše:Jo jo asi to tak bude ted pročitam forum a mam tam Ozona a Katl. je pryč z auta...Nemo píše:Vida, poklad! Řídící jednotka k systému AXTEC ( jak je na krabičce napsáno)
Předpokládám, že tam máš karburátor Ozón, typnul bych si, že předchozímu majiteli se nedařilo systém udržet v provozu, tak ho nahradil jednodušším.