Stránka 4 z 14
Napsal: pon led 12, 2009 13:14
od zelvotron
Tak ten plíšek taky mám dokonce i z desítky, ale nečočkový. Z čeho to tedy je to světlo?

(tipuju wartburg)
Napsal: pon led 12, 2009 13:16
od Cory
wartburg, si pamatam tu packu na nastavovanie.
Napsal: pon led 12, 2009 13:47
od plavec
No vidíte, já proč mi to světlo je pořád takový povědomý.Ale pořád jsem nevěděl jestli moskvič, nebo wartburg.
Napsal: pon led 12, 2009 18:17
od plavec
V pojistkový skříňce je volná pozice pro relátko a je tam symbol světla.Je toto nějak zapojeno? Bych toho mohl využít a dát si tam to relé na přídavná dálková světla?

Napsal: pon led 12, 2009 18:42
od FOMA
jo to bude volný místo pro relé př.mlhovekJá jsem to využil a př.mlhovky tak zapojil.Je to tak lepší,poněvadž se neválí žádné relé v mot prostoru a vypadá to i inteligentněji.

Napsal: pon led 12, 2009 19:00
od plavec
FOMA píše:jo to bude volný místo pro relé př.mlhovekJá jsem to využil a př.mlhovky tak zapojil.Je to tak lepší,poněvadž se neválí žádné relé v mot prostoru a vypadá to i inteligentněji.

NO dobře, tak ale proč mě a Chesterovi eletrikáři udělali zvlášť pro přední mlhovky obvod a relé dali do motorovýho prostoru a udělali to na styl plandající pojistka?
Mám na mysli patici pro relé K8.

Napsal: pon led 12, 2009 19:27
od zelvotron
Protože je to pro ně daleko jednodušší natáhnout si kabel s pojistkou od baterky, do motoru pohodit relé a protáhnout pár drátů. Kdežto běhat se zkoušečkou kolem auta už chce fištróna
A bacha na to klucí ušatí, jsou dva typy pojistkovek

Napsal: pon led 12, 2009 19:32
od plavec
zelvotron píše:A bacha na to klucí ušatí, jsou dva typy pojistkovek

Noo, tak zrovna na to tady koukám.Našel jsem tenhle typ a pak v tý knížce co mám doma je to zase jinak, tak stejně zítra radši kouknu který to relé tam teda vlastně nemám, abych nemlžil.

Napsal: úte led 13, 2009 18:24
od FOMA
plavec píše:FOMA píše:jo to bude volný místo pro relé př.mlhovekJá jsem to využil a př.mlhovky tak zapojil.Je to tak lepší,poněvadž se neválí žádné relé v mot prostoru a vypadá to i inteligentněji.

NO dobře, tak ale proč mě a Chesterovi eletrikáři udělali zvlášť pro přední mlhovky obvod a relé dali do motorovýho prostoru a udělali to na styl plandající pojistka?
Mám na mysli patici pro relé K8.

Já mám tuším asi tu druhou pojistk.skřín

..?
Jasně že pro el.je mnohem jednoduší natáhnout dráty pouze od vypínače+kontrolky a zbytek řešit jen v mot.prostoru

...nikomu se nechce z poj.skřínky odpojovat svorkovnice vzadu a hledat piny vývodu relé

..nicméně přeci jen to vypadá uhlazeněji a že to tam tak má být.

Napsal: úte led 13, 2009 19:20
od zelvotron
Jak moc složitý to bylo zapojit s relátkem do pojistkovky?
Ta druhá je tady:

Napsal: úte led 13, 2009 20:48
od FOMA
složitý to není,jen se prostě stráví o něco víc času v poloze mezi prahem dveří a pojistkovou skříní.
Pokud si dobře vzpomínám nejtěžší bylo protáhnout někudy káblík od relé k př.mlhovkám přes přepážku(nakonec to šlo průchodkou jak vedou hadice od hydroregulátoru na světla

Napsal: stř led 14, 2009 16:32
od plavec
Napsal: stř led 14, 2009 19:50
od plavec
Moje pojistková skříňka vypadá jinak než zelvotronova.Tady je důkaz:
Omluvte prosím sníženou kvalitu obrazu, chyba není na Vašem přijímači

Napsal: stř led 14, 2009 20:41
od FOMA
plavec píše: Moje pojistková skříňka vypadá jinak než zelvotronova.Tady je důkaz.
Tak já mám nakonec stejnou pojistkovku ako ty.
Jenže ty tam nemáš to relé

Napsal: stř led 14, 2009 20:45
od plavec
Myslíš to vpravo dole?Já ho nemám a Ty tam máš relé předních mlhovek? Rozumím Ti správně?