Stránka 4 z 14

Napsal: pon led 12, 2009 13:14
od zelvotron
Tak ten plíšek taky mám dokonce i z desítky, ale nečočkový. Z čeho to tedy je to světlo? ;) (tipuju wartburg)

Napsal: pon led 12, 2009 13:16
od Cory
wartburg, si pamatam tu packu na nastavovanie.

Napsal: pon led 12, 2009 13:47
od plavec
No vidíte, já proč mi to světlo je pořád takový povědomý.Ale pořád jsem nevěděl jestli moskvič, nebo wartburg.

Napsal: pon led 12, 2009 18:17
od plavec
V pojistkový skříňce je volná pozice pro relátko a je tam symbol světla.Je toto nějak zapojeno? Bych toho mohl využít a dát si tam to relé na přídavná dálková světla? :roll:

Napsal: pon led 12, 2009 18:42
od FOMA
jo to bude volný místo pro relé př.mlhovekJá jsem to využil a př.mlhovky tak zapojil.Je to tak lepší,poněvadž se neválí žádné relé v mot prostoru a vypadá to i inteligentněji. :)

Napsal: pon led 12, 2009 19:00
od plavec
FOMA píše:jo to bude volný místo pro relé př.mlhovekJá jsem to využil a př.mlhovky tak zapojil.Je to tak lepší,poněvadž se neválí žádné relé v mot prostoru a vypadá to i inteligentněji. :)
NO dobře, tak ale proč mě a Chesterovi eletrikáři udělali zvlášť pro přední mlhovky obvod a relé dali do motorovýho prostoru a udělali to na styl plandající pojistka?

Mám na mysli patici pro relé K8. :wink:

Napsal: pon led 12, 2009 19:27
od zelvotron
Protože je to pro ně daleko jednodušší natáhnout si kabel s pojistkou od baterky, do motoru pohodit relé a protáhnout pár drátů. Kdežto běhat se zkoušečkou kolem auta už chce fištróna :mrgreen:

A bacha na to klucí ušatí, jsou dva typy pojistkovek ;)

Napsal: pon led 12, 2009 19:32
od plavec
zelvotron píše:A bacha na to klucí ušatí, jsou dva typy pojistkovek ;)


Noo, tak zrovna na to tady koukám.Našel jsem tenhle typ a pak v tý knížce co mám doma je to zase jinak, tak stejně zítra radši kouknu který to relé tam teda vlastně nemám, abych nemlžil. :wink:

Napsal: úte led 13, 2009 18:24
od FOMA
plavec píše:
FOMA píše:jo to bude volný místo pro relé př.mlhovekJá jsem to využil a př.mlhovky tak zapojil.Je to tak lepší,poněvadž se neválí žádné relé v mot prostoru a vypadá to i inteligentněji. :)
NO dobře, tak ale proč mě a Chesterovi eletrikáři udělali zvlášť pro přední mlhovky obvod a relé dali do motorovýho prostoru a udělali to na styl plandající pojistka?

Mám na mysli patici pro relé K8. :wink:
Já mám tuším asi tu druhou pojistk.skřín :roll: ..?

Jasně že pro el.je mnohem jednoduší natáhnout dráty pouze od vypínače+kontrolky a zbytek řešit jen v mot.prostoru :wink: ...nikomu se nechce z poj.skřínky odpojovat svorkovnice vzadu a hledat piny vývodu relé :) ..nicméně přeci jen to vypadá uhlazeněji a že to tam tak má být. :)

Napsal: úte led 13, 2009 19:20
od zelvotron
Jak moc složitý to bylo zapojit s relátkem do pojistkovky? ;)

Ta druhá je tady:
Obrázek

Napsal: úte led 13, 2009 20:48
od FOMA
složitý to není,jen se prostě stráví o něco víc času v poloze mezi prahem dveří a pojistkovou skříní.
Pokud si dobře vzpomínám nejtěžší bylo protáhnout někudy káblík od relé k př.mlhovkám přes přepážku(nakonec to šlo průchodkou jak vedou hadice od hydroregulátoru na světla :)

Napsal: stř led 14, 2009 16:32
od plavec
http://tupavacka.wz.cz/besiny_jaro/slides/DSC_7378.html Ajejej, další tuner a ještě horší než já. :lol:

Napsal: stř led 14, 2009 19:50
od plavec
Moje pojistková skříňka vypadá jinak než zelvotronova.Tady je důkaz:
Omluvte prosím sníženou kvalitu obrazu, chyba není na Vašem přijímači :wink:

Napsal: stř led 14, 2009 20:41
od FOMA
plavec píše: Moje pojistková skříňka vypadá jinak než zelvotronova.Tady je důkaz.



Tak já mám nakonec stejnou pojistkovku ako ty. :)

Jenže ty tam nemáš to relé :twisted: :D

Napsal: stř led 14, 2009 20:45
od plavec
Myslíš to vpravo dole?Já ho nemám a Ty tam máš relé předních mlhovek? Rozumím Ti správně?