Stránka 4 z 29

Napsal: čtv črc 02, 2009 19:10
od vik2
1.6 ma vyhodu v jednoduchosti. starej dobrej karbec, rozdelovac. Zadny cidla a jine elektronicke sračky, co se večně serou!
1.6 ma kroutak tusim 127Nm.
No ale mel bys pochopit, e se bavis o Ladě. Vsechny motory maji znacne rezervy a pokud chces investovat muzes si dost koni pridat!
nebo i tohle je zajimave: http://www.autochip.eu/cz/vykonove-tabulky/lada/niva/


Jinak dobra vec do nivy je servo, i stare modely (1991) uz se daji koupit s nim, byly to vyvozni ...
Nekere stare nivy jsou mene shnile jak 1.7 . Koukej na kasly, jak je dobra, tak radeji dobrou 1.6 jak shnilou 1.7

Napsal: čtv črc 02, 2009 20:09
od Maňo
Asi tak nejak som to potreboval zhrnut, dikes. Takze sa rozhodnem podla aktualnej ponuky, ak bude dobra 1,6ka tak zoberiem tu.

"Modernizovaná" Niva

Napsal: sob srp 15, 2009 02:26
od Vazko

Napsal: sob srp 15, 2009 07:41
od Michael 4x4
som zvedavý, ako dlho (alebo ako krátko) vydrží ten uchýt zadného tlmiča, kým odhnije...

Napsal: úte srp 18, 2009 08:00
od Luděk Musil
Modernizovaná??? :shock:
Motor o kubatuře 1690 ccm (klasika 21214), výkon necelých 60 kW a krouťák 127 Nm ??? :shock:
Co je to, proboha, za modernizaci? L.
Edit: to já mám u stejného a nemodernizovaného motoru (21214) BEZ TURBA výkon 62 kW a krouťák 132 Nm

Napsal: úte srp 18, 2009 08:54
od Luděk Ondrůch
Má i překopaný uchycení zadních tlumičů, a přední zavěšení kol.

Napsal: úte srp 18, 2009 14:19
od Michael 4x4
kluci, a o pozinku tam nie je nič? ja tie bukvy nevylúštim...

Napsal: úte srp 18, 2009 14:42
od miro263
Michael 4x4 píše:kluci, a o pozinku tam nie je nič? ja tie bukvy nevylúštim...
http://translate.google.com/translate?p ... ry_state0=

Este zopra photos:

Obrázek
Obrázek
Obrázek


Nejake to PDFko o novej NIVE: http://www.altai-lada22.ru/files/fck/Fi ... 52b51124df

Napsal: úte srp 18, 2009 15:37
od Saša
K čemu je potom výstup tlakového oleje z pod čidla tlaku a vede kamsi k sání ? To by přítomnost turba trochu naznačovalo . Nebo je tak "blbě" veden olej k hydroštelům ? Nebo je to "oprášení" prastaré ochrany motoru před zadřením kdy byl mechanicky blokován plyn dokud motor nemněl dostatečný tlak oleje .

Napsal: úte srp 18, 2009 17:33
od zelvotron
Aha, tý sem si nevšim, je tam schovaná za zap. blokem, koukal jsem jen nahoru, tak jsem myslel, že myslíš tu hadičku, i když mě bylo divný, že by sis splet čidlo a odvětrání. :oops:

Těžko říct k čemu to je, zkusím mrknout do katalogu ND, jestli už to má mpi.

edit: tak vyřešeno, vede to k hydraulickýmu napínáku rozvodovýho řetězu

Napsal: úte srp 18, 2009 18:13
od Majo
to je hydraulicky napinak retaze :mrgreen:
mal som to tiez kym som to nezahodil/nie ze by nefungoval ale rucne stelovanemu verim viac/

Napsal: stř srp 19, 2009 10:47
od Majo
mne sa vcelku pacia tie svetla.
a to ze nahli tyce zadnej napravy moze pomoct krizeniu....

Napsal: stř srp 19, 2009 12:13
od miro263
Majo píše:to je hydraulicky napinak retaze :mrgreen:
mal som to tiez kym som to nezahodil/nie ze by nefungoval ale rucne stelovanemu verim viac/
Majo, dobre si urobil. Mne hydraulicky spanovak povolil retaz ( asi nejaka necistota) a motor siel do <> ( Nissan Almera 2,2 82kw )

Napsal: stř srp 19, 2009 14:01
od vik2
Majooooo???! jak velke je u vas horko?????

takhle vypadaji sikme tyce:
http://www.4x4online.sk/pictures/files/ ... 1tpfzh.jpg

http://www.4x4online.sk/pictures/files/ ... d3t2tp.jpg

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: stř srp 19, 2009 14:03
od miro263